Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dees_daan schreef:pharagirlke schreef:Beetje te diep? Ik denk dat je eerst zelf aan je zit moet werken voor je een kind zonder zadel voorop neemt. Ten eerste hang je zodanig aan de teugels dat pony in kwestie met zijn neus nagenoeg tegen zijn borst loopt. Ten tweede vind ik het levensgevaarlijk voor het kind. Ten derde zit je in een foto in contra galop waaruit het duidelijk word hoe oplettend je was. En iets zegt me dat je de pony niet echt onder controle had op die laatste twee galopfoto's (vnl je gezicht en de spanning in je nek.)
helemaal mee eens
lieziej schreef:KarinvdM schreef:Vroeger noemden we dit lol met je knol en spelenderwijs leren rijden... Tegenwoordig schijnt het een doodzonde te zijn.
Idd.. ik heb ook als 2 jarige met zweep recht omhoog, helemaal los zonder cap op een paard van 1.70 gezeten.. idd gewoon lol met je knol en vetrouwen.. (pb maar voor foto)
maar inderdaad cap op he. die kleintjes zijn soms ratten. maar voor de rest echt heel leuk als letterlijk bijrijdertje he
grappig lieziej schreef:KarinvdM schreef:Vroeger noemden we dit lol met je knol en spelenderwijs leren rijden... Tegenwoordig schijnt het een doodzonde te zijn.
Idd.. ik heb ook als 2 jarige met zweep recht omhoog, helemaal los zonder cap op een paard van 1.70 gezeten.. idd gewoon lol met je knol en vetrouwen.. (pb maar voor foto)
en ik vind het een hele leuke pony! Citaat:maar 1 ding postitief mooie kwaliteit foto's met veel kleur

. het is inderdaad niet prettig voor de pony. heel onverantwoordelijk maar dat zullen ze nu heus wel inzien! 

, neem jij hun taak maar eens ff over, dan piep je anders denk ik
vergis je er niet in hoeveel werk het allemaal is. * ben zelf mod geweest op ander forum