wahahhaha te erg man dit topic:P hahah We-wel-dig gewoon, meer foto's ik heb zondag corss met me vp in rijpwetering mischeni paaaar heeele mooie bloopers der bij {:o0
hey was even in mijn foto's aan het kijken.. en ja hoor ik vond ook nog een blooper het is van vorige zomer.. en toen sprong ik nog maar 2maand.. het is op een onderlingere wedstrijd bij ons op de boerderij ! en in de 80 was ik nog 1ste (ik was enige foutloos )
hahaha hou ook altijd vol. 1 keer wou ik niet vallen en hing ik om de nek van een paard, terwijl ik droog kon vallen, en net toen ik het niet meer kon houden zat er een plas onder me. achteraf gezien beter om me toch metteen op een droog plekje te laten vallen.
ik ook een keer in de bossen Summer begint weer eens te bokken uiteindelijk zat ik voor het zadel hij gaat gewoon door uiteindelijk lag ik op d'r nek toen had degene die voorop reed dat paardje ervoor gezet zodat Summer niet meer verder zou rennen was niet gevallen (H)
Ben gisteren naar springles geweest, en Tivara zag de deur, en daar lette ze op.. En toen ineens stond er een hindernisje voor haar neus, maar die was echt plat Kijk maar naar het filmpje
Ik weet niet of het onder bloopers valt (ik vind zelf van wel), maar anders moeten de foto's maar verwijderd worden . Beide foto's zijn gemaakt tijdens vrij springen, maar op 2 verschillende dagen.
Hier was meneer jolig :
In tegenstelling tot deze foto, waar meneer behoorlijk pissig was , omdat ik wilde dat hij doorliep, terwijl hij met de paardjes in de aangrenzende paddock wilde buurten .
Voor de foto's van het vrijspringen: check het 2e topic in mijn onderschrift .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-06 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Geen blooper.
Woensdag is op de ponyclub weer springles en die van mij heeft daar nog weleens nukken, zoals bokken ed als ze haar zin niet krijgt, hopen dat linsey optijd foto's schiet