Jiill_ schreef:Alet74 schreef:Het commentaar leek me nuttig en soms zelfs wetenschappelijk onderbouwd. Dacht niet dat TS werd afgekraakt, er is getracht uit te leggen waarom het inrijden van een zo jonge pony niet zo gezond is, dat er misschien beter een pauze ingelast kan worden. Lijkt me niets mis mee, TS kan hier haar voordeel mee doen of het naast zich neerleggen. Dat is haar keuze en daar kun je het wel of niet mee eens zijn.
Herhalen kan soms nodig zijn om iets duidelijk te maken. Het helaas niet altijd.
Britt heeft toch gezegt dat hij van de zomer lekker vrij krijgt? Steeds herhalen lijkt mij niet nodig, ik denk niet dat britt van mening verandert omdat jullie hier constant door blijven zagen over hoe zielig wizz wel niet is
Ik zeg zeker niet dat hij zielig is.
Hij ziet er schitterend uit, is mooi in zijn vacht, kijkt blij, en ze zal heus wel weten hoe ze voor m moet zorgen. Dat hoor je mij ook echt niet zeggen. Ze heeft er duidelijk veel voor over. En het is fijn dat hij van de zomer wat vrij krijgt.
En dat is allemaal dik in orde.
Het is alleen zijn leeftijd, waarop ik zou zeggen, rem een beetje af, mentaal is dit allemaal wat snel voor hem. Merk je het niet zo meteen, dan merk je het wel met een jaar.
Dat is het enige wat ik erover aan te merken heb, in zowel het voordeel van de pony als zijn ruiter.
En een goedbedoeld advies