Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maken jullie nooit fouten? viperlover schreef:Ik vind dit niet normaal hoe jullie doen!
Zijn jullie soms JARLOERS?????????? Het lijkt er wel heel erg op!
Als jullie zoveel commentaar krijgen om een paar moment opnames wat zouden jullie daarvan vinden!
En jullie hoeven geen fotos neer te zetten van paarden die met hun kin op de borst lopen Zeer Zielig en Kinderachtig!![]()
En Ze rijdt wel degelijk M1 ik sta bij haar op de manege ! Dus.. En anders kijk je toch even op starlijsten is dat zoo moeilijk!? Als je het niet gelooft..
Ik weet niet hoor .. Maar rijden jullie dan zo perfect?Maken jullie nooit fouten?
Ik Zeg dit omdat ik dit gewoon te dom vind voor woorden Als 1 iemand zegt hij loopt te diep of achter de loodlijn Hoef je dat niet 100 keer te zeggen!
Okee ik hoop dat dit kinderachtige gedoe nu afgelopen is! En anders ga lekker door en verpest het voor een ander!
Geloof dat het menselijk lichaam sowieso niet zo best op kokent bloed reageert.
Bespaart bokt een hoop ellende!

pharagirlke schreef:viperlover schreef:Ik vind dit niet normaal hoe jullie doen!
Zijn jullie soms JARLOERS?????????? Het lijkt er wel heel erg op!
Als jullie zoveel commentaar krijgen om een paar moment opnames wat zouden jullie daarvan vinden!
En jullie hoeven geen fotos neer te zetten van paarden die met hun kin op de borst lopen Zeer Zielig en Kinderachtig!![]()
En Ze rijdt wel degelijk M1 ik sta bij haar op de manege ! Dus.. En anders kijk je toch even op starlijsten is dat zoo moeilijk!? Als je het niet gelooft..
Ik weet niet hoor .. Maar rijden jullie dan zo perfect?Maken jullie nooit fouten?
Ik Zeg dit omdat ik dit gewoon te dom vind voor woorden Als 1 iemand zegt hij loopt te diep of achter de loodlijn Hoef je dat niet 100 keer te zeggen!
Okee ik hoop dat dit kinderachtige gedoe nu afgelopen is! En anders ga lekker door en verpest het voor een ander!
Adem in..............................
Adem uit.............................
Niet goed voor je jonge hartje om nu al je bloed te laten kokenGeloof dat het menselijk lichaam sowieso niet zo best op kokent bloed reageert.
Nee we zijn beslist niet perfect maar we hoeven tenminste niet dood te gaan aan een hartaanval als de commentaren ons niet 100% aan staanBespaart bokt een hoop ellende!

lovelucky schreef:Het commentaar en de tips worden vaak herhaald. Ja klopt. Maar waarom.... Heb je daar al even naar gekeken. Omdat TS niet fatsoenlijk en normaal op alle tips reageert...
Als reactie daarop proberen mensen het nogmaals en naar hun idee misschien duidelijker uit te leggen.
Daarnaast voegt bijna iedereen wel iets nieuws toe aan zijn/haar commentaar en zo zou je iedere keer weer iets nieuws kunnen leren.
De pony van TS vind ik ontzettend leuk, en zoals ik al gezegd heb, ze zijn een ontzettend leuke combinatie.
De foto in haar profiel is inderdaad een mooie foto, maarrr..... ook dit is een moment opname. Dus hoe kunnen wij weten dat dat niet net een moment is waarop ze hem toevallig iets meer ruimte geeft. Viperlover en TS ik begrijp dat jullie je een beetje aangevallen voelen door een aantal reacties. Maar Ts, lees dan ook graag nog even jouw allereerste reacties....
Jouw reacties op wel normale berichten van mede-bokkers.
Iedereen wil hier elkaar helpen, maar op het moment dat je slechte foto's van jezelf plaatst, kan je verwachten dat je daar kritiek op krijgt.
Kijk, jij en je pony kunnen best in de M zitten (ik geloof je daarin ook volkomen, waarom zou je daarover liegen) maar op het moment dát je foto's plaatst zoek je meestal wel de beste foto's uit die je hebt (ook al zet je erbij dat de foto's niet zo goed gelukt zijn), want anders dan zou je ze niet plaatsen... toch?
Ik kan best helemaal fout zitten, maar 1 ding weet ik zeker, en dat is dat alle tips zo vaak herhaald worden DOORDAT TS niet normaal op de tips reageert en ze alleen maar in de wind slaat en daarbij ook nog eens denkt ALLES beter te weten.
Ook is er trouwens al meerdere malen gevraagd naar nieuwe foto's en aangezien ook deze nog steeds niet geplaatst zijn, kunnen wij moeilijk anders oordelen dan dat we nu doen....
Ik hoop op reacties, want ik volg dit topic nou al vanaf het begin, heb ondertussen al weer 2 reacties gegeven en nog nooit antwoord gehad, dus ik zou het leuk vinden als je ook jouw kant en ideeën van het verhaal even met ons deeld.

kwintun schreef:Gesloten wegens aardige UGHUM afkrakingen BEDANKT Schatjes!

Gupjes schreef:Dit is geen feedback geven, dit is geen kritiek leveren, dit is gewoon iemand regelrecht naar China schoppen! Ga even lekker door op onderwerpen dat ze geen M1 rijdt of niet van "een grote ruiter" les krijgt! Ik vind dit echt te treurig voor woorden dat iemand het in z'n hoofd haalt iemand ervan te beschuldigen te liegen over zijn/haar pony of trainer!
Foto's zijn moment op names, en misschien waren dit inderdaad slechte momenten? Commentaar moet gegeven kunnen worden, maar op een degelijke manier, en dus niet op een sadistische manier mensen vernederen!
Ik vind het een leuke pony, hij mag inderdaad zijn hals verlengen, hoe rijdt je in? Lang/laag? Als hij dit moeilijk vind gewoon er veel mee oefenen. Ik heb met mijn paard ook een tijd gehad dat hij zich opkropte bovenin, en daardoor een valse knik ontstond, maar laat hem gewoon lekker je hand volgen.
Ik vind het in ieder geval wel een leuke combinatie, en veel succes met lessen.
Gupjes schreef:Dit is geen feedback geven, dit is geen kritiek leveren, dit is gewoon iemand regelrecht naar China schoppen! Ga even lekker door op onderwerpen dat ze geen M1 rijdt of niet van "een grote ruiter" les krijgt! Ik vind dit echt te treurig voor woorden dat iemand het in z'n hoofd haalt iemand ervan te beschuldigen te liegen over zijn/haar pony of trainer!
Foto's zijn moment op names, en misschien waren dit inderdaad slechte momenten? Commentaar moet gegeven kunnen worden, maar op een degelijke manier, en dus niet op een sadistische manier mensen vernederen!
Ik vind het een leuke pony, hij mag inderdaad zijn hals verlengen, hoe rijdt je in? Lang/laag? Als hij dit moeilijk vind gewoon er veel mee oefenen. Ik heb met mijn paard ook een tijd gehad dat hij zich opkropte bovenin, en daardoor een valse knik ontstond, maar laat hem gewoon lekker je hand volgen.
Ik vind het in ieder geval wel een leuke combinatie, en veel succes met lessen.
superwoman schreef:\Jorine_ilysm schreef:Maar ik heb al eerder gemaakt dat het gewoon dé slechte dag voor jyullie kon zijn/was.. En we hopen dus dat je nog inderdaad lol met je knol krijgt!
Lol met je knol, niet lol ten koste van je knol![]()
Gewoon meer ruimte geven van voor, neusje eruit.
Goed aan het been maken.
En als de hals niet op die manier langer wil worden is lang en laag een zeer goede oefening.
succes!