maar dat zijn ook al niet zo'n denderende foto's
Elegante Ex is wegens winterslaap afwezig

Nerwen:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat zijn ook al niet zo'n denderende foto's
Elegante Ex is wegens winterslaap afwezig

Mijn camera stond nl vol 
kinderpownie!
Zadel in het bos verloren........ (sorry, als jij niet de moeite doet om te lezen, dan ik niet om te antwoorden
) 
ook aan ze oren speling
kijken hoe ver je hem krijgt op die manier. SilverMe schreef:Nou ik weet niet hoe jij jezelf een echte ponymeid kan vinden, maar dit doet de pony echt niet voor de lol, juist uit Protest! Kijk naar hoe de pony z'n staart draagt? en als hij omhoog gaat, helemaal scheef en zwaaiend, dit betekent toch echt protest hoor, als ik jouw was zou ik er echt een fyshio na laten kijken!
Veel succes er mee!
pharagirlke schreef:Roosje: paarden niet. Pharaon welIk ken deze pony echt door en door,zoals Annemeik zegt: hij heeft gewoon schijt aan de wereld, en geef hem eens ongelijk? Hij zit lekker in zijn vel en het ene paard toont dat door te werken, het andere gaat jollige sprongen maken. Pharaon doet lekker jollig. Als dat zijn ''ding'' is?
pharagirlke schreef:kom maar Nikkikijken hoe ver je hem krijgt op die manier.
pharagirlke schreef:kleinelinda: inderdaad! Ik wilde alleen bewijzen dat Phara niet geschikt was voor wedstrijden net omdat hij moeite heeft met concentratie en ik hem niet, als ik voel dat hij zich dood verveelt, wil dwingen toch door te gaan.dat verdient ie niet.
Phaser; idd...en bedankt
SilverMe schreef:Nou ik weet niet hoe jij jezelf een echte ponymeid kan vinden, maar dit doet de pony echt niet voor de lol, juist uit Protest! Kijk naar hoe de pony z'n staart draagt? en als hij omhoog gaat, helemaal scheef en zwaaiend, dit betekent toch echt protest hoor, als ik jouw was zou ik er echt een fyshio na laten kijken!
Veel succes er mee!
ik heb al aardig wat dressuurpaarden de staart zien ''dragen'' eigenlijk?
Mag ik je erop wijzen dat deze heer al bijna elf jaar van mij is waarvan 7 jaar gereden word? Kijk als je nou een keertje zou lezen...Dan zou je dat weten 
maar met de methode die jij gaf doe je hem doordraaien
OoappeloO schreef:pharagirlke schreef:kom maar Nikkikijken hoe ver je hem krijgt op die manier.
Wat is dat voor een reactie? Nikki bedoeld het goed en aardig. Ze brengt het ook normaal. Je opend toch een topic om reacties te krijgen? Dan kan je ook tips krijgen zoals Nikki ze geeft!
pharagirlke schreef:Zo zie ik het ook QS Deze pony heeft geen enkel probleem. Geen pony die zoveel respect heeft voor mensen als deze.Dat is hem echt wel geleerd. Zoals ik al zei: als ik zeg 'we doen het zo!' dan doen we het ook zo. maar de pony mag ook een lolletje van mij
Hij mag gerust wat spelen van mij. Zou niet weten waarom ik hem dat zou ontnemen
casperrr laat maar doen, ze kennen de pony nietwij waren ook aan het lachen
Phara ís simpelweg zo. Er zijn nu eenmaal paarden die je niet als dressuur knol kan gebruiken. In het bos bv is deze pony dood en dood braaf. Kan je een peuter mee op weg sturen
Maar hij vind dressuur gewoon dood saai en zoekt dan zijn eigen lolletje.
ellepel: normaal ga ik het bos in met hem, daar is hij echt dood en dood braafZoals ik al zei: hij kan ook normaal lopen maar hij speelt gewoon liever. Meestal speel ik gewoon op de grond wat met hem.
lovely1: meerdere dierenartsen hebben hem gecontroleert. Een stuk of vier om precies te zijn en allemaal dezelfde conclusie: 'gek in de bol'Paardenkenners (echte paardenkenners) hebben naar hem gekeken, NH mensen hebben naar hem gekeken. Dit is gewoon wie het paard is.
hij weet dondersgoed dat hij dan gewoon over de grens gaat
van het moment dat ik voel dat hij niet meer speelt pak ik hem daar idd op aan

OoappeloO schreef:Punt 1, in je begin post staan niets over hoelang je hem hebt, daar kan je me niet op afrekenen.
Punt 2, in je begin post zeg je dat als hij streken uithaald je hem echt wel straft, later zeg je dat je hem ze gang laat gaan en hem zijn lolletje gunt. Beetje tegenstrijdig he. Sorry maar ik lees heus wel.
dus laten we het lezen nog maar even in het midden laten?
Als ik zeg dat hij moet werken doet hij dat...Dat probeer ik al 7 pagina's lang duidelijk te maken
Een pony die zo smerig was kan je niet zo op stappen zoals ik in het laatste filmpje 
pharagirlke schreef:Even voor de mensen die denken dat wij een dominantie probleem hebben, de laatste foto is een foto waarop hij me volgt. Hier is geen filmpje vanMijn camera stond nl vol
http://www.youtube.com/watch?v=lgH1wVYwROI
Phara wild? kom opkinderpownie!
Oh ik weet dat het liedje te lang is btw