Voltigeur schreef:Sily schreef:Ben hier even sprakeloos van hoor....een man die gewoon weet dat vrouwen altijd gelijk hebben.....
Wow.....trouwen?
Zeg me waar en wanneer...
mag ik dan komen getuigen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Voltigeur schreef:Sily schreef:Ben hier even sprakeloos van hoor....een man die gewoon weet dat vrouwen altijd gelijk hebben.....
Wow.....trouwen?
Zeg me waar en wanneer...
Sily schreef:Denk...het is sowieso al twee en een half uur rijden....ehmsz....als we ons aan elkaar voorstellen komt daar nog een kwartier bij.....schikt 3 uur je?
Of wil je je eerst nog optutten?
Horssie mag foto's maken
avaluna schreef:Nou, nou, wat een "oneerbare" voorstellen hier...
Ik denk dat TS gevlucht is, als hij slim is...
Hebben we eens een leuke paardenman op bokt en dan struikelen een paar mutsen weer over de hormoontjes
avaluna schreef:Ik kijk altijd met veel bewondering naar de foto's van de drie genoemde Belgen en ik zou ook heel graag eens met een paar vrienden/vriendinnen komen kijken naar een training en wie weet nog wel een workshopje willen volgen bij hen...
avaluna schreef:Nou, nou, wat een "oneerbare" voorstellen hier...
Ik denk dat TS gevlucht is, als hij slim is...
Hebben we eens een leuke paardenman op bokt en dan struikelen een paar mutsen weer over de hormoontjes
tessyke schreef:haha dit kan bijna door als HK topic
Sily schreef:Als je slim bent vlucht je nu je nog kan TS
Sily schreef:Als je slim bent vlucht je nu je nog kan TS
horssie schreef:Sily schreef:Als je slim bent vlucht je nu je nog kan TS
krabbel je nu stiekem terug van het trouw aanzoekhaha!
zeg, wat doen jullie hier nog moeten jullie niet onderweg zijn naar elkaaR?
Sily schreef:Ja nou...meestal als ik trouwen zeg zie je alleen nog maar zo'n stofwolk en geen man meer.....
tessyke schreef:die is al onderweg met zijn GPS, hij zit al bijna aan de grens
horssie schreef:Sily schreef:Ja nou...meestal als ik trouwen zeg zie je alleen nog maar zo'n stofwolk en geen man meer.....
hahaha! nou volgens mij ging ts er al op in toch?
neemt u silly van bokt, tot uw wettige echtgenoot voltigeur van bokt. in voor en tegenspoed, in ziekte en gezondheid en zweert uw hierbij plechtige trouw tot aan de dood. wat is hier op uw antwoord?
neemt u voltigeur van bokt, tot uw wettige echtgenoot sily van bokt. in voor en tegenspoed, in ziekte en gezondheid en zweert uw hierbij plechtige trouw tot aan de dood. wat is hier op uw antwoord?