Maar neem aan dat ik duidelijk genoeg ben in mijn verhaaltje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

suzanne_noyb schreef:Suusje92 schreef:btw dat van vanmiddag(dinsdag).. niks beters te doen?
Nee. Klopt. Hoezo? Heb je niet horen klagen.
klomp schreef:haha tja die moest er nog achter geplakt worden![]()
Maar neem aan dat ik duidelijk genoeg ben in mijn verhaaltje
zal het nog even nalezen voor de zekerheid bne 't een kleien beetje vergeten
. Lovely schreef:Aan je been en hand volgen zijn niet echt dingen die je zou moeten vergeten.
klomp schreef:Lovely schreef:Aan je been en hand volgen zijn niet echt dingen die je zou moeten vergeten.
Ach, iedereen moet het leren en ook die kans krijgen daarvoor.
Wat voor de één klinklare koek is is voor een ander nog onbekend.
Toen ik op de manege begon, wist ik dat ook niet hoor
.
[/quote] Suusje92 schreef:Ik ga ook op les bij monique shurer weet niet of 1 van julie haar kent? ze rijd met knaapie zz-zwaar?
Nou ja in ieder geval ik ga bij haar les nemen. Heb haar al vaker les zien geven en haar manier bevalt me heel erg goed.
suleilitha schreef:Al rijdt iemand ZZZZZZZZZZZZZ, dan zegt dat toch niks, het gaat er niet om of iemand weet ik veel wat voor nivo rijdt, maar of de kwaliteit van lesgeven goed is en daar hoef je geen ZZ-zwaar instructie voor.
Enfin, succes.
Jetske schreef:Ik denk dat je te koppig bent om te zeggen dat het jou fout is. : Je blijft het iedere keer doen, vorige keer emt dat topic over Tjeerd zei je dit ook al
Rhenie schreef:mijn paard loopt ook te diep. Heb geleerd juist niet je handen hoger te doen. Dan hangt het paar als het ware op jou handen. Succes er mee
suzanne_noyb schreef:je moet niet pas les nemen als je paard niet doet wat je wil en je hem dus al hebt verpest, maar meteen vanaf het moment dat je hem gaat rijden, en vooral een fries.
Dit "probleem" had je ook in je vorige topic, en toen wilde je ook alleen horen dat het aan het paard ligt.
Er staan hier namelijk zoveel tips tussen dat het wel goed moét gaan maar jij wil dat helemaal niet. jij wil alleen maar aandacht, en horen dat je rotpaarden rijd.
En dat door de school schreeuwen, das nie waar. We hadden het met elkaar er over, en wij weten wel waar het over gaat.
suleilitha schreef:Nou succes dan, en eh... hou jezelf eens een spiegeltje voor