x_Marr schreef:Silence schreef:Dani, eerder geef je aan niet sarcastisch te reageren, maar ik vind dat je daar toch echt wat beter naar moet kijken.
Maar aan te geven dat je nog altijd met een big smile achter je pc zit, vind ik toch aardig sarcastisch.
Jouw reacties vind ik altijd over komen, alsof er een klank achter zit van....
ja hoor jongens, zeur maar een end door, maar zoals ik het doe is het goed en verder niks.
Eerst had ik wel respect voor je, maar doordat je die houding aanneemt, neemt dat respect helaas steeds meer en meer af.
Dat met een big smile ging toch echt over Miracle_ die dacht dat ze goed advies aan het geven was en dat ze vond dat Dani haar afsnauwde etc, wat nergens gebeurdeEn daar zat ik ook om te lachen trouwens
Overigens snap ik echt niet dat je denkt dat ze dat denkt, komop zeg anders was ze ook niet dik een halfjaar gestopt met rijden door bokt!
Sorry als ik het niet goed begrijp maar bedoel je dat Neroo een half jaar gestopt is met rijden door de kritiek die ze kreeg op bokt?
Super leuk paardje trouwens Ts, ik ben niet zo thuis in de dressuur dus kan je geen advies geven behalve dat ik je fotoos heel erg leuk vind en je paardje super.
En daar zat ik ook om te lachen trouwens