geerke schreef:het topic begon interessant,maar ik begrijp er nu niet veel meer van....ligt dit aan mij?
Nee dat ligt niet aan jou... En anders ligt het ook aan mij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paardentango schreef:Precies en daarom schep ik poep uit de wei en mest mijn eigen stallen uit.
Wat een onzin bij elkaar is dit geworden.
Komop zeg, doe eens normaal het gehalte aan wantrouwigheid stijgt nu toch wel echt naar een peil waar je U tegen zegt. Zegt echt wat over jezelf....
Iedereen doet waar hij zij goed in is, of denkt te zijn.
Daarin zijn we allemaal elkaars gelijke.
Bescheidenheid siert de mens ja, en ik heb ook ooit van andere mensen en van vele dieren van alles geleerd.
Met een open blik en eerlijk en oprecht probeer ik ook van anderen te leren.
Niet door te oordelen of te veroordelen, maar door open te blijven en door nog altijd te kijken en luisteren naar anderen....

Paardentango schreef:Komop zeg, doe eens normaal het gehalte aan wantrouwigheid stijgt nu toch wel echt naar een peil waar je U tegen zegt. Zegt echt wat over jezelf....
omdat ik echt het gevoel heb dat ze mij ook begrijpt!
!Paardentango schreef:Precies en daarom schep ik poep uit de wei en mest mijn eigen stallen uit.
Wat een onzin bij elkaar is dit geworden.
Komop zeg, doe eens normaal het gehalte aan wantrouwigheid stijgt nu toch wel echt naar een peil waar je U tegen zegt. Zegt echt wat over jezelf....
Iedereen doet waar hij zij goed in is, of denkt te zijn.
Daarin zijn we allemaal elkaars gelijke.
Bescheidenheid siert de mens ja, en ik heb ook ooit van andere mensen en van vele dieren van alles geleerd.
Met een open blik en eerlijk en oprecht probeer ik ook van anderen te leren.
Niet door te oordelen of te veroordelen, maar door open te blijven en door nog altijd te kijken en luisteren naar anderen....
(Zou bijna denken dat iemand jaloers is...., bijna hoor... !)
.