Cinnepin schreef:volgens mij was de reactie ook niet naar JOU bedoeld maar naar een ander
Dat neemt niet weg dat ik er niet op mag reageren, je wilde zelf geen discussies tussen 2 dezelfde mensen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
19LindA83 schreef:Alleen een kundig instructrice is niet genoeg, daarnaast moet je ook een kundig en consequente ruiter hebben, die zelf in balans is zodat ze dit ook op haar paard over kan brengen.
Daarnaast doet een niet kundig ruiter nog veel meer kwaad dan welke hulpteugel dan ook
19LindA83 schreef:Maar je kunt alleen wat leren als je ook wat aannneemt en niet alles in de wind slaat... Je opent een topic in HAW en vervolgens mag je geen advies geven want ze weet zelf wel hoe haar paard loopt en daarbij heeft ze een instructrice die alles veel beter weet.
Open dan geen topic.
En nee ik ben niet kundig geboren, heb ik ook nergens beweerd, maar ik neem wel dingen aan..
Cinnepin schreef:Kiwkio dit is mijn haw topic volgens mij is t niet toegestaan zelf foto's te gaan plaatsen, ookal ebdoel je t goed! Ik vind dit eerder een discussie topoic dan een haw topic heb ookal getemt!
Overigens vind ik die haf ook op de voorhand vallen en een ingeknikte nek hebben
lindake schreef:Weet je Gast9373... Neem gewoon rustig de tijd om te leren... Besteed aandacht aan de acherhand te activeren, praat er met een intructrice over...
En plaats binnen een half jaar nog eens een topic om te laten zien hoe je gegroeid bent!
Succes.
Laulau1986 schreef:Anoniem schreef:Kiwkio dit is mijn haw topic volgens mij is t niet toegestaan zelf foto's te gaan plaatsen, ookal ebdoel je t goed! Ik vind dit eerder een discussie topoic dan een haw topic heb ookal getemt!
Overigens vind ik die haf ook op de voorhand vallen en een ingeknikte nek hebben
Flauw zeg, die foto's zijn bedoeld om jou wat te laten zien.
Die haflinger mag van mij ook nog iets actiever maar een ingeknikte nek zie ik niet...plus dat ie z'n buik spieren aanspant, dus volgens jou redenatie loopt dit beest de sterren van de hemel!
KiWiKo schreef:je ziet een verbinding van de staartwortel tot het hoofd..... een duidelijke vloeiende dragende verbinding........ en die moet jij ook gaan krijgen bij jouw paard....