Kwintun@dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Kwintun@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:59

idd, het zijn moment opnames, waarbij het lijkt alsof ze m in de krul trekt, daar is nu al genoeg commentaar op gegeven, op haar profiel zie je een betere foto.

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:06

Ik vind dit niet normaal hoe jullie doen!

Zijn jullie soms JARLOERS?????????? Het lijkt er wel heel erg op!

Als jullie zoveel commentaar krijgen om een paar moment opnames wat zouden jullie daarvan vinden!

En jullie hoeven geen fotos neer te zetten van paarden die met hun kin op de borst lopen Zeer Zielig en Kinderachtig! Boos!

En Ze rijdt wel degelijk M1 ik sta bij haar op de manege ! Dus.. En anders kijk je toch even op starlijsten is dat zoo moeilijk!? Als je het niet gelooft..

Ik weet niet hoor .. Maar rijden jullie dan zo perfect? Nors opkijken Maken jullie nooit fouten?

Ik Zeg dit omdat ik dit gewoon te dom vind voor woorden Als 1 iemand zegt hij loopt te diep of achter de loodlijn Hoef je dat niet 100 keer te zeggen!

Okee ik hoop dat dit kinderachtige gedoe nu afgelopen is! En anders ga lekker door en verpest het voor een ander!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:07

viperlover schreef:

Als jullie zoveel commentaar krijgen om een paar moment opnames wat zouden jullie daarvan vinden!

En jullie hoeven geen fotos neer te zetten van paarden die met hun kin op de borst lopen Zeer Zielig en Kinderachtig! Boos!

En Ze rijdt wel degelijk M1 ik sta bij haar op de manege ! Dus.. En anders kijk je toch even op starlijsten is dat zoo moeilijk!? Als je het niet gelooft..

Ik weet niet hoor .. Maar rijden jullie dan zo perfect? Nors opkijken Maken jullie nooit fouten?

Ik Zeg dit omdat ik dit gewoon te dom vind voor woorden Als 1 iemand zegt hij loopt te diep of achter de loodlijn Hoef je dat niet 100 keer te zeggen!

Okee ik hoop dat dit kinderachtige gedoe nu afgelopen is! En anders ga lekker door en verpest het voor een ander!

Adem in..............................
Adem uit.............................

Niet goed voor je jonge hartje om nu al je bloed te laten koken Ach gut Geloof dat het menselijk lichaam sowieso niet zo best op kokent bloed reageert.

Nee we zijn beslist niet perfect maar we hoeven tenminste niet dood te gaan aan een hartaanval als de commentaren ons niet 100% aan staan Lachen Bespaart bokt een hoop ellende! Ja

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:09

pharagirlke schreef:
viperlover schreef:

Niet goed voor je jonge hartje om nu al je bloed te laten koken Ach gut Geloof dat het menselijk lichaam sowieso niet zo best op kokent bloed reageert.

Nee we zijn beslist niet perfect maar we hoeven tenminste niet dood te gaan aan een hartaanval als de commentaren ons niet 100% aan staan Lachen Bespaart bokt een hoop ellende! Ja

Waar gaat dit over??

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:10

Als je iets op bokt plaats, weet je de consequenties, maar daarbij vind ik het ook gigantisch iritant als enorm vaak hetzelfde word herhaald. Niet alleen voor een ander, maar ook voor de TS. Daar komen weer boze reacties om, en dan komt er uiteindelijk weer een slotje op..zucht

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:13

viperlover over jouw temperament *LOL*

en inderdaad dorienkee, maar je weet dat het zo is, dus als je daar niet mee om kan moet je simpelweg geen foto's plaatsen. Je kiest zélf voor commentaar krijgen of niet.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:19

de TS wou eigenlijk geen commentaar op de hals, doordat ze dat zegt lijkt het wel dat ze juist extra commentaar erop krijgt, en ik denk dat na 10 x hetzelfde gezegd te zijn het wel overkomt.

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:23

t ziet zo gespanne als wat uit.
veel te kort.
maar toch een leuk diertje

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 20:28

Het commentaar en de tips worden vaak herhaald. Ja klopt. Maar waarom.... Heb je daar al even naar gekeken. Omdat TS niet fatsoenlijk en normaal op alle tips reageert...
Als reactie daarop proberen mensen het nogmaals en naar hun idee misschien duidelijker uit te leggen.
Daarnaast voegt bijna iedereen wel iets nieuws toe aan zijn/haar commentaar en zo zou je iedere keer weer iets nieuws kunnen leren.

De pony van TS vind ik ontzettend leuk, en zoals ik al gezegd heb, ze zijn een ontzettend leuke combinatie.
De foto in haar profiel is inderdaad een mooie foto, maarrr..... ook dit is een moment opname. Dus hoe kunnen wij weten dat dat niet net een moment is waarop ze hem toevallig iets meer ruimte geeft. Viperlover en TS ik begrijp dat jullie je een beetje aangevallen voelen door een aantal reacties. Maar Ts, lees dan ook graag nog even jouw allereerste reacties....
Jouw reacties op wel normale berichten van mede-bokkers.

Iedereen wil hier elkaar helpen, maar op het moment dat je slechte foto's van jezelf plaatst, kan je verwachten dat je daar kritiek op krijgt.
Kijk, jij en je pony kunnen best in de M zitten (ik geloof je daarin ook volkomen, waarom zou je daarover liegen) maar op het moment dát je foto's plaatst zoek je meestal wel de beste foto's uit die je hebt (ook al zet je erbij dat de foto's niet zo goed gelukt zijn), want anders dan zou je ze niet plaatsen... toch?

Ik kan best helemaal fout zitten, maar 1 ding weet ik zeker, en dat is dat alle tips zo vaak herhaald worden DOORDAT TS niet normaal op de tips reageert en ze alleen maar in de wind slaat en daarbij ook nog eens denkt ALLES beter te weten.

Ook is er trouwens al meerdere malen gevraagd naar nieuwe foto's en aangezien ook deze nog steeds niet geplaatst zijn, kunnen wij moeilijk anders oordelen dan dat we nu doen....

Ik hoop op reacties, want ik volg dit topic nou al vanaf het begin, heb ondertussen al weer 2 reacties gegeven en nog nooit antwoord gehad, dus ik zou het leuk vinden als je ook jouw kant en ideeën van het verhaal even met ons deeld.

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:05

lovelucky schreef:
Het commentaar en de tips worden vaak herhaald. Ja klopt. Maar waarom.... Heb je daar al even naar gekeken. Omdat TS niet fatsoenlijk en normaal op alle tips reageert...
Als reactie daarop proberen mensen het nogmaals en naar hun idee misschien duidelijker uit te leggen.
Daarnaast voegt bijna iedereen wel iets nieuws toe aan zijn/haar commentaar en zo zou je iedere keer weer iets nieuws kunnen leren.

De pony van TS vind ik ontzettend leuk, en zoals ik al gezegd heb, ze zijn een ontzettend leuke combinatie.
De foto in haar profiel is inderdaad een mooie foto, maarrr..... ook dit is een moment opname. Dus hoe kunnen wij weten dat dat niet net een moment is waarop ze hem toevallig iets meer ruimte geeft. Viperlover en TS ik begrijp dat jullie je een beetje aangevallen voelen door een aantal reacties. Maar Ts, lees dan ook graag nog even jouw allereerste reacties....
Jouw reacties op wel normale berichten van mede-bokkers.

Iedereen wil hier elkaar helpen, maar op het moment dat je slechte foto's van jezelf plaatst, kan je verwachten dat je daar kritiek op krijgt.
Kijk, jij en je pony kunnen best in de M zitten (ik geloof je daarin ook volkomen, waarom zou je daarover liegen) maar op het moment dát je foto's plaatst zoek je meestal wel de beste foto's uit die je hebt (ook al zet je erbij dat de foto's niet zo goed gelukt zijn), want anders dan zou je ze niet plaatsen... toch?

Ik kan best helemaal fout zitten, maar 1 ding weet ik zeker, en dat is dat alle tips zo vaak herhaald worden DOORDAT TS niet normaal op de tips reageert en ze alleen maar in de wind slaat en daarbij ook nog eens denkt ALLES beter te weten.

Ook is er trouwens al meerdere malen gevraagd naar nieuwe foto's en aangezien ook deze nog steeds niet geplaatst zijn, kunnen wij moeilijk anders oordelen dan dat we nu doen....

Ik hoop op reacties, want ik volg dit topic nou al vanaf het begin, heb ondertussen al weer 2 reacties gegeven en nog nooit antwoord gehad, dus ik zou het leuk vinden als je ook jouw kant en ideeën van het verhaal even met ons deeld.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Trouwens VIPERLOVER, de foto die ik heb geplaatst is eerder om voor TS op te komen.(misschien moet je het hele topic even goed lezen?) Dat is nl om aan te geven dat je echt niet kunt zeggen aan de hand van de foto's dat ze nooit M1 kan rijden.Dat soort opmerkingen vind ik persoonlijk te ver gaan. Maar desondanks vind ik dat iedereen mag zeggen wat hij vind Haha!

Gupjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:35

Dit is geen feedback geven, dit is geen kritiek leveren, dit is gewoon iemand regelrecht naar China schoppen! Ga even lekker door op onderwerpen dat ze geen M1 rijdt of niet van "een grote ruiter" les krijgt! Ik vind dit echt te treurig voor woorden dat iemand het in z'n hoofd haalt iemand ervan te beschuldigen te liegen over zijn/haar pony of trainer!

Foto's zijn moment op names, en misschien waren dit inderdaad slechte momenten? Commentaar moet gegeven kunnen worden, maar op een degelijke manier, en dus niet op een sadistische manier mensen vernederen!

Ik vind het een leuke pony, hij mag inderdaad zijn hals verlengen, hoe rijdt je in? Lang/laag? Als hij dit moeilijk vind gewoon er veel mee oefenen. Ik heb met mijn paard ook een tijd gehad dat hij zich opkropte bovenin, en daardoor een valse knik ontstond, maar laat hem gewoon lekker je hand volgen.

Ik vind het in ieder geval wel een leuke combinatie, en veel succes met lessen.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:40

Sorry dat ik het zeg, maar je pony loopt wel degelijk te diep, hoofd zit achter de loodlijn. Ik vind ook de plek waar je handen zitten niet altijd correct, en je been ligt vaak iets te ver naar achter.
Wel leuke pony, en met lessen wordt het vast en zeker beter. Succes op de wedstrijden!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:45

leuke pony !

maar hij loopt wel wat te diep en dan kun je zeggen omdat zijn hals kort is.
maar dit is eerlijk gezegt onzin, ken zoveel pony's paarden met korte hals.

laat je pony voor wat los en voorwaarts rijden,

te diep buigen heeft egt niks met een te korte hals te maken.

kwintun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 21:47

Nou even op houden met dat geruzie over mijn perfecte pony!!
Het zijn inderdaad slechte foto's dat weet ik nu wel,
Zeg dan meteen dat ik niet kan rijden dat me pony lelijk is etc inplaats van opbouwende afkrakingen!!!
Me combinatie nummer heb ik gegeven kijk maar op http://www.knhs.nl kan je alles zien!
en ik ben geen penny?! misschien jullie wel.

Na duizend keer heb ik al geleerd wat ik fout doe

kwintun

Gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 21:48

Gesloten wegens aardige UGHUM afkrakingen BEDANKT Schatjes! Clown

kwintun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 21:49

[

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:50

tip : als eerste reageer beetje anders zou al wat positiever zijn!
en iedere combinatie is perfect op hun manier.

maar tip mischien om aan te werken:

- breng je handen iets meer naar boven(zodat je ellebogen wat meer buiging krijgen) dan iets dichter bij mekaar.
- rijdt veel voorwaarts en neerwaarts om haar nuisje naar voren te brengen.
- en wat ik altijd doe om haar niet te strak te laten lopen om het zo maar te zeggen. als ze goed loopt kijk of ze met je handen mee wilt gaan. dus doe je handen wat naar beneden en kijk of ze wil volgen wil ze dit ga j wat verder en pak je haar weer op(rustig) .. dit heeft heel veel geholpen bij mijn verzorgpaardje..en ook die had een korte nek

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:52

had je profiel nog nit gezien maar kijk dit
wat ik bedoel met je ellebogen en handen(mogen nog wel iets meer naar boven worden gebracht, en wat losser gelaten worden)

Afbeelding

hier loopt dezelfde pony met korte nek togh ook niet te diep?
dit is mooi ontspannen..

Oscar
Forumcoördinator

Re: Gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 21:57

kwintun schreef:
Gesloten wegens aardige UGHUM afkrakingen BEDANKT Schatjes! Clown

Moderatoropmerking:
Topics worden niet op verzoek gesloten Knipoog
Je kiest er zelf voor om foto's te plaatsen, dan kan het best weleens zo zijn dat je wat minder positief commentaar krijgt dan je gehoopt had.

Moderatoropmerking:
Voor de anderen:
Met een pittige discussie is niets mis, maar hou het wel respectvol en blijf niet in herhaling vallen.
Er is hier al eerder een mod langsgeweest. Ik kom nu ook nog even kijken, maar wees alvast gewaarschuwd:
HAW is voor nuttig en opbouwend commentaar. Niet om iemand de grond in boren of om constant in herhaling te vallen. Dit wil ik dan ook niet meer zien.
Ik ga ook niet in herhaling vallen, dus een gewaarschuwd mens...... juist ja Knipoog

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 22:08

Gupjes schreef:
Dit is geen feedback geven, dit is geen kritiek leveren, dit is gewoon iemand regelrecht naar China schoppen! Ga even lekker door op onderwerpen dat ze geen M1 rijdt of niet van "een grote ruiter" les krijgt! Ik vind dit echt te treurig voor woorden dat iemand het in z'n hoofd haalt iemand ervan te beschuldigen te liegen over zijn/haar pony of trainer!

Foto's zijn moment op names, en misschien waren dit inderdaad slechte momenten? Commentaar moet gegeven kunnen worden, maar op een degelijke manier, en dus niet op een sadistische manier mensen vernederen!

Ik vind het een leuke pony, hij mag inderdaad zijn hals verlengen, hoe rijdt je in? Lang/laag? Als hij dit moeilijk vind gewoon er veel mee oefenen. Ik heb met mijn paard ook een tijd gehad dat hij zich opkropte bovenin, en daardoor een valse knik ontstond, maar laat hem gewoon lekker je hand volgen.

Heb je het nou over mijn reactie?

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 06:36

Jullie zeggen dat het opbouwend kritiek is maar ik vind het ook erg banketstaaf klinken.
ik vind als ze M-1 rijd hoeven jullie niet te zeggen dat het niet zo is enz.
ook al staat dit bij haw dan kan je ook zo reageren
Je pony loopt een beetje diep probeer hem iets meer omhoog te werken enz.
maar niet je pony loopt te diep en dan 200 keer op zown vervelende toon.
das voor de TS toch ook niet leuk?
zij plaatst hier foto's neer voor commetaar ...probeer het dan wel aardig te zijn.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 06:37

Jullie zeggen dat het opbouwend kritiek is maar ik vind het ook erg banketstaaf klinken.
ik vind als ze M-1 rijd hoeven jullie niet te zeggen dat het niet zo is enz.
ook al staat dit bij haw dan kan je ook zo reageren
Je pony loopt een beetje diep probeer hem iets meer omhoog te werken enz.
maar niet je pony loopt te diep en dan 200 keer op zown vervelende toon.
das voor de TS toch ook niet leuk?
zij plaatst hier foto's neer voor commetaar ...probeer het dan wel aardig te zijn.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 06:39

Gupjes schreef:

kijk dit is wel gewoon opbouwend commetaar...
klinkt toch stukken beter dan dat andere ?

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 06:58

Er zijn ook ZAT mensen die wel normaal commentaar geven. En zoals ik al eerder zij, TS reageerd daar dan niet normaal op (behalve als het iets positiefs is) en dan kan je een tegenreactie verwachten van anderen.
Of mensen die tegenreactie arrogant, boos of onaardig geven, dat moeten ze zelf weten. Dat zou ook niet mijn keus zijn. Maar Ts reageerd nou ook niet opperst vriendelijk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 07:18

superwoman schreef:
Jorine_ilysm schreef:
Maar ik heb al eerder gemaakt dat het gewoon dé slechte dag voor jyullie kon zijn/was.. En we hopen dus dat je nog inderdaad lol met je knol krijgt Lachen !

Lol met je knol, niet lol ten koste van je knol Verward

Gewoon meer ruimte geven van voor, neusje eruit.
Goed aan het been maken.
En als de hals niet op die manier langer wil worden is lang en laag een zeer goede oefening.

succes!
\
Dat zei ik ... Knipoog