Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
uvando schreef:nee hoor dat is niet waar je bent niet verzekerd als je rijdt
zonder KB eveneens als je rijdt zonder RB je niet verzekerd
bent.Dat je paard verzekerd is is wel goed maar dan nog
is dat de schade die je hebt aan bv benen
uvando schreef:nou ga mij nou niet vertellen dat t niet bestaat want heb al
2 x een boete gehad van 25 euro per x dus kan er ook wel
een foto van maken hoor als bewijs
Citaat:Waar is het Ruiter- en Koetsiersbewijs verplicht
Het Ruiter- en Koetsiersbewijs is verplicht in de bossen van de gemeente Arnhem, de Amsterdamse Waterleidingbossen, het Goois Natuurreservaat, de bossen van de gemeente Soest en Landgoed Nienoord in de gemeente Leek.
Echwel schreef:http://www.knhs.nl//news.asp?pCatID=231 ... yle=0&men=
http://www.koetsiersbewijs.nl
Daar staat deze alineaCitaat:Waar is het Ruiter- en Koetsiersbewijs verplicht
Het Ruiter- en Koetsiersbewijs is verplicht in de bossen van de gemeente Arnhem, de Amsterdamse Waterleidingbossen, het Goois Natuurreservaat, de bossen van de gemeente Soest en Landgoed Nienoord in de gemeente Leek.
I rest my case
gwen1222 schreef:Ja maar deze waren gewoon echt te lang(als ik achter de kar zou staan zouden ze nog te lang zjin:P). Ik denk dat deze leidsels werd gebruikt tijdens het werk op het land ofzo.
Maar ik waarschijnlijk een eigen tuig gekocht ik wacht nu op reactie of het rond is of niet. dus dan iss het allemaal passend.
JoyCiej007 schreef:gwen1222 schreef:Ja maar deze waren gewoon echt te lang(als ik achter de kar zou staan zouden ze nog te lang zjin:P). Ik denk dat deze leidsels werd gebruikt tijdens het werk op het land ofzo.
Maar ik waarschijnlijk een eigen tuig gekocht ik wacht nu op reactie of het rond is of niet. dus dan iss het allemaal passend.
Sorry, met mijn beste bedoelingen, maar je snapt ons niet en je leest niet goed.
leidsels hóren wat te lang te zijn. Ik kan zelfs lopend achter mijn wagen nog met de leidsels sturen als ik dat zou willen. Daárom heeft men trucjes uitgevonden als pinkriempjes of die postelastieken, en níet het opgerold in je schoot houden, want dat is dus niet veilig...
Tinkerloos schreef:Is er verschil in onder de man en voor de kar?
Want ik ben bitloos onder de man wel verzekerd.
Optomingsloos zelfs nog..
gwen1222 schreef:OKe zo. De leidsels die we bij de friezen gebruiken zijn dan een heel stuk korter dan normaal blijkt dan.
uvando schreef:nou mijn pony staat niet op de veluwe hoor mr gwn in
maassluis en heb toch echt 2 x 25 euro kennen dokken