Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pubelia schreef:Dan ken je mijn instructrice dus niet.
Dit filmpje is van een 1,5 week ofzo geleden...
pubelia schreef:Dan ken je mijn instructrice dus niet.
Dit filmpje is van een 1,5 week ofzo geleden...
pubelia schreef:Sorry hoor maar als ik van iemand een pb krijg dat ik mijn paard mishandel en dat als ze de DB op me af stuurt mijn paard afpakken vinden jullie dat dan normaal.

pubelia schreef:Sorry hoor maar als ik van iemand een pb krijg dat ik mijn paard mishandel en dat als ze de DB op me af stuurt mijn paard afpakken vinden jullie dat dan normaal.
pubelia schreef:Omdat mij dat soort dingen pijn doen. Ik rij ook vaak zo als op het filmpje. Ik had een filmpje gemaakt van mij op buitenrit vandaag. Staat in een ander topic! maar ga ik hier niet planten.
wendy_x schreef:het spijt me maar ik vindt het er niet mooi en leuk uitzien
het eerst wat me opviel was een best rank gebouwd paardje voor een haf zijnde , met een stevig persoon erop.
ik vindt de combinatie niet mooi.
je zadel lijkt te klein, beugels te lang, en het lijkt of je je optrekt aan de teugels.
niet aanvallend bedoeld, maar ik vindt het gewoon geen prettig plaatje.
succes!
laura1987 schreef:pubelia schreef:Omdat mij dat soort dingen pijn doen. Ik rij ook vaak zo als op het filmpje. Ik had een filmpje gemaakt van mij op buitenrit vandaag. Staat in een ander topic! maar ga ik hier niet planten.
Mag ik vragen waarom je die hier niet neer wilt planten?
Edit: Ik heb het filmpje gezien en denk dat ze hier weinig commentaar op kunnen geven.

KiWiKo schreef:weet je een maat meer of minder maakt niet uit........... een zware ruiter kan ook rijden.........
......... waar vervolgens de schuld bij het paard neergelegd wordt, want het paard is drammerig........