wat vinden jullie van mij nieuwe setje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:37

crossmonster schreef:
oei we gaan nu wel erg off-topic
op naar sc dan maar Haha!

Inderdaad behoorlijk offtopic.
Dit is niet de bedoeling

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:37

stef"]
[quote="loulou schreef:
voor de foto Lachen

Hier kan ik echt niet bij, echt niet. Had je echt hoger ingeschat....
[/quote]

Ik vind het hem niet misstaan hoor.
Die pony zal er niet wakker van liggen dat hij een keertje met stang en trens is gereden, morgen krijgt hij gewoon weer een normaal bit in (denk ik, vast wel).
Trouwens Loulou, rijd jij ook wel eens van die "normale" wedstrijden, of dressuur je alleen maar als je een crosswedstrijd hebt? (als dat is, ik weet niet of dat eigenlij is op een crosswedstrijd, want ik heb daar echt geen verstand van)

Sorry weer een offtopic vraag: Bloos jij woont toch in heesch he? ken jij eigenlijk ook cherish v oorsouw en robin v d wetering? allebei springruiters en wonen ook in heessc

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:49

Ik vind dit topic echt behoorlijk uit de hand lopen. En vind een slotje hier dan ook op z'n plaats.

Tjonge jonge wat kunnen we deze week weer ontzettend tegen elkaar lopen te mutsen.
Als je het met een bepaalde bokker niet kunt vinden, laat elkaar dan eens een keer met rust. Of ga buitenspelen of zo. Maar houd Bokt er in ieder geval buiten.

Verder vind ik dat er in een topic van iemand anders niet gezeurd hoeft te worden over een ander topic dat gisteren voorzien is van een slotje. En er hoeven al helemaal geen flauwe opmerking gemaakt te worden over OW en UN die verstuurd zijn, flink offtopic als het mij vraagt.

Enkele bokkers hebben nu ook een UN ontvangen.