Arabian_Girl schreef:En ik rijd daar dus ook nietheeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel vroeger..maar toen was ik niet bitchy
Bij mij is het ook alweer een tijd geleden.. Bitchy...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arabian_Girl schreef:En ik rijd daar dus ook nietheeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel vroeger..maar toen was ik niet bitchy
steeff2 schreef:hahaha ik lach me echt kapot, van die bitchy manege meisjes, overal en alles moeten ze zich mee bemoeien. Zeg dan inderdaad niks!
Ik vind het er iniedergeval wél fijn uit zien.

Citaat:Nike
Nike verzorg en rij ik sinds 22 juli 2004, toen ze bij Mariska is komen te staan.
Voordat ze kwam, en nog niets aan haar (voor)benen had sprong ze op concours.

steeff2 schreef:het heeft verder ook geen zin om discussies met jullie aan te gaan,
het komt er in iedergeval op neer dat jullie gewoon vinden dat je eigen paard en spullen de beste zijn en dan andere de les gaan laten leren.
Bemoei je gewoon met jezelf verder en kijk gewoon lekker naar je zelf en maak jezelf toch niet druk of iemand wel of geen geld heeft om een nieuw zadel of iets te kopen omdat de boom te smal is.
Ik neem aan dat dit meisje heel goed zelf weet wat ze doet

Arabian_Girl schreef:Blijkbaar zijn er hier nogal veel mensen die een goedpassend zadel niet belangrijk vinden maar alleen aan dr eigen plezier en portemonee denken.
nicky_4you schreef:onze beginnerslessen komen ze nog beter met de sprong mee

Kom op, omdat iedereen als een kip zonder kop het commentaar van de vorige herhaalt betekend dat nog niet dat het allemaal zo is, ik vind iig dat ze netjes zit, wat moet ze dan, in de nek gaan liggen en Nike knuffelen ofzo

Het is maar een idee hoor.