Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Re: Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:09

viv77 schreef:
Kijk iemand is me voor! ik zat ook echt met verbazing te lezen dat er naar de financien gevraagd werd..Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld paarden aan huis hebben staan en er ook zoveel of vaak nog meer hebben, daar hoor je niemand over..
Ginny heeft er gewoon veel voor over denk ik zo..

Ja precies vind ik ook gewoon erg brutaal om dat zomaar te vragen!
Sommige mensen hebben nu gewoon meer over voor hun hobby dan een ander en zitten misschien in een meer luxe positie dat ze zich meerdere paarden kunnen veroorloven, deze mensen laten bijvoorbeeld andere dingen aan zich voorbij gaan (die een ander misschien wel weer belangrijk vindt). Ieder maakt die keuze voor zich toch?

Ik vind het een leuk paardje!

Chaneltjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 14:51

wat een leuke haf zeg !
ik ben zelf helemaal weg van de haflingers Knipoog
ik vind dit ook echt een hele leuke combinatie om te zien.
ook denk ik dat je Kingston veel kan leren.

wel jammer opzich dat je Berry hebt moeten verkopen omdat echt niet een echte klik was,
was echt een leuk paardje om te zien vond ik.

veel succes met het maken van je keuze !
en laat het ons even weten Haha!

Anna_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:10

Wat leuk! ik vondt het altijd al super leuk om te je topics te bekijken omdat je met een ander ''soort'' paard zulke mooie dingen laat zien! En nu je net als ik ( bijna) een haf hebt vind ik helemaal leuk om tekijken! benieuwd of je hem houdt! haflingers zijn over het algemeen lekker ondeugend ( en mischien moetje eens bij het haflinger onderwerp kijken? topics over de humor van haflingers Knipoog )
iig succes met je keuze!
Je kan zien dat hij nog wat moet wennen maar ik vind het er zeker niet verkeerd uitzien..

Jel_R07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:38

wat een gave haflinger zeg Pling
ben benieuwd naar je keuze

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:14

ik ben wel benieuwd naar jouw dagindeling. omdat je nu unisersiteit volgt. dat is ook niet niks. heb je dan geen huiswerk en toetsen om te leren. en dan 'savonds nog 3/4 paarden te rijden en te verzorgen. ik ben al blij dat ik thuis kom van school en dan even niks hoeft te doen

inge82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:20

Hoi Ginny,

Volg je topics sinds ik ooit een keer 'solliciteerde' om Missy bij te rijden en ook dit vind ik een erg leuke pony! Past zeker bij je! En zeker voor de 2de keer erop, denk ik dat er echt veel in zit!
Ben benieuwd wat je gaat doen.

Vind het ook knap van je dat je volgens mij al je paardjes super veel aandacht geeft! Ze zien er in ieder geval allemaal happy uit en je wisselt ook veel af tussen in- en ontspanning volgens mij.
Ga zo door!

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:21

Ziet er weer ontzettend netjes uit, hoor! Kwijl

Je vind wel elke keer de geweldigste paardjes, zeg! Lachen
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken tussen jullie twee Lachen

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:23

Zo zeg hee waar haal jij die prachtpony's vandaan!!
echt een super mooi beest met echte kwijlmanen Knipoog Het verbaast me ook hoe goed jij met verschillende paarden wegrijd,ben al blij dat ik lekker met mijn pony kan rijden Clown ik ben benieuwd naar je beslissing!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 22:15

ja ik heb zeker veel huiswerk ook .. als ik wakker wordt (9 uur sochtends, dus valt mee!) doe ik mijn huiswerk, want mijn de uuren die ik echt op school zit zijn best weinig, ze verwachten eigenlijk 40 euro huiswerk dan, maar dat wordt het meestal nooit. Dus dan zit ik ong van 12-3 of 3-6 op school, daarna de paardjes, (en de dagen waar ik van 3-6 zit doe ik meestal maar 1 of 2 paarden en die andere gaat los of wordt gelongeerd door mijn vriend) daarna zit ik meestal bij mijn vriend, als ik dan nog heel veel huiswerk heb, maak ik dat bij hem thuis (mijn laptop gaat overal mee Clown ) en dan ben ik meestal thuis rond 10/11 uur savonds, en dan maak ik huiswerk tot ong. 1 uur. Dan heb ik vrijdag vrij van school dus dan krijg ik een hoop gedaan zodat ik bijna niks hoeft te doen in het weekend want dan ben ik op concours met de paardjes. ZO kunnen jullie het nog volgen! Tong uitsteken
bedankt voor de leuke reacties Tong uitsteken Als iemand interesse heeft in King kan je trouwens gewoon langs komen om hem uit te proberen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:19

viv77 schreef:
Kijk iemand is me voor! ik zat ook echt met verbazing te lezen dat er naar de financien gevraagd werd..Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld paarden aan huis hebben staan en er ook zoveel of vaak nog meer hebben, daar hoor je niemand over..

Wat een onzin idd, wij hebben er ook 5 staan, als het kan, waarom niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:28

Kwijl Kwijl

Wat een geweldige haf! Echt een leuk beestje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:29

Caira schreef:
viv77 schreef:

Wat een onzin idd, wij hebben er ook 5 staan, als het kan, waarom niet?

Ja idd. Wij hebben thuis nu ook 6 paarden staan, en dan 5 ergens anders samen met iemand en waarom dan idd niet?
Tuurlijk moet je er veel voorover hebben, dat is al bij een paard, maar Ginny maakt der eigen keuzes Knipoog

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:44

Zo, dit had ik niet verwacht joh, maar toch ook een hafje erbij!
Plaatje hoor, je heb 'm lekker aan het lopen, nú al. Dat beloofd nog wat.
Super combinatie, ik had het wel geweten. Haha!

azertyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:59

super mooie set!
én mooie vlecht gemaakt:)
jullie passe heel goed bij elkaar moet ik zegge!

nog veel succes samen

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 23:04

He,
Ik begrijp dat je niet heel tevreden bent met hem he?
Eerlijk gezegd vind ik je op banshee veel en veel leuker dan op deze. Niet dat er ietsmis is met jou of met het paard, vind hem juist prachtig, maar vind het gewoon niet echt van wauww..
Succes met je keuze, maar bij twijfel niet doen he!

weemi_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 23:20

GinnyBanshee schreef:
Als iemand interesse heeft in King kan je trouwens gewoon langs komen om hem uit te proberen.

Wil je hem dan verkopen? Nors opkijken
ik snap et nimeer Bloos

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 23:45

wat een leukerd weer Ginny Lachen!
Ik vind hem goed lopen, Ja en jullie zijn een mooie combinatie Haha!!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 23:53

Mijn instructriese vond hem niet echt bij mij passen, en ik ben niet 'gek' op hem, net zoals charlie en banshee, toen ik hun net hadden, vind hem omwijs leuk, maar er zijn veel 'maars' en ik ga geen pony kopen als ik erbij moet zeggen, MAAR ik vind hem best klein, MAAR er zit nog heel veel werk in zijn basis, enz. Ik moet kunnen gillen dat ik hem helemaal PERFECT vind voor wat ik zocht. dus het lijkt er op dat hij terug gaat, of dat ik hem zelf verder gaat verkopen want dat was een idee van de handelstal. Ik denk dat ik dat niet ga doen maar voor dat ik hem terug breng zouden mensen in ZH regio wel makkelijker naar mijn stal kunnen komen in plaats van Noordbrabant.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 07:26

jammer dat het hem waarschijnlijk niet wordt, vindt het er leuk uit zien,
maar je hebt gelijk hoor, als het niet meteen super voelt, komt dat vaak ook niet meer.
Ik had het bij mijn paard ook meteen toen ik hem zag, dat ik hem al super vond Knipoog

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 07:49

Hoi Ginny,Dat is even 'schrikken' van je berichtje.Ik had na je pb-tje ook wel een idee dat er nog werk aanzat,maar het is net als wat je zelf zegt:als je niet van enthousiasme staat te gillen,ik snap het best,maar ik denk ook dat je binnen een paar weken de hele pony(met zijn streken }> )niet meer herkent.Ook al zit de basis er niet goed in/op,iemand met de kwaliteiten die jij hebt die rijdt op elk paard de sterren van de hemel.
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 08:01

Hey Gin! Hij is gaaf!
Jammer dat hij terug gaat, maar als je er niet gelijk helemaal weg van bent kan ik dat wel begrijpen!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:03

wat jammer dat het hem waarschijnlijk niet word, ik vind hem helemaal geweldig !!

lijkt me voor het paardd dat hij nog heel veel van je zou kunnen leren en ik vind hem nu al prachtig lopen Ja

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:03

jammer dat ie het niet is Gin, maar had zoiets al verwacht aangezien je niet echt super enthausiast was. misschien moet je idd es kijken naar een leuk friesje/andalusier dat soort paarden, zijn wat meer formaat maar toch koudbloedig. denk dat je zelf een beetje te heet bent voor een kwpn'ertje, koudbloed krijg je daardoor juist goed aan lopen Knipoog

edit; somige reacties hier zijn trouwens wel zwaar belachelijk. als je wilt weten hoe ze 4 paarden kan hebben pb dan, aan de andere kant, het gaat niemand wat aan! Daarbij zijn die 4 van haar een paar van de meest vrolijke paarden die bij ons op stal staan en krijgen heel gevarieerd werk. Gin ik vind je een toppertje maar dat weet je wel.

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 12:03

Jammer dat hij je niet het "joepie"gevoel geeft ginny..maar eerlijk dat je dat ook toe kan geven..
en misschien een tinker de volgende keer??

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 13:26

Vind het echt een knap dier! En het geeft een 'vreemd' beeld, omdat ik je gewoon ben op een fjord of op Charlie Clown maar vond het wel een fijn beeld geven, jullie samen!
Maar het is zoals je zegt.. als je al begint met zoveel 'maars', dan kan je er mss best eerst goed over nadenken vooraleer je hem koopt. Je komt vast wel weer een paardje tegen waarbij je het 'waw-effect' wel of tenminste meer hebt Knipoog

Vind in alle geval wel, dat op eender welk paard je opkruipt, het een fijn en ontspannen beeld heeft. Het lijkt erop, alsof je met elk paard zo weg kan rijden.. Knipoog