Zielige fotos van Meike :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:11

Annuh: Fantastisch gedaan meid! Die pony mag echt hartsikke blij met jou zijn. OK dan!
Heeft de boer ook nog een proces verbaal gehad of weet je dat niet?
Ik neem aan dat jij de medicijnen niet hoeft te betalen.

Ik duim heel hard voor je pony dat ze weer helemaal gezond wordt.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:13

nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de reactie van de eigenaar.

Ook ik weet waar Meike staat, vroeger stonden daar nog 2 d-pony's genaamd Freya en Phedra als ik het goed heb. Beide pony's kwamen met hun verzorgsters wel eens lessen bij Manege Molendijk.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:15

Pak van mijn hart. Had ik dus idd de politie net aan de lijn toen jij aankwam :d Fijn ook dat je moeder mee is gegaan!
Heeft Dhr. Mooy nu een boete gehad? En hoe reageerde hij?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:15

rekening is naar de politie... ik weet niet hoe ze het verder doen met de eigenaar...
hij deed gisteravond de deur niet open... of hij was er niet maar het is echt wat voor hem om niet open te doen!!

ben heel bang voor zijn reactie nu....

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:18

ik kan trouwens niet gaan reageren op alle vragen die in de afgelopen reacties staan van gisteravond dus als er nog belangrijke vragen zijn, stel maar Knipoog

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:27

Heeft de politie hem nog een proces-verbaal gegeven? En is de zaak nu afgedaan voor de politie? Mocht het weer misgaan met Meike laat het mij weten dan bel ik ze gewoon weer.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:28

ik weet het verder niet, was gisteravond een beetje van slag door alles dus heb er verder niks over gevraagd, maar hoorde wel iets van dat de politie (of was het nou de dierenarts Verward ) een rapport ging maken... en uhmm ja verder ik weet het ook niet, ben heel erg bang die man vanavond onder ogen te komen....

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:31

Geef je moeder uiteindelijk toch maar een dikke pakkerd!Kreeg ze toch door dat het menens was?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 15:56

Heel erg goed gedaan, complimenten voor jou en je moeder en alle Bokkers, geweldig
Ik ben ook benieuwd naar de reactie van de eigenaar, maar die zal zich hopelijk diep schamen. Knuffel voor Meike..

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:01

Super gedaan meid! Fijn dat ze nu geholpen word. Ik ben benieuwd naar het hoe en wat met de eigenaar... Hou je ons op de hoogte?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:03

De pony is inderdaad bevangen, dat kun je zien. Maar ik vraag me af of je hem in deze conditie wel kunt bekappen. doet dat nu niet vreselijke zeer? moet ze niet eerst gruwelijk op rantsoen worden gezet en zo?
Ik hoop dat ze die eigenaar wel gaan aanpakken. misschien moet die pony maar ergens anders worden ondergebracht. Wat goed dat er nu eindelijk eens WEL actie ondernomen is. Hou je ons op de hoogte van het verdere verloop? wie krijgt de rekening, krijgt die eigenaar een proces verbaal en wordt de pony verder nog geholpen?

LBroekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:48

heej Annuh,
heb het hele topic de afgelopen dagen gevolgd hoor maar
heb alleen niet gereageerd want had er geen woorden voor
Op msn zei je ook niet zo veel maar dat geeft nier hoor Kusje
je was vast helemaal van slag...zou ik ook zijn

maar echt geweldig van jou!!!!!!zonder jou had Meike het vast allemaal niet gered OK dan!
Ze moet echt gewoon zoooo super blij zijn met jou, nou geef der maar een dikke kus(!!!) Kusje
Hoop dat het nu allemaal nog goed gaat enzo!!!!

dikke kus lauraaa Doei, doei

p.s. Ze ziet er trouwens heel lief uit Lovers Ze doet me denken aan mijn verzorgpony Boo

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:48

Ben blij om te horen dat het goed is afgelopen! Stel je toch voor dat bokt en jij er niet waren geweest! Dan was je pony er waarschijnlijk ook niet meer. Hopelijk worden de pony´s van de eigenaar afgepakt en moet hij een flinke boete betalen! Maar het is belangrijker dat het eerst weer goed gaat met meike natuurlijk! Hopelijk kom je er snel weer een beetje overheen. Kan me voorstellen dat het nu allemaal een beetje hectisch is.

OK dan! Goed werk hoor!

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:10

Heej anne,
Wat ben ik blij voor jou en meike dat alles weer goed gaat!!!
En wat een actie van jullie allemaal Bokkers, echt GEWELDIG!!!
Schaam me wel beetje, omdat ik verder niet veel heb gedaan/kunnen doen, en dat terwijl ik zo dichtbij woon!!!
Nou heel veel sterkte en hou me op de hoogte, mocht er ng een siets zijn, ik ben er voor je!!!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 19:11

ik heb dr net dr eerste medicijnen gegeven.. gemengd in appelmoes, slecht idee, ze lust dus geen appelmoes Haha! en wel appels.. maar ik heb het mengsel aan dr mond afgeveegd zodat ze het oplikte....

verder hoorde ik net van Barbara dat de DB is gewest vanmiddag, er stonden ook heel wat spullen anders enzo.... verder weet ik het ok niet precies maar de eigenaar gaan ze er nog wel over spreken.....

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:19

Jezus wat een verhaal.
Ik heb het allemaal vol respect gelezen.
Super van iedereen hoe er gereageerd is!

Mensen met het hart op de juiste plek.... ik hoop dat alles weer goed komt met Meike, en annuh heel veel succes vanavond bij de eigenaar..

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:43

jeetje Annuh wat goed om te horen dat ze nog leeft!
Hartstikke goed dat je toch hebt doorgezet, zie je wel dat je het kan!!!!! OK dan! OK dan! dikke pluim voor jou.

En gelukkig ging je moeder mee, ik neem dan ook aan dat ze niet boos op je is. Kan ook eigenlijk niet want jij hebt alleen maar een goede daad verricht!!

Nou meis, veel succes met het verdere verloop en de confrontatie met die idiote eigenaar; ook dat gaat je lukken.
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt.

en onthoudt: waar een wil is is een weg

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 20:48

Dikke pluim idd en een schouderklopje ook voor je moeder!

Ik hoop dat de eigenaar zal inzien dat dit echt noodzakelijk was en jou zeker geen blaam treft.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 21:17

ik kom er net weer van vandaan en ze lag weer op de plek waar ze gister enzo lag....

de sloot is best een end lopen vanaf daar... en de waterbak die ik had neergezet daar is ineens weg!

het leek ineens weer vet slecht te gaan Huilen

de eigenaar was er weer niet!! dus heb een briefje in de brievenbus achter gelaten waarop alles staat... zodat hij niet ook nog eens medicijnen geeft....

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:49

Bah dat is weer wat minder goed nieuws. Maar blij toe dat je wel de medicijnen hebt kunnen geven. Ik blijf duimen voor je dat alles goed komt Knipoog

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 08:44

Kan je haar niet kopen?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 08:45

OK dan! fantastisch dat jullie bokkers zo'n actie opzetten. Alleen hoop ik dat het met de pony nu opnieuw beter gaat. Ik heb dit pas nu gelezen en me door 8 pagina's geworsteld maar petje af hoor voor jullie.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 16:14

ik zit er wel aan te denken om haar te kopen... heb al een vrij goedkope stalling gevonden.... maar ik zal eerst de eigenaar wer eens onder ogen moeten komen..... ben nog erg bang voor zijn reactie maar goed...
vanochtend lag ze weer, normaal hinnikt ze echt vet hard als ik aankom, en nu leek het wel alsof ze probeerde te hinniken maar het er niet uitkwam. beetje zuchtend.... ik hoop echt dat de medicijnen snel aanslaan.... arme meike Ach gut

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:23

hoi Annuh, ik vrees voor een vervelende reactie van de eigenaar, wees maar voorbereid dat je er niet meer bij in de buurt mag komen , Zijn woede zal wel op jou gericht zijn, want jij bent een gemakkelijk slachtoffer voor hem. Je houdt te veel van die pony, en daar zal hij wel in zijn zwakheid misbruik van maken. Trek het je niet te veel aan. Blijf proberen de pony daar weg te krijgen en later ook die andere pony's. Zo'n "eigenaar" is niet waard dat er een pony bij hem loopt.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 18:09

als hij boos op mij word, zal ik er alles aan doen om weer terug te mogen komen daar, ik laat me niet zomaar wegsturen.....

t word wel een erg vermoeiende week, ik heb elke dag een tentamen, daarbij dan nog elke ochtend om 6 uur en elke avond naar meike... naja natuurlijk heb ik het voor dr over!!!!! maar word even bikkelen Tong uitsteken