een beetje sneeuwbeeld achttig iets..
Maar ondanks dat,
leuke foto's
& een leuk paardjee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

princesmax schreef:Zo zou ik ook wel hoog springen, steeds die sporen knoerhard in mn ribbenkast. Arm dier.
NRPSbokker schreef:Mmm, ik weet nu ook wel dat mijn beenhouding weer erg is veranderd, niemand die het mij heeft gezegd.
Ik heb het nu pas gezien op de foto's, eerder heb ik dit ook nooit gedaan met springen zie profiel.
Voor de volgende keer met springen gaan mijn sporen er zeker af, maar dat had ik mezelf al uitgedacht voordat ik dit topic had gezien en al het leuke commentaar kreeg wat ik al wel na kon gaan
!kimlovemaggy schreef:Mijn haffie is een D.. 1.40 metermaar ik moet altijd 80 dus dat is bijna even hoog.
en inderdaad ben je nu nog geen M![]()
2 balken is minpunten..
Maar tziet er voor de rest best goed uit behalve dan met die sporen maar daar ga ik verder niet over in..
Pacourtje doe ik ook 90, maar onofficieel

Lauraapje schreef:ik denk dus dat een springpaard, en dan bedoel ik een goed opgeleid springpaard en niet een die door een parcours wordt gejaagd, best een leuke M proef kan lopen hoor en misschien nog wel hoger.
waarom zijn er dan paarden en pony's die en in t springen Z zijn en in de dressuur ook?
hoe denk je dat je je paard moet leren schakelen tusen de hindernissen, hoe denk je je paard netjes door t parcours te rijden in een goed ritme en juiste balans?
juist met dressuur!!!
en ja er zijn mensen die hun paard door een parcours heen jagen maar die komen niet ver hoor.
of t paard moet zo braaf zijn.
sorry was weer ff off topic
ELK paard kan een dressuurproefje lopen en ELK dressuurpaard kan een parcours springen... Wij maken nou eenmaal in de fokkerij al onderscheidt in bouw. DAARDOOR krijgen we een verschil in een goed dressuurpaard (Omhoog gebouwd) en een goed springpaard (Meer vierkants model).
Beste stuurlui staan wel eer aan wal he 

)
) . Heb weer even bijgelezen en vind het ongelooflijk dat men er nog steeds over doorgaat!yorin schreef:o0Michelle0o schreef:probeer je zijn manen te tellen ofzo?je hoeft toch niet zo plat op de hals te liggen? Of zie ik dat verkeerd?
Wat moet ze dan recht opzitten? haar houding is goed hoor.. vind dat je een beetje raar reageert..!
om precies te zijn waren het 12 knotjes
NRPSbokker schreef:probeer je zijn manen te tellen ofzo?je hoeft toch niet zo plat op de hals te liggen? Of zie ik dat verkeerd?

En ik weet natuurlijk niet de reden ervan. 
NRPSbokker schreef:probeer je zijn manen te tellen ofzo?je hoeft toch niet zo plat op de hals te liggen? Of zie ik dat verkeerd?
jaa man ik probeer manen te tellenom precies te zijn waren het 12 knotjes

)
NRPSbokker schreef:Mmm, ik weet nu ook wel dat mijn beenhouding weer erg is veranderd, niemand die het mij heeft gezegd.
Ik heb het nu pas gezien op de foto's, eerder heb ik dit ook nooit gedaan met springen zie profiel.
dravergekkie schreef:NRPSbokker schreef:Mmm, ik weet nu ook wel dat mijn beenhouding weer erg is veranderd, niemand die het mij heeft gezegd.
sorry maar in je profiel zie je ook steeds met je sporen tegen je pony aanzitten...
Neonlight schreef:Ik heb hier al een keer een opmerking gemaakt, duidelijk door velen niet gelezen of niet begrepen. Het spoorgebruik is duidelijk en al genoeg besproken, daar hoeft niets meer over gezegd te worden