onze 2 jarige bijrijder @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: onze 2 jarige bijrijder @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:31

Oh my god.

Oh wat ene leueke foto's!

Heb je je ogen in je achterhoofd zitten? KIJK EENS NAAR DIE PONY. KIJK EENS HOE DIE LOOPT.

Als it een horses @ work topic was geweest met gewoon een amazone en zadel en die trok haar paard zo met de kin op e borst vond niemand dit vallen onder lol met je knol.

Nou kijken sommige alleen maar naar de amazones. Ach zolang die lol hebben is het goed, en maakt het geen ene moer uit dat de pony duidelijk protesteert. Ach, het is toch lol, wat ja, de amazone die heeft plezier. Dat de pony bokt en weg duikt en rent van hoe die gereden word, dat boeit niet.

Sommige mensen krijgen dat gewoon niet door in hun botte hoofd.

Joscaa

Re: onze 2 jarige bijrijder @ work met de hengsten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:33

dees_daan schreef:
pharagirlke schreef:
Beetje te diep? Ik denk dat je eerst zelf aan je zit moet werken voor je een kind zonder zadel voorop neemt. Ten eerste hang je zodanig aan de teugels dat pony in kwestie met zijn neus nagenoeg tegen zijn borst loopt. Ten tweede vind ik het levensgevaarlijk voor het kind. Ten derde zit je in een foto in contra galop waaruit het duidelijk word hoe oplettend je was. En iets zegt me dat je de pony niet echt onder controle had op die laatste twee galopfoto's (vnl je gezicht en de spanning in je nek.)

helemaal mee eens Ja

En ook ik ben het er helemaal mee eens.

Maar vind het er wel erg leuk uitzien, blijheid van 't kindje straalt er vanaf! Lovers
Ze vind het echt leuk. Ja

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:37

het had mijn dochter niet moeten zijn..
tuurlijk vind het kind het leuk, maar als ouder heb je je verantwooring.
er is wel meer leuk, in het water springen enzo.. Nors opkijken

willen ts plus ouders van het meisje hier echt mee doorgaan,
doe haar dan een capje op,
en zorg voor een zadel op de pony, zodat de ruiter niet aan de teugels haar balans hoeft te houden...

coco_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:43

lieziej schreef:
KarinvdM schreef:
Vroeger noemden we dit lol met je knol en spelenderwijs leren rijden... Tegenwoordig schijnt het een doodzonde te zijn. Nagelbijten / Gniffelen

Idd.. ik heb ook als 2 jarige met zweep recht omhoog, helemaal los zonder cap op een paard van 1.70 gezeten.. idd gewoon lol met je knol en vetrouwen.. (pb maar voor foto Knipoog )

sluit me hier bij aan.
ik denk dat lisanne nu wel weet na 7 pagina's vol dat ze het fout heeft gedaan. en ik hoop dat ze het de volgende keer wel goed gaat doen.
maar ik vind sommige reactie's hier op bokt wel erg overdreven hoor !!

Lisaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:53

heel leuk met dat kleintje Tong uitsteken maar inderdaad cap op he. die kleintjes zijn soms ratten. maar voor de rest echt heel leuk als letterlijk bijrijdertje he Tong uitsteken grappig

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:02

lieziej schreef:
KarinvdM schreef:
Vroeger noemden we dit lol met je knol en spelenderwijs leren rijden... Tegenwoordig schijnt het een doodzonde te zijn. Nagelbijten / Gniffelen

Idd.. ik heb ook als 2 jarige met zweep recht omhoog, helemaal los zonder cap op een paard van 1.70 gezeten.. idd gewoon lol met je knol en vetrouwen.. (pb maar voor foto Knipoog )

sluit me hier bij aan.
ik denk dat lisanne nu wel weet na 7 pagina's vol dat ze het fout heeft gedaan. en ik hoop dat ze het de volgende keer wel goed gaat doen.
maar ik vind sommige reactie's hier op bokt wel erg overdreven hoor !![/quote]

Ik ben het gedeeltelijk met jullie eens,,

Lisanne weet nu namelijk zeker dat dit niet klopt,,
maar ik kan het zelf zeker ook niet goed keuren..
En aangezien er vrij veel ouders op bokt zitten snap ik dat het in hun ogen niet vaak genoeg gezegt kan worden omdat het net zo goed hun kind had kunnen zijn..

Maar,, het is gebeurt en hier kan je niks meer aan veranderen behalve hier mee in de toekomst
zorgvuldiger om te gaan..

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:10

Ze weet idd nu genoeg, ( geen topic meer plaatsen ) maar het is idd af en toe wel een beetje overdreven al die reacties hoor..

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:12

Jeetje, wat gaat dit topic hard zeg!! Tong uitsteken

Maar ik ben het eens met de rest, heel gevaarlijk (denkt terug aan een paar weken geleden ) als het meisje valt en verkeert terecht kom, ah jeetje ik wil er niet eens aan denken! Ze zit al bijna op de nek!

Verder, leuk om te zien dat het meisje geniet Lachen en ik vind het een hele leuke pony!

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:16

Og, fijn dat er ook rekening met deze leuke pony word gehouden, ziet eruit alsof die het erg leuk vind. }:0
Als ik die pony was, was ik waarschijnlijk niet zo lief geweest!
Doe beetje voorzichtig met zo'n pony zeg! :(:)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:18

Leuk dat zo'n klein meisje al zo van het rijden geniet. Jammer dat de ruiter er echter opzit als een *piep* en het paard ernstig stoort met zit en hand.... Het zonder cap en zonder zadel rijden maakt het extra onverantwoordelijk. De ruiter die ten alle tijde zou moeten blijven zitten om het kleine kind te beschermen zit zonder bokken e.d. al erg onstabiel, laat staan als er iets gebeurt....

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:51

wat enorm onverantwoordt
geen CAP en dan zo enorm naar voren zittend en dan gek vinden dat beestje rare sprongen maakt en dan die foto van dat kind wat door het hek hangt (levensgevaarlijk) maar 1 ding postitief mooie kwaliteit foto's met veel kleur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:08

Citaat:
maar 1 ding postitief mooie kwaliteit foto's met veel kleur

haha idd Haha!

Zou de trauma helicopter vast goed in beeld hebben kunnen brengen Ja Tong uitsteken

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:18

Zucht..weer zo'n topic..Meiden waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:28

ik zat toen ik een jaar of 3 was ook bij mijn neef voorop de pony, heb er nog een foto van, maar dit was mét zadel, en zat bij hem in het zadel zeg maar, dit was alleen stappen, en hij had de pony onder controle, pony vond het wel lekker, even met een losse teugel stappen, maar dit?!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:31

omg!

Hoe halen sommige mensen het ook in hun botte hersens op!

Neem een beetje verantwoording en doe dat 2 jarige meisje eens een cap op.

Voor het zelfde geld bokt de pony en valt het kindje eraf en dan ben je verder van huis... en breekt ze haar nek of ze heeft hersenletsel!

Boos! Boos! Boos! Boos!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:37

en jammer dat je hem zo diep laat lopen,
echt een schande Boos!

coco_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:38

mensen ik denk dat ze nu echt wel genoeg heeft gelezen. en dat ze het nu echt wel weet!!
we zijn bijna in pagina 8!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:40

jongens de genen die dit plaatste was alleen de fotograaf. en na 7 pagina's weet iedereen heus wel hoe zielig het is! Lachen. het is inderdaad niet prettig voor de pony. heel onverantwoordelijk maar dat zullen ze nu heus wel inzien!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:41

Dan moeten de moddies eens ingrijpen! Als marleen_usar wordt afgezeken, dan grijpen ze wel in, en als 2 onschuldige kinderen een beetje dom hebben gedaan mogen we 8 pagina's lang ze dat inwrijven.... rare jongens die moddies!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:43

Ik vind dit levensgevaarlijk Scheve mond

Nouja oke, verder lol met je knol kanwel, maar ik schrok van de foto's Nagelbijten / Gniffelen

Amondi, ik zou je maar wat rustiger houden over die moddies hoor Knipoog , neem jij hun taak maar eens ff over, dan piep je anders denk ik Lachen vergis je er niet in hoeveel werk het allemaal is. * ben zelf mod geweest op ander forum

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:44

Heb allang getemd, maar, dit komt miss als een verrassing,
moddies hebben een leven naast bokt Clown

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:16

Dat dat meisje er zo bij moet rijden vind ik al heel erg. Maar eigenlijk kan me het weinig boeien als die kleine hummel er in volle galop afstuiterd. Natuurlijk sneu voor het meisje, maar zo te lezen laten haar ouders haar regelmatig op een héngst rijden, en hebben ze dus geen greintje verantwoordelijkheidsgevoel. Dit soort mensen gun ik geen kinderen. Spijt me zeer, klinkt misschien cru, maar van mij zouden ze een verbod opgelegd mogen krijgen voor het houden van paarden waar hun kinderen bij zijn. Ofzo. Knipoog

Wat ik nog véél erger vind, is dat deze arme pony echt geen kant op kan, ontzettend in z'n bek getrokken wordt, en daarbij twéé klotsende en rukkende kinderen op z'n rug mee moet dragen.
Arm, arm dier.

Hier heb ik echt geen woorden voor..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 19:27

Nou luitjes, volgens mij is het zo wel mooi geweest.
Iedereen heeft z'n zegje wel kunnen doen.
Hier een slotje.