Nero weer is @ work in nieuw eurostar setje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jefreyginny

Re: Nero weer is @ work in nieuw eurostar setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:39

je denkt echt vanuit je hart dat er niets verkeerds aan is dani?ook als je voor je pony moet denken dan denk je nog steeds niets verkeerds aan? want je negeert bijna alles is dat jouw oplossing? negeren wat me niet aanstaat?

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:40

Nerootjeh schreef:
Ik denk dat je bij beslissingen beide baat moet hebben, en als totaal niet mijn draai kan vinden in boomloos oid, snap ik neit waarom ik dat dan zou doen. Er leiden meerdere wegen naar rome

Inderdaad BEIDE baat moet hebben..... denk je dat Nero er baat bij heeft als je nu blijft doorrijden??

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:41

ik vind dit hopeloos het dringt gewoon niet door

als jij van die pony houdt en die pony is je leven dan doe je ook wat voor hem neem een break ga verder met afvallen maar rij nie tmet dit gewicht ik vind dit gewoon zielig.

GeronimoFF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:42

Probleem van het zadel moet en kan je niet oplossen. Je moet het probleem van je gewicht gaan oplossen als jij je pony wilt rijden. Je zegt hiermee bezig te zijn maar op foto's zie ik daar zeker geen verschil in en ik vind het lijken dat je zelfs in je gewicht groeit. Je bent gewoon te zwaar voor deze pony. Ik weet zeker dat je het beste wilt voor je pony maar dat is dit absoluut niet, helaas zie je dit niet helemaal in. Ga wat andere leuke dingen doen inplaats van rijden en zet alles op alles om weer een normaal gewicht te bereiken zodat jij weer met alle plezier op je pony kan rijden zonder dat hij er last van onderbevind en hij er OOK plezier in heeft. Waarschijnlijk zal de galop ook een stuk beter gaan, je ziet dat hij het erg zwaar heeft.

Geronimo FF
Laatst bijgewerkt door GeronimoFF op 19-11-07 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:44

*offtopic* Schaduwaccountje?? Lips are sealed

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:44

Nerootjeh schreef:
Ik denk dat je bij beslissingen beide baat moet hebben, en als totaal niet mijn draai kan vinden in boomloos oid, snap ik neit waarom ik dat dan zou doen. Er leiden meerdere wegen naar rome

als beide baat moeten hebben denk je dus ook voor je pony en je ziet niet in dat je nu alleen maar aan jezelf denk en niet aan je pony?het gaat er niet om wat jopuw pony kan maar wat normaalis en dat is denk ik 75 kilo dat ben jij denk ik niet dus ja er zijn meer wege naar rome dus neem onze tips aan neem een break en zorg dat je die 75 kilo haal dan kan je weer foto's plaatsen en zeggen dat je gelijk heb. nu heb je dat TOTAAL niet

fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:46

Waarom zou ik verantwoording aan jou af moeten leggen Knipoog

Sorry het moet er nu even uit. Dat je wat zwaarder bent zou geen probleem moeten zijn om je hobby uit te oefenen. Alleen zoek er een geschikt paard bij. Zodat het voor beide leuk is(maar dat heb ik al eerder gezegd). Dit is wat volgens mij meerdere mensen jou duidelijk proberen te maken. En dat is niet aanvallend of beledigend bedoeld maar juist om te helpen. Als je nu een meer passende combinatie kan vormen met een ander paard is dat toch alleen maar mooi? Ondertussen kan je dan afvallen(en ik geloof je best dat je dat echt wilt en er mee bezig bent) zodat je later weer fijn op je eigen pony kunt rijden. Juist doordat je nu door blijft rijden kan je pony over een tijdje het werk misschien niet meer aan. Nu is hij nog redelijk jong dus ja hij draagt je nog wel rond. Maar kijk alsjeblieft ook naar wat voor effect jou rijden nu kan hebben op je pony voor over een aantal jaar. Hoop dat je me nog begrijpt.
En dan nu over het stukje wat ik geqoute heb. Ik krijg het idee dat je nergens verantwoording tegenover af wilt leggen. Niet tegenover anderen en niet tegenover je pony. Het gaat vooral om IK.

(dat is wat ik uit jou reacties opmaak, als ik het verkeerd heb, verbeter me, graag zelfs!)

Verder je hebt echt een heel leuke pony! Het rijden ziet er niet echt slecht uit. Ik bedoel, ik zie geen rukkende, schoppende, trekkende en plukkende ruiter. Dus op je rijstijl heb ik voor zover niet echt commentaar. Ja wel, ik zie een ruiter die qua rijstijl vriendelijk is tegenover zijn paard. Uit je opmerkingen merk ik ook dat je juist wilt werken naar een ontspannen paard met een actieve achterhand en het neusje eruit. Dat vind ik dan weer goed van je, maar ik hoop echt dat je toch wat gaat doen met het andere commentaar. Het commentaar wat je liever niet wilt horen maar soms moet je dingen gewoon onder ogen zien, hoe rot je ze ook vind overkomen, ze accepteren en er een oplossing voor gaan zoeken of er hard aan gaan werken.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:46

ik denk dat dani te weinig respect heeft tegenover haar paard Knipoog

ik heb een keer met mijn fries 15 zadels gepast om te kijken wat voor mij en voor haar lekker was. Ik heb mijn pony verkocht omdat ik mezelf te groot vond aan haar dat niet aan wilde doen.

en dani is niet van plan op zoek te gaan naar boomloos voor hun beide. Zij is niet van plan hem te verkopen omdat ze te zwaar is. Zij is bezig met afvallen omdat ze weet dat ze te zwaar is maar tijdelijk stoppen met rijden nee ho maar.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:47

iepsel schreef:

En niet het eerste in dit topic, zo te zien

In alles wat hier gezegd wordt zit wel iets goeds, maar loop aub niet zo te rellen allemaal! Slapen
Aangezien er al genoeg negatiefs gebept wordt in dit topic: stoere Welsh cob & smaakvol setje Pling

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:49

iepsel schreef:

op wie doel je nu???

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:50

wie heeft een schaduwacccountje??
@ dancie: mee eens.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:52

rellen wil ik dit niet noemen we geven tips een break is toch niet teveel gevraagd.

als ik zou moeten kiezen tussen mijn paard een rugklacht besparen of mijn plezier doorzetten zou ik mijn paard zijn rugklachten besparen maar ieder zijn keus ik ga slapen ik vind dit onzon.

sommige mensen nemen niet zo heel veel van je aan terwijl je het beste voor hun en het paard willen ik lees morgen wel hoe het verder gegaan is.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 00:53

Om even wat misverstanden ( imo ) uit de weg te helpen. Ik rijd Nero niet intensief, meestal een halfuurtje totaal, stappen, paar rondjes draven, keer linksom galop, rechtsom galop en dat was het! maar op dit punt zweet ie gewoon heel snel. Nero heeft al een vacht waar je u tegen zegt. En hier was het vandaag redelijk goed weer, dus dan zweet ie heel snel.
Verder longeer ik regelmatig, en we gaan samen ook wel is wandelen, zat variatie dus Lachen
Ook nu het weer minder is staat ie veel dagen stil, zo slecht ben ik dus neit voor hem, wat veel mensen volgensmij denken

Ik denk dat ze doelen op de mensen die 0 post hebben op bokt Knipoog

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:53

Ik doel op Geronimo FF. Lijkt volledig op de hoogte, ook van haar andere topics. Maar is een eerste post en weet meteen hoe bokt werkt............beetje weird?? Maar laten we ontopic blijven.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:54

dani dat is het niet. Het is niet de variatie het is dat je gewoon te zwaar ben het maakt niet uit of je hem intensief rijd of niet het gaat erom dat je pony je gewicht niet kan hebben.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:56

wederom volkomen gelijk met dancie!!! ze wil hem niet verkopen omdat ze echt niet inziet dat het verkeerd is daarom denk ze dat als ze nu probeert aftevallen dat het wel goed komt. maar helaas vergeet ze dat ze als ze nu afvalt toch even moet stoppen met rijden om problemen te voorkomen.maar ja ze eigenwijs en denkt dat zal mij niet gebeuren. als ze gewoon slim is wacht ze met rijden totdat ze 70 75 kilo weegt. maar ja dat zal ze niet redde aan haar profiel te zien dus hierbij trek ik mijn reactie in met je moet hem niet verkopen.JE MOET HEM WEL VERKOPEN zodat iemand anders die rondt dat gewicht vell plezier en lol kan hebben met de pony en de pony ook met de nieuwe ruiter. nu kan het wel omdat de pony jong is wacht maar totdat je een jaartje verder ben. dan komen de eerste problemen. geef je op een briefje dat rugklachten of pees blessures als eerst komen al je zo door gaat !!!!!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:57

om een vergelijk te geven, mijn eigen pony is 1.47 hoog dus vergelijkbaar met Nero. Het spijt me echt maar ik zou je niet eens laten uitstappen ivb met je gewicht. Meid je bent bezig met afvallen, doe dat eerst voor je weer op je pony stapt

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:59

iepsel schreef:
Ik doel op Geronimo FF. Lijkt volledig op de hoogte, ook van haar andere topics. Maar is een eerste post en weet meteen hoe bokt werkt............beetje weird?? Maar laten we ontopic blijven.

Zo is er nog één, met exact dezelfde spel-, stel- en stijlfouten als een andere rellende Bokker in dit topic Lips are sealed Wie is er nu in de race voor de titel: 'Sneuneus van het jaar?' *LOL*
Maar ik houd het ook maar voor gezien Knipoog

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:01

lieve dani,
ik zie in jou geen meisje dat 70 kilo gaat wegen je zal dus altijf te zwaar blijven voor hem. Het gaat er niet om dat je te zwaar bent dat we dit allemaal zeggen maar jij zou een groter en breder paard moeten hebben. Tinker, Fries iets in die richting. Ik hoop dat je een beetje inziet dat we dit niet doen om je te pesten tenminste ik niet. Ik wil dat nero en jij het super hebben en ik kan dat nu gewoon niet inzien. Nero denkt niet "ohw als ze nu weer rijdt dan heb ik dalijk dit of dat." nee dat kan hij niet en doet hij niet. Ik kijk vanaf de foto`s en ik zie dat deze combi niet goed is. Helaas maarja ik denk dat het beter is voor jou en nero als je op zoek gaat naar iets groters.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 01:02

Ik kan jullie een ding vertellen, Nero verkoop ik nooit.
Kunnen jullie hardstikke egoistisch oid vinden, jullie mening.

Dat beest is alles voor me, en die gaat niet weg. Daar hoeven het niet meer over te hebben, want dat heeft toch geen zin!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:03

Uums schreef:
iepsel schreef:

Zo is er nog één, met exact dezelfde spel-, stel- en stijlfouten als een andere rellende Bokker in dit topic Lips are sealed Wie is er nu in de race voor de titel: 'Sneuneus van het jaar?' *LOL*
Maar ik houd het ook maar voor gezien Knipoog

ik weet precies wie je bedoeld maar dat zijn toch echt 2 verschillende personen,

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:04

Kan je me alleen 1 antwoord geven?
Echt maar 1 antwoord.. waarom rijd je nu nog door, je zegt dat je er beide baat mee moet hebben, maar heeft Nero er baat bij als jij met jou gewicht hem verder rijd?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:07

nou dan zal je met dit gewicht niet meer op hem moeten rijden. En als je dan zo graag wilt rijden iets groters zoeken.

egoïstisch ja een beetje wel. Ik heb mijn pony gehad vanaf haar 3e jaar tot haar 8e gehad. Die heb ik 28 oktober met veel pijn en moeite verkocht. Ups en downs heb ik met haar gedeeld alles was zij voor me. Alleen ik was eerlijk tegenover mijn paard een 8 jarige pony hoort onder het zadel te lopen en vooral een pony met zoveel lust voor de dressuur sport. Je kan zeggen die pony is alles voor me maar ik vind het inderdaad heel egoïstisch als je hem niet verkoopt omdat hij alles voor je is. Of laat ik het anders zeggen ik denk dat hij dan niet alles voor je is. Zou hij alles voor je zijn zou je hem verkopen en hem een heerlijk leven gunnen bij een ander kleiner meisje of iemand met het juiste gewicht.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:07

de waarheid is hard dani maar het gaat voor jouw niet werken met nero. doe iedereen een plezier en ga opzoek naar een andere paard. geef nero een ander huisje of hou hem maar rij er niet meer op liever verkopen aan iemand met het juiste gewicht.dit is gewoon zielig om tezien. we zeggen het niet om je in de grond te trappen maar omdat we voor je pony denken. en ook wel klein beetje voor jouw. alhoewel je zo eigenwijs ben geven we wel om julllie. anders zouden we niet zoveel doen om ons punt duidelijk te maken. weet dat het niet leuk en lief is om te horen maar je zal altijd te zwaar zijn voor je pony. wees verstandig en verkoop hem aan een klein meisje die er nog jaren plezier van zal hebben en vee wedstrijden kan rijden met hem
Laatst bijgewerkt door jefreyginny op 19-11-07 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt

GeronimoFF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:09

Verkopen hoeft inderdaad ook helemaal niet. Als dat beest alles voor je is en je het beste voor hem wilt, dat moet je niet meer op hem rijden voordat je een gewicht heb bereikt waarmee je hem niet erg mee belast. Als je het beste voor hem wilt dat ga jij andere leuke dingen doen inplaats van rijden. Als jij het beste voor hem wilt dat zorg jij ervoor dat je afvalt en daarna weer lekker op hem kunt rijden!

Jammer dat sommige mensen denken "omdat dit account net is aangemaakt" dat dit een schaduwaccount is. Ik heb al vele topic van Nerootjuh gevolgd en heb vandaag besloten een account aan te maken zodat ik ook eens een reactie kon geven op haar en andere topics.

Geronimo FF
Laatst bijgewerkt door GeronimoFF op 19-11-07 01:17, in het totaal 1 keer bewerkt