Katja schreef:maverick schreef:Lijkt me een heel goed plan. Zou zonde zijn als de Bokt-politie er een slotje op zet voordat de ts de kans heeft gehad om te reageren.excusses![]()
nu gaan we weer ontopic
Hé, weer terug van je schoonmoeder?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Katja schreef:maverick schreef:Lijkt me een heel goed plan. Zou zonde zijn als de Bokt-politie er een slotje op zet voordat de ts de kans heeft gehad om te reageren.excusses![]()
nu gaan we weer ontopic
CGJ12 schreef:Geloof me het was nog veel erger.Hé, weer terug van je schoonmoeder?![]()
![]()
Katja schreef:CGJ12 schreef:Geloof me het was nog veel erger.Hé, weer terug van je schoonmoeder?![]()
![]()
Whitepanther schreef:.... Des noods laat je er eerst iemand anders op om te zien of ie wel rustig is .....
crossmonster schreef:en nog steeds erger ik me naast die sloftelling
enorm aan sommige reacties.
het gaat de meeste mensen niet eens om dat slofgebruik, de slof hangt er losjes bij, maar de ruiterhand is erg streng,
en de ruiter is met slof sterker , dus de kracht van de hand word verdubbeld.
er word door ts geargumenteerd dat ze zo rijd vanwege een whiplash
ik vind niet dat een jong paard zo strak gereden moet worden omdat de ruiter nu eenmaal bang is om te vallen.
kijk dat vinden de meeste mensen niet kunnen.
en er zijn een paar mensen die maar lukraak wat blijven roepen, en dat is erg jammer,
okej het zijn voort 7 pagina's
maar wil je reageren, zul je ze toch echt even moeten doorlezen , wil je een goed antwoord kunnen geven
Cassole schreef:Mee eens..
enne mensen - pesten deed je vroeger op de basisschool.. Denk je dat TS nu nog niet weet hoe mensen er over denken?
Voor iedereen die na de 10e post van dezelfde strekking nog gereageerd heeft, stel je zelf eens de vraag: was jouw inbreng nou echt nodig? Had t toegevoegde waarde?
Persoonlijk zou ik mezelf een beetje schamen voor dat 'meeloop-gedrag' No offense by the way.