al een maandje terug! maar ik vind hem nog steeds heel erg leuk ( geen rij maar wel losgooi blunder ) Hij was week oud. en mist nu een stuk haar van zijn voorhoofd, maar hij had verder niks!
nou vind zulke doingen nou niet egt een blunder.. miss dat het op film erger lijkt maar zulk dingen haal je tog ook weg als je je paard los gaat gooien...
haha ja, In de wei stond hij nog alleen bij moeder, en toen dacht ie, laat ik onder het draad door, ik vind het aan de andere kant veel interesanter en dat ging best wel goed
ik heb ook nog een leuke, een vriendin (heb toestemming) moest in de les springen op ludwig, een hengst. maar meneer had even geen zin om over de hindernis te gaan. ze is er bij de weigering wel op blijven zitten(vraag me niet hoe), maar uiteindelijk toen hij begon te steigeren toch afgevallen.
heb vandaag ook een blooper gehad. me nichtje ging mee naar het paard en ik wou achterop opstappen ging ze lopen, maar me nichtje wist niet hoe je het paard stil kreeg... toen het paard uiteindelijk stil stond kon ik mezelf er weer verder ophijssen want bleef gewoon hangen. hihi