Wodan ( Negro x Houston) @ work!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re: Wodan ( Negro x Houston) @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:07

Katja schreef:
maverick schreef:
excusses Bloos
nu gaan we weer ontopic Knipoog
Lijkt me een heel goed plan. Zou zonde zijn als de Bokt-politie er een slotje op zet voordat de ts de kans heeft gehad om te reageren.

Hé, weer terug van je schoonmoeder? Haha! Haha! Haha!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:08

jammer eigelijk,al die negatieve praat over die arme meid,volgens mij is ze ook gewoon gek op haar paard en doet ze het nou echt zo vreselijk verkeerd?ik heb het weleens veeeeel erger gezien,met of zonder slof(ojee,201...)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:09

CGJ12 schreef:
Geloof me het was nog veel erger. Bloos!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:10

Leuk paard en al 7 blz.vol!
Maar ik had niet anders verwacht eigenlijk want er hangt een SLOF aan Bloos!
TS je hebt een leuk dier onder je kont en ik snap best dat je daar trots op bent en die foto's wil laten zien. Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:11

Katja schreef:
CGJ12 schreef:
Geloof me het was nog veel erger. Bloos!

Je schoonmoeder met haar nieuwe vriendin in tuinbroek? Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:11

Volgende keer gewoon de slof weg photoshoppen en eventueel wat meer lengte in de hals erbij shoppen. Dan krijg je geen commentaar meer Haha!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:18

Ja ze doet het inderdaad verkeerd geerke... Knipoog Wil trouwens niet zeggen dat ze een slechte ruiter is...

Geloof dat wel duidelijk is dat je paard de ruimte moet krijgen om te kunnen zakken. Denk dat je rijtechnisch wel handig genoeg bent om dit beter voor elkaar te gaan krijgen. Als hij aan de reutel houd je hem maar even zo aan z'n kop, en alle goede en brave stukken moet hij gewoon op lengte kunnen komen, dat is nu absoluut niet het geval. Zoals al gezegd het heeft een berg meer nadelen dan voordelen om zo door te blijven rijden.

Robsi_Vigaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:36

Er is 1 ding dat ik wil zeggen tegen CGJ12, namelijk Clown

Afgod KONING Afgod

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:37

Als ik weer kan rijden dan laat ik ook fotos maken want ik rij namelijk ook met slof!!!!! Ik zal eens kijken deze week.
Gelukkig komen er al wat betere reacties.

xxxfhxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:42

de beste stuurlui staan altijd aan wal zeggen ze meis, ik vind het leuk paard. verder houd ik me over het rijdgedeelte in het midden

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:46

Ik vroeg me al af waarom dit topic al 7 pagina's had, maar nu ik de foto's zie... slof!!
Ik vind het er ook niet echt vriendelijk uitzien en deel veel meningen die al gegeven zijn, maar volgens mij is dit best een heel leuk dier als ie wat fijner over zijn rug loopt en wat meer kan ontspannen!

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:52

Owh owh owh.... meisje denk toch even na, ik denk dat het aantal posts hier wel genoeg zegt..... Dat jij een wiphlash hebt en bang bent om te vallen kan ik heel goed in komen.... Maar een slof er zo strak aanknopen is niet de oplossing, want uiteindelijk gaat dit alleen maar meer weerstand oproepen en dus misschien ook wel gevaarlijke situatie... Ga je paardje voorlopig even longeren en als je het wat meer vertrouwt klim er dan weer op.... Des noods laat je er eerst iemand anders op om te zien of ie wel rustig is en ga je dan gewoon aan de longeer lijn ofzo dan hoef je ook niet alles alleen te doen..... Begrijp me niet verkeerd wil je niet aanvallen ofzo maar dit is ook niet de oplossing, ik rij zelf ook wel eens met slof maar die pak ik praktisch bijna nooit op.... Vandaag had ik hem ook maar even om gedaan toen we naar het bos gingen, maar heb hem niet hoeven oppakken en dan doe ik dat dus ook gewoon niet....

Verder heb je een erg mooi paardje, maar wees er zuinig op en zorg er voor dat jullie band goed blijft zoals je nu beschrijft... Veel suc6 nog en ik hoop dat je wat met de tips die hier voorbij komen doet

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 01:00

Whitepanther schreef:
.... Des noods laat je er eerst iemand anders op om te zien of ie wel rustig is .....

Lips are sealed

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 08:00

en nog steeds erger ik me naast die sloftelling
enorm aan sommige reacties.

het gaat de meeste mensen niet eens om dat slofgebruik, de slof hangt er losjes bij, maar de ruiterhand is erg streng,
en de ruiter is met slof sterker , dus de kracht van de hand word verdubbeld.
er word door ts geargumenteerd dat ze zo rijd vanwege een whiplash
ik vind niet dat een jong paard zo strak gereden moet worden omdat de ruiter nu eenmaal bang is om te vallen.
kijk dat vinden de meeste mensen niet kunnen.

en er zijn een paar mensen die maar lukraak wat blijven roepen, en dat is erg jammer,
okej het zijn voort 7 pagina's
maar wil je reageren, zul je ze toch echt even moeten doorlezen , wil je een goed antwoord kunnen geven

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:03

zijn we uitgesloft??

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:04

Ik denk het Tong uitsteken

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:30

volgens mij is ts op vakantie gegaan,het is akelig stil,ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben(overgens heeft ze van mij niets te vrezen,ik heb haar al een pb tje gestuurd...)

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:32

Haha effe afwachten de kerst is voorbij en dan is vanavond weer iedereen online

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:41

gezellig!!!Of niet...?

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:43

Dan kom ik maar meesloffen Knipoog

Ik heb ook een ernstige rugblessure gehad, en kan mij dus ook geen val permitteren. Ondanks dat gooi ik er GEEN slof aan. Als je hem zo strak hebt, heb je alleen maar meer kans dat hij gaat protesteren. Als je een slof wilt gebruiken, doe dat dan met een beetje verstand!
Als je het doet om hem onder controle te kunnen houden, gooi hem dan even lekker aan de longe als hij écht moet uitrazen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:46

crossmonster schreef:
en nog steeds erger ik me naast die sloftelling
enorm aan sommige reacties.

het gaat de meeste mensen niet eens om dat slofgebruik, de slof hangt er losjes bij, maar de ruiterhand is erg streng,
en de ruiter is met slof sterker , dus de kracht van de hand word verdubbeld.
er word door ts geargumenteerd dat ze zo rijd vanwege een whiplash
ik vind niet dat een jong paard zo strak gereden moet worden omdat de ruiter nu eenmaal bang is om te vallen.
kijk dat vinden de meeste mensen niet kunnen.

en er zijn een paar mensen die maar lukraak wat blijven roepen, en dat is erg jammer,
okej het zijn voort 7 pagina's
maar wil je reageren, zul je ze toch echt even moeten doorlezen , wil je een goed antwoord kunnen geven

Mee eens..

enne mensen - pesten deed je vroeger op de basisschool.. Denk je dat TS nu nog niet weet hoe mensen er over denken?
Voor iedereen die na de 10e post van dezelfde strekking nog gereageerd heeft, stel je zelf eens de vraag: was jouw inbreng nou echt nodig? Had t toegevoegde waarde?

Persoonlijk zou ik mezelf een beetje schamen voor dat 'meeloop-gedrag' No offense by the way.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:50

niet tegen mij beginnen hoor,ik heb niets tegen een slof mits gebruikt als begrenser,niet om hem in de krul te trekken,heeft geen zin.in dit geval valt het erg mee,het is pas erg als de teugel slap hangt en de slof strak...ja,ja dat heb ik weleens gezien,bij een zogenaamde betere ruiter,moet je nagaan....
Met een slof springen vind ik levensgevaarlijk,ook dat heb ik regelmatig gezien(ik zie teveel ...zucht....)

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:55

Cassole schreef:
Mee eens..

enne mensen - pesten deed je vroeger op de basisschool.. Denk je dat TS nu nog niet weet hoe mensen er over denken?
Voor iedereen die na de 10e post van dezelfde strekking nog gereageerd heeft, stel je zelf eens de vraag: was jouw inbreng nou echt nodig? Had t toegevoegde waarde?

Persoonlijk zou ik mezelf een beetje schamen voor dat 'meeloop-gedrag' No offense by the way.

Sommige reacties zijn misschien wat overdreven. Maar pesten, das ook wat overdreven.
Mensen kunnen best hun visie erover geven. Ik ben ook niet tegen slofgebruik, maar in deze context wel. Als mensen de foto's zien en zich geroepen voelen om te reageren: waarom niet?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:58

natuurlijk mag iedereen zijn mening geven,alleen vind ik de reacties soms erg overdreven,alsof ts de grootste paardenmishandelaar van 2007 is,maar dat is mijn mening.....

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 15:00

Waarom dan zo als een stel hongerige hyena's. Of zijn het alle kerstfrustraties wat bij iedereen eruit komt.

Misschien een extra topic aanmaken : Het afreageer topic