Zooist schreef:x_Marr schreef:Dat jij dat fijner vindt neemt niet weg dat het moeilijker en belastender voor het paard is.
Ik heb toch duidelijk gezegd makkelijker voor het paard.
TS brengt duidelijker in haar opeingspost naar voren trainingen te willen die zo min mogelijk belastend zijn....
Zoals je duidelijk kan lezen in mijn profiel is die site niet van mij, ik ga jou instructise toch ook niet afkraken om jou mening?
Dat is jouw mening dat het moeilijker en belastender is voor het paard.
Het is jouw mening dat het lange lijnen gebeuren makkelijker is voor het paard.
Door jouw tonatie maak je niet echt reclame bedoel ik te zeggen
Je dringt jouw mening namelijk nogal op en dan zeg ik het voorzichtig.
TS heeft al een aantal keer in het topic aangegeven dat ze geen verdere info nodig heeft voor naast het paard. Ze wil tips voor OP het paard. Dat wijkt inderdaad af van haar OP maar ze heeft het naderhand wel degelijk aangegeven.
Goed omschreven Zooist, na 6 pagina's ben ik er dan een beetje zat van!
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het prima vind dat iedereen zijn of haar eigen ding doet maar ik vraag inderdaad tips voor op het paard. En excuus als het dan gemeen overkomt maar het doordrammen over naast het paard trainen, daar heb ik dit topic niet voor geopent! Het is niet zo dat ik alleen maar train door erop te gaan zitten maar dit topic gaat wel over het rijden!

en vooral schakelen
!! de TS is gewoon goed bezig in mijn ogen!! Niks mis mee...eideloze discussie waar de TS niet op zit te wachten!