Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NiKiTaGeK schreef:Ziet er wel leuk uit maar is ze er niet te jong voor?
De meesten 'denken' vooral iets te weten door mee te praten met wat een ander zegt.
Kzie je nog wel een keer op bokt (als mede-bokkers je niet weggepest hebben
) astridjhu schreef:haha ziet er leuk uit
2.5 jaar en springen is nog neit echt te jong. zolang het maar niet te vaak, te lang, en te hoog wordt
Renee__ schreef:Je zal het vast wel gehoord hebben, maar ik vind de hindernis te hoog en over de rest zwijg ik maar.
Maar ik denk dat het wel leuk is voor Shendie in de toekomst, maar nog eventjes wachten.
(bij niet te hoog denk ik aan 25 cm max.)
..vind het best hoog, maaaar ik herken wel je commentaar van 'mn pony vind stilstaan en nietsdoen helemaal nix ' > ik heb er ook 1 die suuuuper enthousiast is en graag aan t werk wil..'werk' is een groot woord he.
sabby schreef:best interessant om het nog eens zo onder elkaar te zien staan![]()
leuk shetje..vind het best hoog, maaaar ik herken wel je commentaar van 'mn pony vind stilstaan en nietsdoen helemaal nix ' > ik heb er ook 1 die suuuuper enthousiast is en graag aan t werk wil..'werk' is een groot woord he.
Als ik die los in de bak zet en er staat een hindernisje (zo hoog als een muesli-emmer) , gaat ze er los, zelfstandig als ze de kans krijgt 20 keer overheen!
dusss; leuk dat iedereen die boekjes leest (en tuurlijk is het ook niet goed), maar de mijne springt ook wel eens als ze de kans krijgt.
Ik zou zeggen; gewoon heeeel erg met mate > en kun je haar niet los laten springen? dan kan ze alles zelf bepalen als ze het - net als de mijne- zo leuk vind..
het tempo, of ze wel of niet springt etc > op die manier hoef je haar alleen maar af te remmen en te stoppen ipv haar te 'dwingen' om erover te gaan..
ik begrijp wel wat je bedoelt hoor met een werklustige pony..maar als t goed is , is dat over een dik jaar ook nog wel
sabby schreef:aha..nee dat wordt lastig
het was ook maar een tip![]()
als de mijne dat doet voel ik me namelijk minder slecht haha..ik hoef t niet eens te vragen en ze doet het al. dan weet ik zeker dat ze het zelf wil en super leuk vind vandaar..
maar ik snap echt wat je bedoelt over dat je kan merken dat ze heeeel graag iets doet! je bent niet de enige en ik denk ook dat je ze af en toe best eens bezig mag houden. Alleen dus niet altijd door springen![]()
succes!

Rachel_x schreef:2 jaar?!
Ik zou hem nog lekker een jaar in de wei laten staan!

.
. helaas gebeurt het nog véél ste veel naar mijn zin, maar das een ander verhaal
Narya schreef:Ja, je ment ook met een 2-jarige
lisaamor schreef:Narya schreef:Ja, je ment ook met een 2-jarige
wie zegt dat

saskiakefie schreef:bedankt voor de 'aardige reacties' zoals die van elinee. Daarom, zoveel paarden worden vroeg ingereden en onder het zadel nog wel gesprongen.