Rijden op Voltaire op me stage

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: Rijden op Voltaire op me stage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:53

_Linn_ schreef:
Die Daimler staat er nog maar net, dus denk niet dat je die kent :p Met Collin gaat het goed!! Ik mest nog steeds elke dag ze stal uit en dan is die erg aanwezig Tong uitsteken

Hmm oke.
En wie rijdt de Collin nu? Haha!

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:54

Je had er inderdaad rijden op een Voltaire van kunnen maken want er zijn leken die niet weten dat DE VOLTAIRE er al een poosje niet meer is,is gestorven ergens in 2004 geloof ik.

Wat betreft je instelling dat je kieskeurig bent op je stage betreffende het rijden van de paarden vind ik ook echt niet kunnen,weet niet welke richting je op wilt maar het is wel de bedoeling dat je op zoveel verschillend mogelijke paarden rijdt,wil je een gevoel kunnen gaan krijgen hoe je ieder paard kunt rijden.

Maar vind over het algemeen die MAS-scholen richting paardenhouderij toch niet zoveel inhoudt hebben,en de stage's al helemaal niet,denk dat je dan toch beter de opleiding in Deurne kunt kiezen,maar dat is mijn mening,die is wel wat harder maar de paardenbranche is nou eenmaal hard dus degene die dan niet capabel zijn of geen doorzettingsvermogen hebben of te verwent vallen dan vanzelf wel af.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:54

Wie heeft de foto's eigenlijk gemaakt? kon hij/zij geen tips geven?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 19:55

Tjah...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:56

Linn, welke verwachtingen had de stal van je? Welk nivo heb jij opgegeven, en van wat voor school kom je?
Gewoon nieuwsgierig hoor, omdat je zo los gelaten wordt met toch wel goede paarden

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 19:56

SplashIsLief schreef:
_Linn_ schreef:
Die Daimler staat er nog maar net, dus denk niet dat je die kent :p Met Collin gaat het goed!! Ik mest nog steeds elke dag ze stal uit en dan is die erg aanwezig Tong uitsteken

Hmm oke.
En wie rijdt de Collin nu? Haha!

Iedere keer iemand anders Tong uitsteken

Liessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:57

ik kan best begrijpen dat een heleboel mensen dit allemaal zielig vinden, dat het paard in de krul getrokken wordt, maar vind dit echt onzin.. nummer 1: hij loopt nog helemaal niet met zijn kin op zijn borst!
nummer 2: denk ik dat jullie bijna allemaal vol lof naar de wedstrijden van anky van grunsven laurens van lieren of weet ik wat voor andere dressuur/springruiter zitten te kijken, maar ik denk dat als jullie heel goed nadenken jullie zelf ook weten, dat die paarden, echt met hun kin op de borst gereden worden, en geloof mij dat gaat echt niet altijd met lieve woordjes en een lieve hand hoor!

en wat zegt het dat het paard met de slof wordt gereden maar wel 1.50 parcours springt, dan zit er waarschijnlijk een hele sterke man op, die hem flink terug kan trekken!

hierbij wil ik dus niet zeggen, dat ik dit alles zo normaal vind, en dat ik ook zo rij, want dat is helemaal niet zo, maar het is altijd zo makkelijk om comentaar te geven als je er niet zelf bij bent geweest ofzo..

verder vind ik het een heel leuk paardje, maar inderdaad wel gespannen, en ik zelf zou hem wel op slof rijden maar wel dat hij zijn neus eruit kan drukken.. of iig tot op de loodlijn..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 19:58

Elan schreef:
Linn, welke verwachtingen had de stal van je? Welk nivo heb jij opgegeven, en van wat voor school kom je?
Gewoon nieuwsgierig hoor, omdat je zo los gelaten wordt met toch wel goede paarden

Ik heb geloof ik bij het eerste gesprek gezegd dat ik f9 rijd en alleen op een manege rijd. Ze weten het dus wel. En ik zit op het Groenhorst in Barneveld.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:58

_Linn_ schreef:
Tjah...

Dus....Wie? ik bedoel, iemand van het bedrijf of een vriendin? Als het iemand van het bedrijf zou zijn zou hij/zij tips kunnen geven, toch?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 20:01

Adil18 schreef:
_Linn_ schreef:
Tjah...

Dus....Wie? ik bedoel, iemand van het bedrijf of een vriendin? Als het iemand van het bedrijf zou zijn zou hij/zij tips kunnen geven, toch?

Me stagebegeleidster. Ik moet nu weg, kan niet meer reageren.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:02

Slotje ivm handelspaard zonder toestemming eigenaar