Raggel schreef:Sheran schreef:Zie ik daar nou lucht op foto's 12, 13 en 14?
Dorage kan idd nogal heet worden, en over het oplossen heeft iedereen weer zijn eigen mening, en foto's zeggen ook niet alles. Ik zou toch meer afgaan op het totaalbeeld van alle foto's die ze ooit van Dorage heeft geplaatst, en aan de hand daarvan een voorzichtig beeld vormen. Daarna ga je een jaar lang bij Jennifer op stal staan en elke keer kijken als ze gaat rijden. En dan mag je een iets duidelijkere mening vormen. Vervolgens volg je een instructeurscursus en rij je heel vaak op Dorage. Dan mag je nog eens oordelen.
Wat is dat nou voor een opmerking? Daar is dit forum toch voor? Je paardje laten zien als hij aan het werk is en daar geven bokkers dan hun mening over. Wat ziet er niet zo goed uit en wat kan beter. Eventueel tips om hier aan te werken... Nu hou er over op dat we het zelf moeten proberen en zelf moeten komen kijken?!?
We kunnen alleen beoordelen wat we zien, meer niet. Als je daar niet tegen kunt zet ze er niet op..
Sorry hoor, vind ik een beetje onbeleefd van je. Zo klinkt het althans. Ik denk dat je de intentie van mijn berichtje ook een beetje fout had gelezen, want natuurlijk heb je er gelijk in dat je je mening moet kunnen geven. Mijn berichtje was een beetje ironisch bedoeld, met ook ongeveer als boodschap: laten we niet aldoor hetzelfde zeggen en iemand afkraken zonder dat we gegronde redenen hebben.

) en dat je af en toe ook wat scheef zit (wat ik op de foto's kan zien dan) probeer zelf wat meer aan je houding en balans te werken..is voor het hele rijden fijner (vind ik zelf nu ik er aan werk) en het plaatje wordt er beter van, en het is fijner voor je pony in de mond
Vind ik dan.