Isabella_ schreef:dus née we hebben geen hulp van je nodig.
we lossen dit op samen met de instructrise.
Mag ik jou vriendelijk vragen met welk doel jij dit topic hebt geopend? Ik wil hier graag een antwoord op, en geen omzeiling van de vraag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Isabella_ schreef:dus née we hebben geen hulp van je nodig.
we lossen dit op samen met de instructrise.
Citaat:Hij hangt in z'n elastiek dat vind ie lekker.
Schoppen krijgt ie altijd dat vind ie echt zo leuk!
Citaat:Sorry hoor, maar mijn mond valt echt open van dit topic.
Ik vraag me echt af of jullie wel paard waardig zijn...

Je moet alleen je benen niet zo ver naar achteren leggen, daardoor wordt hij ook vaak geprikt met je sporen. Waardoor hij minder op je been gaat reageren.
Isabella_ schreef:Ik heb mijn woord toch gezegd?
ik heb het niet nodig dat toad komt helpen.
het gaat prima op les.
natuurlijk heb ik wat aan jullie tips maar ik hoef de hulp van toad niet.
dit vermeld ik duidelijk omdat ik het zo goed vind.
en inderdaad ik luister heus wel naar jullie commentaar maar als het 100x gezegd word weet ik het toch wel?
Isabella_ schreef:Ik heb mijn woord toch gezegd?
ik heb het niet nodig dat toad komt helpen.
het gaat prima op les.
natuurlijk heb ik wat aan jullie tips maar ik hoef de hulp van toad niet.
dit vermeld ik duidelijk omdat ik het zo goed vind.
en inderdaad ik luister heus wel naar jullie commentaar maar als het 100x gezegd word weet ik het toch wel?
Isabella_ schreef:ik heb daarbij jou hulp niet nodig, als je denkt dat je het beter kan oid.

Maar toch wil ik me dr graag nog even mee bemoeien omdat dit me heel erg aan mn eigen verzorgfjordje doet denken! Die loop precies zo namelijk, hard rennen met de neus in de lucht. Hij loopt al jaren voor de huifkar, daarvoor marathon en is niet zoveel onder et zadel gewend. Drijven is bijvoorbeeld iets wat hij niet goed kent, meneer wil alleen maar nog harden rennen
.
) en als ie zn best doet lekker nageeflijk! Hij heeft nog steeds de neiging ook zo gespannen te gaan lopen zodra je hem van voren sluit, ook al doe je dat op een vriendelijke manier, met been! Dus misschien ziet het er wel meer "opgekropt" uit dan dat ze werkelijk vraagt?
) maar dacht dat het misschien wel helpt aangezien mn fjordje ongeveer hetzelfde doet en dr trouwens nog verrekte veel op lijkt!! (misschien zelfde vader? k heb zn papieren jammergenoeg niet...)
Isabella_ schreef:Hij is nog niet in protest gekomen hoor bij mij.
een fysio oid. kan ik zelf niet betalen en de baas vind dat alleen maar onzin..
hij is gewoon eigenwijs... het is en blijft een echte fjord!
het is gelukkig niet mijn fjord dan had ik er als ik er geld voor had allang iemand bijgehaald!