Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frisiangirl schreef:Nee, ik denk wel degelijk dat ze er over nadenkt. Het probleem is alleen dat het geld kost wat ze niet echt heeft. Maar ik denk dat ze na deze goede tips wel snapt dat ze een risico neemt. Tenslotte geven we hier allemaal tips om haar te helpen in haar besluit!
esmir schreef:kamy, als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat we het hier met een prof te doen hebben
LiekeLieke schreef:vanzelfsprekend ben ik het ook met esmir eens
Nou.. Ik vind dat er wel erg veel gezeik is om niks.. Als pattypaard dat dier wil kopen en klinisch wil laten keuren en er dan blij mee is wat is jullie probleem dan?? tips geven is oke maar tis behoorlijk absurd om haar zo af te vallen als hier gebeurt.!
LiekeLieke schreef:vanzelfsprekend ben ik het ook met esmir eens
Nou.. Ik vind dat er wel erg veel gezeik is om niks.. Als pattypaard dat dier wil kopen en klinisch wil laten keuren en er dan blij mee is wat is jullie probleem dan?? tips geven is oke maar tis behoorlijk absurd om haar zo af te vallen als hier gebeurt.!
Kamy schreef:esmir schreef:kamy, als ik niet beter zou weten zou ik haast denken dat we het hier met een prof te doen hebben
Nou, nou prof.... Laten we het erop houden dat ik net als velen, door schade en schande wijs ben geworden??![]()
Maar ik vond mijn antwoord toch wel slim, of niet!? Ik vind het een leuk paard, of er wat aan mankeert kan ik niet zien met mijn trage pc (op het filmpje staat het beeld al niet stil, laat staan dat ik het paard kan beoordelen. Ik kijk naar de foto's). Maar de combi maakt nog geen al te fijne indruk, maar wat niet is kan nog komen...Vandaar mijn rijtechnisce tips.
Maar het toekomstplan wat Patty verder schetst, lijkt mij niet reeel. Een beetje te hoog gegrepen....
Maar dat je eindelijk je eigen paard mag/kan kopen is super! En een klinische keuring voor jezelf is prima. Moet je lekker zelf weten! Maar met in je achterhoofd een verkoop, zou ik het paard helemaal door de molen halen.
Als ik Patty was zou ik het paard lekker op proef laten komen, klinisch keuren en er lekker mee gaan sturen. Een goed leerpaard! Leuke lijn, dus misschien ooit geld om een veulentje te fokken? Die kun je ook verkopen, of eerst inrijden en dan verhandelen.
Ik val niemand af (tenminste, is niet de bedoeling, ik weet niet of het zo over komt).
ShannaY schreef:Joh meid, maak je niet dik.
We proberen haar alleen maar te behoeden op fouten die wijzelf ook gemaakt hebben. Ik heb ook het eerste paard gekocht dat ik leuk vond toen ik 14 was! Wel stuk of 10 bekeken, maar de leukste kocht ik maar meteen, ook alleen klinisch laten keuren, maar goed zei dank was hij dan wel gezond (achteraf zijn nog al zijn benen gefotografeerd en gescand). Maar dat was gewoon puur geluk hebben. En ik wist toen ik 14 was en zo van verzorgpony's af kwam, nog echt niet wat rijden was, ook al zat ik in de ver gevordende les. Zelfs nu leer ik nog TEVEEL dingen.
Maar ze moet het inderdaad zelf weten, maar achteraf dan niet tranen met tuiten, en boze ouders, wegens teveel dierenarts kosten.
ShannaY schreef:Pennyfase voorbij???
Heb je weleens in haar profiel gespiekt ???
double schreef:ShannaY ik denk het, jij zegt het..Maar buiten dat, pennyfase voorbij of niet, dit lijkt niet op een 'nuchtere' manier van kijken..
Er wordt net gedaan of het TS niet wordt gegunt.. Dat is onzin.. Tuurlijk wordt het haar gegunt, juist daarom wordt de tip gegeven..
En nog een laatste.. Als dit filmpje door professionals wordt goedgekeurd dan zitten die óf met hun ogen in hun broekzak, óf het interesseert ze gewoon geen bal.. Misschien voor het geld wat ie moet kosten een leuk beestje.. Maar juist daarom komt de tip: door de röntgen halen!