Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_xpipo_macho schreef:ik vind het echt dom van je om meteen te gaan springen!!!!!!!!
rowo schreef:Nanne schreef:En ik las hier ook iets over dat mensen zonder wedstrijdervaring hier niet over mee kunnen praten.. Dat vind ik persoonlijk een ontzettend domme uitspraak. Als iemand geen wedstrijden rijdt wil dit nog niet zeggen dat diegene geen paarden kan inrijden. Ik ken een vrouwtje dat rijd zz niveau, maar heeft de ambitie niet om wedstrijd te rijden. Toch rijd zij prima en rijd haar eigen paardjes in. Dus die opmerking is, om het even plat te zeggen, bullshit!
Je hoeft ook geen ZZ te zijn om een paard goed in te rijden.
Maar even wat anders, heeft die vrouw eerder ZZ gereden op wedtrijden? Anders kan je haar nooit een ZZ amazone noemen. Als ik thuis een appuyement rijdt ben ik ook nog geen Z ruiter of als ik een hindernis van 1.40 spring ook geen ZZ springamazone. Pas als je wedstrijden rijd op dat niveau mag jeje zelf zo noemen.
Nanne schreef:rowo schreef:Je hoeft ook geen ZZ te zijn om een paard goed in te rijden.
Maar even wat anders, heeft die vrouw eerder ZZ gereden op wedtrijden? Anders kan je haar nooit een ZZ amazone noemen. Als ik thuis een appuyement rijdt ben ik ook nog geen Z ruiter of als ik een hindernis van 1.40 spring ook geen ZZ springamazone. Pas als je wedstrijden rijd op dat niveau mag jeje zelf zo noemen.
Volgens mij zeg ik vrij duidelijk ZZ niveau. Ik noem haar nergens eens zz ruiter.. En het wil ook niet zeggen dat een zz amazone beter paarden in kan rijden dan een ander. Het enige wat ik hiermee wil aantonen is het feit, dat al heeft iemand dan geen wedstrijdervaring dat nog niet wil zeggen dat iemand niet kan rijden of geen paarden kan inrijden of daar geen mening over mag hebben.. Niet aanvallend bedoelt btw
JuulenJulia schreef:Ik vind dat het goed uitziet, zover ik op de kleine foto's kan zien
Miss_R_Horse schreef:Ik vind het geen probleem om met een jong paard een sprongetje te maken als afwisseling maar 1 week o.h.z. nou sorry hoor maar dat vind ik echt dom!! En dan kan ze nog wel zo veel paarden ingereden hebben en weet ik veel wat, maar dan heeft ze dat vast gedaan in haar eentje (of met iemand die er ook de balle verstand van heeft) en is er dus nooit iemand geweest die haar heeft gecorrigeert toen ze dit soort stomme fouten maakten. Laat zo'n paard eerst maar is gewoon z'n rondje lopen voor dat je er mee gaat springen!
Citaat:...dus nooit iemand geweest die haar heeft gecorrigeert toen ze dit soort stomme fouten maakten
Excuseme schreef:
En dan zeuren jullie over een kruisje van 30 cm?
malloesje schreef:Dat zal allemaal wel zo zijn, maar het is ernstig jammer dat veel mensen het hele verhaal niet lezen en ook totaal niet kundig zijn.. Dus hoe kunnen ze dan gewoonweg een grote b_k hebben over mij en niet met netjes geformuleerd kritiek komen, want daar kan ik tenminste iets mee.
Maar een enkeling heeft via pm naar mijn hele verhaal geluisterd en kwam toen tot inkeer.
Citaat:weinig verantwoording en deskundigheid
Citaat:totaal onverantwoordelijk
Citaat:Wát een bullshit
Citaat:Hopeloos geval
Citaat:Uiteindelijk komt ze er zelf achter dat je beter wat rustiger aan kan doen. Vervelend dat het al gebeurend geleerd moet worden, maar uiteindelijk wordt ze er wel het wijste van. Iedereen maakt fouten.
Citaat:Ze vindt zelf dat ze er veel verstand van heeft. Maar de realiteit blijkt toch anders.
Citaat:Ik ben serieus zuiniger met mijn honden dan sommigen hier met hun paarden...
Citaat:maar werkelijk waar BELACHELIJK
Citaat:ik vind het echt dom van je om meteen te gaan springen!!!!!!!!
Citaat:nou sorry hoor maar dat vind ik echt dom!!
Citaat:of met iemand die er ook de balle verstand van heeft
Citaat:toen ze dit soort stomme fouten maakten.