Oke, wat ik nu allemaal ga zeggen klinkt misschien erg kort door de bocht, maar je opent een topic waarbij je veel commentaar kunt verwachten. Ten eerste vind ik dat de foto's de indruk wekken dat de paarden er -met name de bonte- absoluut geen pretje aan beleven. Een slof is een
hulp teugel, en dus hoor je die te gebruiken als een extraatje. wat ik bij jou zie is dat je zelfs bijna je eigen teugel los rijdt, en naar mijn idee alle kracht uit de slof haalt. Verder heb je de bonte op een aantal foto's vrij veel op de voorhand lopen. nee, het spijt me zeer maar ik vind dat je die slof eraf moet halen. Ten tweede; de derde foto van je eigen paard..

verschrikkelijk! dat vind ik ervan, ik vind je erg grof met je handen, en helemaal met de arm/hand houding. je hebt ze zowat naast je heupen, en je zet ze ongelovelijk vast. de enige foto waarvan ik vind dat het er netjes uit ziet is de laatste. maar de rest vind ik helemaal niets! Sorry, maar je komt op mij nogal over alsof alles draait om het 'aan de teugel lopen' .. ik kan het verkeerd hebben, maar die gedachte wek je wel. alsof alles om het plaatje draait in plaats van het gevoel, want je kan mij niet wijsmaken dat je met een fijn gevoel van het paard af stapt, ik zie meer een krachttraining dan paardrijden, nee ik ben je fan absoluut niet!