Marillion v. Darwin [Z2/Junioren] @ work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Re: Marillion v. Darwin [Z2/Junioren] @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:13

Jemig, 13 Scheve mond Zou je niet zo snel zeggen....

Je boft inderdaad met zo'n mooi talentvolle paard Ja maar ik ben het er wel mee eens dat je wat 'te groot' bent voor je zadel. Vooral op de laatste 2 rijfotos (5 & 6 ) is het goed te zien. Je past er gewoon absoluut niet op en kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat lekker rijdt Lips are sealed Totaal niet l*llig bedoeld, maar het plaatje wordt er niet mooier/beter op. En niet alleen het plaatje maar ook de rug van je paard... En dat is zonde met zo'n mooi paard!!
Het is idd prima dat je dikke kniewrongen wil, maar dat moet je ECHT een grotere inchmaat nemen idd Ja

Maar ik begrijp dat dit niet je eigen zadel is? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Dat zou het kunnen dat deze iets aan de kleine kant is, en hopelijk pas jij wat beter in je eigen zadel Ja

Je bandages vind ik idd wat hoog zitten maar het kan opzich wel... Maar een paar centimeter lager zou geen kwaad kunnen.

marillion schreef:
Ik bandageer altijd, en na mijn weten (als je het op de goede manier doet) belemmert het het paard niet,
En ik belemmer er in ieder geval mijn paard niet mee.

Niemand zegt dat je 'verkeerd' gebandageert hebt en daarmee je je paard belemmert, maar als je teveel knie 'meeneemt' belemmer je je paard dus wel Lachen Toch logisch? Maar verder zegt niemand iets over hoe je bandageert, alleen dat het niet zo hoog hoeft. En zeker iig niet hoger, dan neem je zowat het hele knie mee...

En BTW: Bandages geven geen steun Knipoog

Tja, je cap.. Niet om te zeuren hoor maar ik zou (als ik jou was) mn 13-jarige hersentjes wel willen beschermen Ja Deze meeste kids van jou leeftijd rijden nog met cap en bodyprotecters rond. Nu is dressuur niet zo'n hele wilde tak van het paardensport, maar ze blijven paarden he, een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar ja, tis uiteraard eigen keus, en ik ( en veel met mij geloof ik) ga er niet minder om slapen als jij er een keer af dondert en je koppie beschadigd Dromen Ach gut Hard misschien, maar wel waar.
Maar vandaar onze waarschuwing. Tis alleen goed bedoeld!

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 21:36

tuurlijk ik snap iedereen wel met je moet met cap rijden Knipoog
maar wees nou eens eerlijk Tong uitsteken met de junioren proeven moeten wij verplicht met hoedje rijden als wij vallen Vingers aflikken geeft dat dus ook geen bescherming zodra wij op de grond liggen is het hoedje ook al van ons hoofd af, dus met andere woorden in onze proef mag het wel maar thuis kan het dus eigenlijk niet. Pling (niet boos bedoeld hoor, maar dat is eigenlijk een kromme regel van de knhs) Pling
En ik weet ook dat de bandage's zeker niet hoger mogen Pling en bij maril zijn ze ook niet voor de steun maar voor bescherming, en als hij gewoon tegen peeskappen had gekund dan had ik die ook zeker gebruikt.(wat mij toch elke dag wel tijd kost 4 benen te bandageren maar zonder iets rijden doe ik niet)

Ja over het zadel mijn eigen zadel komt ook op de goede maat deze was alleen om even te proberen dus dat komt ook zeker allemaal goed. Pling

maar wel iedereen bedankt voor jullie reactie's Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 00:08

Daar heb je wel gelijk in. Daar zat ik ook al aan te denken, dat je op wedstrijd (vreemd terrein) met hoedje moet, en dan thuis wel een cap op zou moeten. Dan zou ik het misschien ook niet doen.

Kan je paard ook geen 3-in 1 beschermers om? is misschien wel handiger, scheelt een hoop werk.
En rijdt je ook wel eens in Kootwijk?

kyra_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 00:14

wat een gaaf paard zeg! Kwijl om trost op te zijn OK dan!
zit een leuk koppie op Haha!
veel succes er nog mee in de sport! Haha!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 00:43

Nou, ik vind dat een beetje een slappe excuus, een proef is ook maar een minuut of 7 he Knipoog Losrijden e.d HOEF je niet met hoedje te doen, dan zou je ook een cap op kunnen. En thuis al helemaal. Maar ja, moet je natuurlijk zelf weten! Ja

Ik blijf bij dat je echt boft met zo'n gewelidg en talentvolle paard! Wees er zuinig op he Knipoog

(Ik ben overigens niet tegen bandages, gebruik ze zelf ook dagelijks Ja )

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 07:16

elmiran schreef:
Daar heb je wel gelijk in. Daar zat ik ook al aan te denken, dat je op wedstrijd (vreemd terrein) met hoedje moet, en dan thuis wel een cap op zou moeten. Dan zou ik het misschien ook niet doen.

Kan je paard ook geen 3-in 1 beschermers om? is misschien wel handiger, scheelt een hoop werk.

nee, die zijn helemaal alleen van neopreem en dat is waar hij niet tegen kan Knipoog
ook onder de bandages hebben wij 2 van die eskadron lappen, puur voor de pezen, en er was ook iemand die iets zij over het koelen na het rijden, dat word zoweizal altijd gedaan ookal heb ik alleen maar gestapt Knipoog

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 07:19

elmiran schreef:

Naja vind ik niet Knipoog je gaat toch niet met rijden (meestal zoon 3 kwartier) even je cap opzetten omdat "je bang bent dat je valt en je hoedje dan van je hoofd valt Tong uitsteken" maar bedankt Knipoog ik weet het het is gevaarlijk maar ik blijf bij mijn keuze Knipoog

de rest heel erg bedankt!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 12:21

marillion schreef:
elmiran schreef:

Naja vind ik niet Knipoog je gaat toch niet met rijden (meestal zoon 3 kwartier) even je cap opzetten omdat "je bang bent dat je valt en je hoedje dan van je hoofd valt Tong uitsteken" maar bedankt Knipoog ik weet het het is gevaarlijk maar ik blijf bij mijn keuze Knipoog

de rest heel erg bedankt!

Volgens mij heb je de verkeerde gequote, maar ik snapte het wel Knipoog

Ik gebruik geen cap opdat ik bang ben dat ik val hoor Verward Maar omdat ik niet kan voorspellen hoe m'n paard vandaag gaat doen, en ik geen risico wil lopen. Ik ga er natuurlijk vanuit da'k niet val, maar ja, alles kan he.. Maar ik zal er over ophouden Haha!, het is idd jouw keus Ja Ik bedoelde alleen dat ik het slap vond omdat je in die 7 min. geen cap op mag, je het voor de rest (ook thuis) ook maar niet hoef te doen, of zo.. Vind ik een beetje raar denken.. Maar nogmaals, je hebt gelijk, jouw keuze, en niet mijn probleem Lachen

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 15:39

^^ Tong uitsteken het waren maar optie's (bijvoorbeeld snappie Tong uitsteken) maar goed Knipoog

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 00:18

heeej ash!

t blijft toch een knappe hunk jou reusje mariltje! we moeten echt snel weer ns afspreken dan kan ik jou weer zien op REUS hihi

xx charlotte Knipoog

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 11:51

heej char!

Heel erg bedankt he!
Zoals hier boven gezecht werd is maril voor 3 weekjes ff uit de running Knipoog
maar daarnaa moet je maar weer eens snel komen!!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:57

Verdrietig je topic op itp is gesloten Ashley... Scheve mond Niet eerlijk Tong uitsteken
Hoe is het nu met Marill? Wat zegt de DA erover of heeft ie niet meer gekeken?

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:51

Wat een zeikerds hebben we hier weer op bokt.. ik heb respect voor je! Super goed paard ook man! Erg mooie combi, veel succes er mee!

En cap, bandages bladiebla! Ga bij je eigen rommeltje kijken of dat wel goed zit!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:58

Wat een stoer paard!!! Het ziet er mooi uit Lachen.
Leuk dat je de mogelijkheid hebt om op deze leeftijd zo'n mooi paard onder je te hebben! En ook prachtig dat je hem zo goed kunt rijden, want hebben en doen zijn nog altijd twee verschillende dingen.
@ Zoro, ik vind sommige comentaar van bokkers ook overdreven hier! Mensen moeten meer eerst eens goed naar zichzelf zien...

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 17:03

Zoro schreef:
Wat een zeikerds hebben we hier weer op bokt.. ik heb respect voor je! Super goed paard ook man! Erg mooie combi, veel succes er mee!

En cap, bandages bladiebla! Ga bij je eigen rommeltje kijken of dat wel goed zit!

heel erg bedankt, en idd. daar heb je gelijk in Knipoog

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 17:04

Annemarie_ schreef:
Verdrietig je topic op itp is gesloten Ashley... Scheve mond Niet eerlijk Tong uitsteken
Hoe is het nu met Marill? Wat zegt de DA erover of heeft ie niet meer gekeken?

Heej,

Ja idd ik was echt boos eigenlijk, jemig moeten ze daar moeilijk om gaan doen.
Maaruh DA heeft niet meer gegeken die heeft hem ingespoten, Sarah (fysio) die komt volgende week weer en tot die tijd maar stapen en longeren, en dats it Knipoog

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 17:05

de rest heel erg bedankt Knipoog:D

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:06

Gaaf paard! Lachen
In je profiel staat dat je 13 jaar ben, is dat eigenlijk wel zo?
Want op je fotos lijk je echt geen 13 Tong uitsteken

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:10

Rachel_: ik getuig dat ze echt 13 is Tong uitsteken

ashley: Dat vond ik ook! echt stom dat ze dat helemaal gaan bekijken Clown Gewoon geen profiel invullen Tong uitsteken
Ik hoop dat Sarah nu positief is over marillion Knipoog

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 17:10

Rachel_ schreef:
Gaaf paard! Lachen
In je profiel staat dat je 13 jaar ben, is dat eigenlijk wel zo?
Want op je fotos lijk je echt geen 13 Tong uitsteken

hihihi, als ik mijn vader en moeder moet geloven en dat doe ik ook ben ik inderdaad 13 wel bijna 14
ik ben geboren op 20 december 1993 en ik zit nu in het tweede jaar van de havo/vwo

veel mensen denken dat ik ouder ben maar dat is echt niet zo
groetjes ashley

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 17:11

Annemarie_ schreef:
Rachel_: ik getuig dat ze echt 13 is Tong uitsteken

ashley: Dat vond ik ook! echt stom dat ze dat helemaal gaan bekijken Clown Gewoon geen profiel invullen Tong uitsteken
Ik hoop dat Sarah nu positief is over marillion Knipoog

ja ik weet het wel zeker, nu dat zijn kies eruit is is het echt al een ander paard
hij heeft daar zoveel pijn gehad maar nooit in z'n gedrag laten merken he
nog 2 weken en dan kunnen we weer rijden

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:12

Waar start je 14 oktober? In Limburg, beek?

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:13

Je mag toch pas bij de paarden starten als je 14 bent?
(is géén kritiek en ook geen achterdocht, gewoon een vraag..)

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:13

ZOOOOO , als je zei 20 had ik je al geloofd.
Dat zou je echt niet zeggen! Wow!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:15

pearlie schreef:
Je mag toch pas bij de paarden starten als je 14 bent?
(is géén kritiek en ook geen achterdocht, gewoon een vraag..)

Vanaf 12, en junioren in het jaar dat je 14 wordt