Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joto schreef:Oh nee! Wat sielugh!!![]()
Haha grappig, leuke ponys, fijn dat je kinderen zoveel plezier aan t rijden hebben, succes met ze.
Maanling schreef:Hmmm... heb je er wel eens een vinger onder gehouden?
EDIT: overigens kan ik me in de rest van je post prima vinden. Maar om nou te zeggen dat een kinketting niets doet... daar kan ik me niet helemaal in vinden. Vandaar bovenstaande regel.
Ben alleen van mening dat je beter mét kinketting dan zonder kan rijden. Heb je het dan over paardvriendelijkheid en scherpte v/h bit, dan is een stang mét goed afgestelde kinketting nog altijd fijner voor het paard dan zonder kinketting, want zoals gezegd wordt de hefboomwerking en het scharen niet begrenst....

en vindt dt je gelijk hebt..veiligheid gaat voor! ik neem wel aan dat je dit bitje alleen gaat gebruiken op buitenritten?
! _Charlotte_ schreef:vind het er leuk uit zien.ga het topic niet doorlezen want er zullen wel penny reacities zijn om het zo maar te noemenen vindt dt je gelijk hebt..veiligheid gaat voor! ik neem wel aan dat je dit bitje alleen gaat gebruiken op buitenritten?
je kinderen kunnen goed rijden en knap hoor dat die ene zonder zadel enz rijdt!
zal ik nu weer een ow krijgen of zal het wel meevallen sevke schreef:Ze moest van mij eens met een pelhambitje rijden, want haar pony durft er op buitenrit met haar vandoorstuiven, en ik wou eens zien hoe hij op de "noodrem" zou reageren![]()
Eerst vond hij het duidelijk niet erg leuk...![]()
daaaaag !!
sannekeee schreef:Dat woord : Noodrem , zeg al genoeg over alles.
En dat hij het niet leuk vond , dat snap ik zeker !!

Joonsel schreef:Moet je dan alleen maar perfecte plaatjes plaatsen? Pony's in de krul ed?
Ik zou juist deze foto's plaatsen om er wat van te leren. Als je alleen maar 'goede' foto's zou plaatsen, kan je er niks van leren!
sannekeee schreef:Daar over gaat het helemaal niet !
Dit is een idd slechte foto's , maar waarom ?
Niet omdat die kinderen die pony's niet in de krul hebben lopen .!!
Maar omdat ze er niet goed mee omgaan !
Joonsel schreef:sannekeee schreef:Dat woord : Noodrem , zeg al genoeg over alles.
En dat hij het niet leuk vond , dat snap ik zeker !!
Ik heb ook gewoon een noodrem op mijn paard hoor. Niks mis mee!
Wel een andere, maar ze gaat hier niet mee verder!
En misschien kan je eens tips geven hoe het dan volgens jou moet, want hier schiet de TS ook niks mee op.
Waarom er dan nog over doorgaan. De TS snapt het na 7 pagina's echt wel.