Sporen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Procent

Re: Sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 18:43

Soms wel soms niet.

_Ventje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 00:07

ik ben voor het natuurlijk rijden, dus geen poespas eromheen dus ook geen sporen

Igorr_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 18:55

Si_monee schreef:
Ik niet, Ik vind het belangrijk dat een paard goed aan het been is zonder sporen. Overigens vind ik sporen ook wel een beetje een doelloze kant hebben. In de 1e paar dagen/weken. Is je paard er goed mee aan het been, beter als zonder sporen. Maar na een tijd is hij er toch wel gewent aan en heeft het soms helemaal geen nut meer, en word hij zonder sporen nog slechter aan het been. Dat geld niet voor iedereen, maar sommige mensen gaan er verkeerd mee om. Moon is nu 3,5 jaar. Haar rij ik zeker niet met sporen! ik hoef me been alleen aan te leggen, dus alleen zegmaar heel zachtjes tegen haar buik aan leggen en ze is zowat al weg. Ik ben daar nu mee aan het werk. Maar ik vind het veel prettiger als een paard/pony zonder sporen goed aan het been is Knipoog

Mijn Otje rijd ik ook niet met sporen, dat is ook totaal niet nodig.

x_Roosje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 19:04

ik rijd ook niet met sporen want ze zijn goed aan mijn been dus vandaar. Knipoog
op mijn andere pony moest ik met spoor rijden omdat ik in 't M zat maar ja ieder moet het zelf weten toch? Tong uitsteken