Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Saskiaatje schreef:Bij het meisje is aan het zadel bevestigd, lijkt mij. Als het meisje het al zo moeilijk vindt, laat ze haar vast niet met vier teugels rijden.

Saskiaatje schreef:Bij het meisje is aan het zadel bevestigd, lijkt mij. Als het meisje het al zo moeilijk vindt, laat ze haar vast niet met vier teugels rijden.
! Youko schreef:Kalim is toch een nakomeling van Milak AA? Volgens mij heb ik je wel eens gezien bij Samantha
Ik longeer ook vaak met een elastiek, en als ik dit tussen de benen bevestig, duikt Tica op de voorhand. Zodra ik het aan de zijkant bevestig, loopt ze stukken beter. Alleen kan ze haar koppie in de lucht gooien als ze er geen zin meer in heeft. En als je je nichtje laat rijden met een pessoateugel, zou dat wat misschien wat zijn?
Wel een braverd hoor. Volgens mij echt Arabier-eigen, de mijne is poeslief als er een kindje of onervaren ruiter op zit, en zodra ik mijn voet in de beugel steekt, begint ze al te rennen. Echt een draak