Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ja sorry hoor , maar ik vind het er wel heel leuk uitzien. Ik vind het zoiezo heel erg knap dat ze na zon vreselijke ziekte weer kan paardrijde! En ik wens er dan heel veel geluk toe met haar paard!
Sorry als ik mensen geraakt heb maar ik moest het even kwijt

aerdenhout1 schreef:Geak... ( sorrie ik kom er nog een keer tussen) dit ziet er nu niet echt uit als vertrouwen tussen mens en paard. Mijn jonge paarden zouden op een stemhulp van de ruiter op hun rug in galop gaan en niet door iemand die er achteraan loop te rennen.
aerdenhout1 schreef:Geak... ( sorrie ik kom er nog een keer tussen) dit ziet er nu niet echt uit als vertrouwen tussen mens en paard. Mijn jonge paarden zouden op een stemhulp van de ruiter op hun rug in galop gaan en niet door iemand die er achteraan loop te rennen.

ikenindi schreef:dankjulliewel
die beugels die hierboven genoemd worden zijn toch ook voor met elastiekje? of zijn het net weer anderen?

tot 1 maart he!

Sparky10 schreef:even voor de goede orde even lezen voor degene die agnes niet kennen onder ikenindi daar staan veel topics over haar en haar ziekte .
agnes heeft distrofy in haar arm en dystoni in haar benen , mening ander mens zou niet eens meer op het paard stappen .
agnes heeft indi zelf onder het zadel gekregen indi word in mei 4 jaar .
agnes kan haar benen niet gebruiken en de arm niet die zit in en spalk.
indi moet alles leren van agnes en die is verantwoordbezig door in de gehandicapten les te rijden ! en het gaat super !
en ze rijd indd op sokken , haar tenen zijn afgestorven de voeten staan door de dystonie scheef en dus kan ze geenschoenen aan ze gaat als 20 jarige door het leven in een scootmobiel !
dus beetjerespect mag hiervoor zeer zeker!!
jullie en ik ook niet doen het haar niet na !
minkie schreef:of misschien van die veiligheidsbeugels met een elastiekje. dan doe jij ze gewoon zonder stiek. heb je de opening wel aan de buitenkant..

Dat komt allemaal met de tijd, als Agnes haar die rust blijft geven.