Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nerootjeh schreef:Ik denk dat je bij beslissingen beide baat moet hebben, en als totaal niet mijn draai kan vinden in boomloos oid, snap ik neit waarom ik dat dan zou doen. Er leiden meerdere wegen naar rome
Nerootjeh schreef:Ik denk dat je bij beslissingen beide baat moet hebben, en als totaal niet mijn draai kan vinden in boomloos oid, snap ik neit waarom ik dat dan zou doen. Er leiden meerdere wegen naar rome
iepsel schreef:*offtopic* Schaduwaccountje??
iepsel schreef:*offtopic* Schaduwaccountje??
iepsel schreef:Ik doel op Geronimo FF. Lijkt volledig op de hoogte, ook van haar andere topics. Maar is een eerste post en weet meteen hoe bokt werkt............beetje weird?? Maar laten we ontopic blijven.
Uums schreef:iepsel schreef:Ik doel op Geronimo FF. Lijkt volledig op de hoogte, ook van haar andere topics. Maar is een eerste post en weet meteen hoe bokt werkt............beetje weird?? Maar laten we ontopic blijven.
Zo is er nog één, met exact dezelfde spel-, stel- en stijlfouten als een andere rellende Bokker in dit topicWie is er nu in de race voor de titel: 'Sneuneus van het jaar?'
Maar ik houd het ook maar voor gezien