Zou je niet zo snel zeggen....Je boft inderdaad met zo'n mooi talentvolle paard
maar ik ben het er wel mee eens dat je wat 'te groot' bent voor je zadel. Vooral op de laatste 2 rijfotos (5 & 6 ) is het goed te zien. Je past er gewoon absoluut niet op
en kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat lekker rijdt
Totaal niet l*llig bedoeld, maar het plaatje wordt er niet mooier/beter op. En niet alleen het plaatje maar ook de rug van je paard... En dat is zonde met zo'n mooi paard!!Het is idd prima dat je dikke kniewrongen wil, maar dat moet je ECHT een grotere inchmaat nemen idd
Maar ik begrijp dat dit niet je eigen zadel is? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Dat zou het kunnen dat deze iets aan de kleine kant is, en hopelijk pas jij wat beter in je eigen zadel

Je bandages vind ik idd wat hoog zitten maar het kan opzich wel... Maar een paar centimeter lager zou geen kwaad kunnen.
marillion schreef:Ik bandageer altijd, en na mijn weten (als je het op de goede manier doet) belemmert het het paard niet,
En ik belemmer er in ieder geval mijn paard niet mee.
Niemand zegt dat je 'verkeerd' gebandageert hebt en daarmee je je paard belemmert, maar als je teveel knie 'meeneemt' belemmer je je paard dus wel
Toch logisch? Maar verder zegt niemand iets over hoe je bandageert, alleen dat het niet zo hoog hoeft. En zeker iig niet hoger, dan neem je zowat het hele knie mee...En BTW: Bandages geven geen steun

Tja, je cap.. Niet om te zeuren hoor maar ik zou (als ik jou was) mn 13-jarige hersentjes wel willen beschermen
Deze meeste kids van jou leeftijd rijden nog met cap en bodyprotecters rond. Nu is dressuur niet zo'n hele wilde tak van het paardensport, maar ze blijven paarden he, een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar ja, tis uiteraard eigen keus, en ik ( en veel met mij geloof ik) ga er niet minder om slapen als jij er een keer af dondert en je koppie beschadigd
Hard misschien, maar wel waar.Maar vandaar onze waarschuwing. Tis alleen goed bedoeld!

met de junioren proeven moeten wij verplicht met hoedje rijden als wij vallen
geeft dat dus ook geen bescherming zodra wij op de grond liggen is het hoedje ook al van ons hoofd af, dus met andere woorden in onze proef mag het wel maar thuis kan het dus eigenlijk niet.
(niet boos bedoeld hoor, maar dat is eigenlijk een kromme regel van de knhs)
om trost op te zijn 
Maar omdat ik niet kan voorspellen hoe m'n paard vandaag gaat doen, en ik geen risico wil lopen. Ik ga er natuurlijk vanuit da'k niet val, maar ja, alles kan he.. Maar ik zal er over ophouden
je topic op itp is gesloten Ashley...
Gewoon geen profiel invullen