Esmee (9jaar) @ work met Haymete's Kalim

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: Esmee (9jaar) @ work met Haymete's Kalim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:37

Bij het meisje is aan het zadel bevestigd, lijkt mij. Als het meisje het al zo moeilijk vindt, laat ze haar vast niet met vier teugels rijden.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:54

Kalim is toch een nakomeling van Milak AA? Volgens mij heb ik je wel eens gezien bij Samantha Knipoog

Ik longeer ook vaak met een elastiek, en als ik dit tussen de benen bevestig, duikt Tica op de voorhand. Zodra ik het aan de zijkant bevestig, loopt ze stukken beter. Alleen kan ze haar koppie in de lucht gooien als ze er geen zin meer in heeft. En als je je nichtje laat rijden met een pessoateugel, zou dat wat misschien wat zijn?

Wel een braverd hoor. Volgens mij echt Arabier-eigen, de mijne is poeslief als er een kindje of onervaren ruiter op zit, en zodra ik mijn voet in de beugel steekt, begint ze al te rennen. Echt een draak Duivel

siko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 07:47

Saskiaatje schreef:
Bij het meisje is aan het zadel bevestigd, lijkt mij. Als het meisje het al zo moeilijk vindt, laat ze haar vast niet met vier teugels rijden.

Ik kon niet duidelijk op de foto zien of ze 'm nou vast had of dat zeg maar die lus ergens hing , vandaar mijn vraag Knipoog
Anyway bedankt!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 07:58

Saskiaatje schreef:

Vind ik ook !!

Als zij hem nog niet aan kan , laat haar er dan niet op rijden .
Of werk er samen met haar aan .
Maar ga niet het elkastiek zoo erg strak !! Dat vind ik wel zielig want ze loopt helemaal met haar neus op haar borst ( bijna ) .
Want zo is elk paard lief.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 08:39

Dr zijn heel veel goeie tips gegeven en ik ga in die mening over de elastiek mee dat die aan de strakke kant zit.

Echt een leuke combinatie om te zien en voor een 9-jarige meisje zeer knap!!
Dat gaat goed komen, nog veel plezier en succes ermee met z'n 3tjes Lachen!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 08:41

De laatse foto vind is Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier en ziet er lekkerde uit.. !!

evi_sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 17:25

Youko schreef:
Kalim is toch een nakomeling van Milak AA? Volgens mij heb ik je wel eens gezien bij Samantha Knipoog

Ik longeer ook vaak met een elastiek, en als ik dit tussen de benen bevestig, duikt Tica op de voorhand. Zodra ik het aan de zijkant bevestig, loopt ze stukken beter. Alleen kan ze haar koppie in de lucht gooien als ze er geen zin meer in heeft. En als je je nichtje laat rijden met een pessoateugel, zou dat wat misschien wat zijn?

Wel een braverd hoor. Volgens mij echt Arabier-eigen, de mijne is poeslief als er een kindje of onervaren ruiter op zit, en zodra ik mijn voet in de beugel steekt, begint ze al te rennen. Echt een draak Duivel

Klopt!
Dat zou heel goed kunnen.
Passoa lijkt me niet echt verstandig aangezien die ook achter zijn kont zit Knipoog

AshleyHVJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:08

Hoi,

Over de elastiek wilde ik alleen nog even zeggen dat als je hem mischien wat losser het ook wat beter is voor de houding van het ruitertje, ik vind het lijken alsof ze op bepaalde momenten voorover wordt getrokken,,: dit absoluut niet als kritiek, want ik vind dat je er niet over kan oordelen als je het paardje niet kent!

Verder wilde ik even zeggen dat het een super leuke combinatie is! mooi paard, schattig meisje en leuk setje, super!