Misschien leuk om een topic zonder sporen te openen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien leuk om een topic zonder sporen te openen? xShanice schreef:dat van myn benen zyn momentopnames en ik prik er niet mee niks!!
dus daarom zeg ik;
GEEN commentaar op myn sporen!!
@SuperLiesje: Ik heb er 2maanden niet op gereden en als ik hem nageeflijk probeer te ryden in galop dan valt ie weer terug naar draf

ReJo schreef:ja maar er staat:
geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling,
dus je wilt de discussie niet aangaan, dus het is niet de bedoeling dat je erbij zet dat je geen commentaar wil?

IloveSjimmie schreef:Ik vind het een mooie fries, maar dat van die sporen is idd een moment opnamen, mijn enige commetaar is iid meer rechtop zitten in galop maar dat zei je zelf ook al
ik hoorde datg ej volgend jaar weer terug komt op reyerbos omdatg je miss Jelle gaat kopen??

IloveSjimmie schreef:Ik vind het een mooie fries, maar dat van die sporen is idd een moment opnamen, mijn enige commetaar is iid meer rechtop zitten in galop maar dat zei je zelf ook al
ik hoorde datg ej volgend jaar weer terug komt op reyerbos omdatg je miss Jelle gaat kopen??

aangezien ik eerst nog werk moet vinden want ik moet dan zelf stalgeld betalen
en ze zei ook dat ik eerst paar maandjes moest werken zodat ik al wat geld heb sowieso voor de stal en andere dingen

we gingen ook naar buiten(buiten de manege)een rondje maken ofzo en hij schrok maar 2x van onverwachte dingen..1x omdat Herioth uitglee en de andere x omdat er een eend in het water sprong 

(Eros ging op een eend staan en die eend vloog omhoog zo tegen mij aan
)

nog gefeliciteert met uw punten!

alleen heb ik een probleem...1 proef is niet afgestempelt terwijl ik hem wel heb gedaan