Goed gedaan, hoor, 2 winstpunten erbij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uums schreef:Loekilove schreef:wat ik meteen in de eerste paar seconden zie is dat je erg onrustig bent met je handen.
Probeer toch je handen wat meer stil te houden.
Lokilove, misschien is het iets om de HAW-regeltjes door te lezen![]()
- Code
Herhalingen zijn niet toegestaan, tenzij je nuttig en opbouwend werktechnisch commentaar noemt dat nog niet eerder genoemd is.
Dit is slechts een greep uit alle mogelijke manieren waarop het onderdeel 'handen' (in categorie nog los van 'armen') in dit topic reeds aan bod gekomen is:Citaat:Er zijn al veel tips gegeven zo te zien, waar ik me het meest aan 'stoorde' waren je handen.Citaat:handen dicht bij elkaar, niet op en neer.
Tooske: me dunkt heb je met je reacties in dit topic wel geïllustreerd hoe jij anderen tegemoet treedt: zeer geduldigDat pleit beslist voor je
Vanessa24 schreef:Dan had deze topic (en ieder ander topic) al naar een reactie of 3 gesloten kunnen worden, want daar is al herhaling te vinden.
Tooske schreef:Tja als mensen verwachten dat het binnen 3 weken goed is dat vind ik pas dom.
jury schreef:Wel grappig om het commentaar te lezen. Ik heb het idee dat de mensen dit deze proeven (heb 2e proef en proef op blz 8 gekeken) de oefeningen vergelijken met wat men op "TV ziet (Anky, Edward etc).
Tuurlijk kunnen de oefeningen nog beter (meer lb, constanter wat minder gehaast) en kan de amzone er nog netter op zitten (armen niet afsteken, meer naar achter zitten vooral bij schouder en app.) maar dat is terug te leiden naar een beginnende Z combinatie.
Over het algemeen gaan er dingen zeker voor een 6 of hoger.
Vind in de laatste proef je midden/uitgestrekte draf al sterker geworden.
Een lekker bewegend paard met mooi front en actief achterbeen. Er mag nog net wat meer rust/balans en veer/verzameling in de draf komen.
Galop onderdelen geven ook net beeld.
Ik denk dat je nog veel winst kunt halen in de lengtebuiging maar dat is vaak gewoon een kwestie van kilometers maken.