Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Martine_m schreef:Mabon schreef:Ik ken de TS en als ze nog net zo bezig is als ze op haar vorige stal bezig was kan ik alleen maar zeggen arme arme arme paardjes![]()
...... weet niet hoor, maar alsof jij verstand van paarden hebt, ouwe koeienboer
![]()
![]()
Lees ook allerlei reacties van mensen hier... die zichzelf helemaal de king vinden omdat ze een paardje hebben... en die met domme reacties komen die nergens op slaan.. over de manier hoe jullie denken dat mijn vriendin een paard inrijdt op basis van een foto... LMAO
triest forum, alleen reacties als iets fout blijkt, en op leuke topics nooit reageren... get a life![]()
groeten van d'r vriend, Leon... sukkels

MoonWencke schreef:Ik heb ongeveer het hele topic doorgelezen en vind dan ook dat hier velen bevooroordeeld hun mening geven door enkel naar de foto's te kijken.
Wat de meeste mensen hier niet lijken te begrijpen is dat jullie van tevoren ook hebben gelongeerd (want dat is toch zo?).
Even een vraagje: Is er al vaker op deze Haflingers gereden (m.u.v. haf2, want die moet alleen doorgereden worden), maar dan niet door jou?

__Marloes schreef:Mabon schreef:Ik ken de TS en als ze nog net zo bezig is als ze op haar vorige stal bezig was kan ik alleen maar zeggen arme arme arme paardjes![]()
...... weet niet hoor, maar alsof jij verstand van paarden hebt, ouwe koeienboer
![]()
![]()
Lees ook allerlei reacties van mensen hier... die zichzelf helemaal de king vinden omdat ze een paardje hebben... en die met domme reacties komen die nergens op slaan.. over de manier hoe jullie denken dat mijn vriendin een paard inrijdt op basis van een foto... LMAO
triest forum, alleen reacties als iets fout blijkt, en op leuke topics nooit reageren... get a life![]()
Martine_m schreef:Mabon schreef:Ik ken de TS en als ze nog net zo bezig is als ze op haar vorige stal bezig was kan ik alleen maar zeggen arme arme arme paardjes![]()
![]()
![]()

Somebitch schreef:HAHAHAHHAHAHA Voel je je een beetje aangevallen, het zou beter zijn als er wat met het commentaar gedaan word. Of je moet er niet zulke foto's opzetten. Je kan verwachten dat als je zo loopt te trekken dat je wel commentaar daarover krijgt ja![]()
Als er gewoon gereageerd werd met bedankt voor de tip dan hadden ze echt anders gereageerd. Maar nu word er alleen maar verdedigt.

Dan zal gelijk iedereen anders reageren. Martine_m schreef:Somebitch schreef:HAHAHAHHAHAHA Voel je je een beetje aangevallen, het zou beter zijn als er wat met het commentaar gedaan word. Of je moet er niet zulke foto's opzetten. Je kan verwachten dat als je zo loopt te trekken dat je wel commentaar daarover krijgt ja![]()
Als er gewoon gereageerd werd met bedankt voor de tip dan hadden ze echt anders gereageerd. Maar nu word er alleen maar verdedigt.
wanneer ik op eebn normale manier kritiek zo krijgen, waar ik wat mee kan dan had ik gezecht dank van de tip.. heb ik ook gedaan bij de normale reacties.. lees maar ff terug
Enne... als hier nou eens gereageerd wordt met: ''oh leuke paardjes, mag ik vragen hoe je deze aan het inrijden bent?'' in plaats van domme reacties op basis van een fotootje (leon)

Somebitch schreef:Zie je op de foto dat ze met begeleiding worden ingereden? Nee. Zie je op de foto's dat ze eerst gelongeerd worden? Nee.Hoe ze ze aan het inrijden is zien we wel op de foto's
__Marloes schreef:Pff... Te triest gewoon, ik heb hier echt geen woorden voor..![]()
Ga eerst aub op fatsoenlijke dressuurles dat je een goede basis legt voordat je een paard ingaat rijden. Manege is geen goede basis!!!! Je moet goed kunnen zitten wil je een paard goed in kunnen rijden, je moet weten hoe je een paard ontspannen rijd en je moet weten hoe je moet reageren als je paard wat fout doet en dat kan ik hier echt niet zien..
Je rijd zeker op een handelsstal? Met de manier "rijd ze maar in" en de gedachte "zolang we maar in de advertentie kunnen zetten dat ze zadelmak zijn, dat is meer geld" en dan ook nog met ruiters die er geen of heel weinig geld voor vragen wegens ervaring gebrek.
Wat er allemaal wel niet gebeurt in het paardenwereldje..
Martine_m schreef:Somebitch schreef:Zie je op de foto dat ze met begeleiding worden ingereden? Nee. Zie je op de foto's dat ze eerst gelongeerd worden? Nee.Hoe ze ze aan het inrijden is zien we wel op de foto's
Waarom lees ik dan commentaar hierover?
Maar foto's zullen volgen.. alleen wel jammer.. dan lopen ze goed en krijgen we geen reacties...

Moniek schreef:maar als we deze fotos zien dan krijgen wij wel een idee hoe dat gebeurt dan kan je de reacties toch nite kwalijk nemen?
Zijn deze foto's een slechtvoorbeeld?dan had je ze beter niet kunnen plaatsen.

__Marloes schreef:Hier staan anders wel aardige tips in. Teminste, 1 hele goede tip.. (NEEM DRESSUURLES)
Dit had ik eerder geplaatst, dat weet ik!
kritiek kan ook negatief zijn hoor en als je daar niet tegen kan moet je wachten tot je goed rijd waarbij niemand kritiek kan geven!
ga ik toch niets mee doen Martine_m schreef:Moniek schreef:maar als we deze fotos zien dan krijgen wij wel een idee hoe dat gebeurt dan kan je de reacties toch nite kwalijk nemen?
Zijn deze foto's een slechtvoorbeeld?dan had je ze beter niet kunnen plaatsen.
Ja als je ff leest dan zie je dat ik al meerdere malen uitleg heb gegeven!!

__Marloes schreef:Aub, de foto's...

Somebitch schreef:Nee maar commentaar blijkbaar ook niet Martine.
__Marloes schreef:Pff... Te triest gewoon, ik heb hier echt geen woorden voor..![]()
Ga eerst aub op fatsoenlijke dressuurles dat je een goede basis legt voordat je een paard ingaat rijden. Manege is geen goede basis!!!! Je moet goed kunnen zitten wil je een paard goed in kunnen rijden, je moet weten hoe je een paard ontspannen rijd en je moet weten hoe je moet reageren als je paard wat fout doet en dat kan ik hier echt niet zien..
Je rijd zeker op een handelsstal? Met de manier "rijd ze maar in" en de gedachte "zolang we maar in de advertentie kunnen zetten dat ze zadelmak zijn, dat is meer geld" en dan ook nog met ruiters die er geen of heel weinig geld voor vragen wegens ervaring gebrek.
Martine_m schreef:__Marloes schreef:Aub, de foto's...
sorry ontopic graag.. die foto's vind ik niet zo boeiend... blabla
__Marloes schreef:Martine_m schreef:
sorry ontopic graag.. die foto's vind ik niet zo boeiend... blabla
Maar het laat wel zien wat ontspannen is invergelijking met jouw hafjes..

haffilover schreef:__Marloes schreef:Pff... Te triest gewoon, ik heb hier echt geen woorden voor..![]()
Wie is hier triest met zo'n reactie?
Ze weet toch niet wat haflinger 3 kon? En als jij net een hele serie bokken hebt doorstaan zou je dan ook nog perfect zitten? Dacht het niet hè. Geen conclusies trekken over waar ze rijd als je het niet eens zeker weet. Sjonge jonge, denk je bij jezelf: Laat ik mijn foto's eens op bokt zetten! En dan dit? Te onbeschoft voor woorden.