mijn verzorgshetje is 6 bijna 7 wij rijden 5 tot 6 dagen in de week een uurtje licht ook aan het weer bij warm weer 30 minuten ook doen wij een keer per maand een dagrit is ze gek op
bentee_xx
Geplaatst: 25-07-13 21:47
5 keer per week een uur, afwisseling tussen dressuur, springen en bos. soms als ik het bos in ga rijd ik 1,5/2 uur.
mijn paard is 4 en ik rijd der 3x per week, de ene keer wat langer als de andere keer
Foasch
Geplaatst: 31-07-13 22:22
Gezien de blessure liep ze tot vandaag elke dag (stappen + 5 minuten draf) maar vanaf vandaag (nadat we op controle zijn geweest) mag ze meer werk doen maar hoeft ze nog maar 5x per week op advies van de dierenarts
Ik heb een paard van 9 en een pony van 14, beide rijd ik zo'n 5-6 keer per week. Hoelang ligt er vooral aan hoe het gaat, meestal rond de 30-40 minuten.
Mijn paard is 9 en wordt gemiddeld 6 keer per week gereden. Eens in de twee weken een uur les, als ik zelf train dan meestal een half uur/3kwartier. Wel afwisselend, zowel dressuur als springen maar ook vaak een buitenrit.
Van mij hoeft het niet zo vaak, maar ze zit zo vol energie dat er anders weinig mee te beginnen is.
straalina
Geplaatst: 04-08-13 17:43
mijn haffie is 7 ik rij haar minstens 1/2 keer in de week, maar zoals nu in de vakantie vaak elke dag (niet elke dag intensief natuurlijk) Ik wissel dan ook vaak af met bit,bitloos, zadelloos, zonder beugels...