Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emeraldo schreef:Maar over wel of niet Z-niveau... Tuurlijk hoort een paard netjes gedragen te lopen in de hogere klasses. Maar volgens mij zijn het toch de oefeningen die een combinatie tot Z-niveau maken of niet.
Katja schreef:Emeraldo schreef:Prima Katja. Jij wilt toch alleen horen dat je gelijk hebt.
Met dit soort reacties blijf je de indruk wekken dat je slecht tegen kritiek kunt......
WolinLotte schreef:Katja, jij bent echt een schijnheilig typetje... een hoop geslijm in je eigen topic en dan worden er wat op en aanmerking genoemd over jouw zit..(bedoel... zo fantastisch is die namelijk ook niet) En dan heb je overal een weerwoord op en een verklaring voor... Errrrg apart dat jij dan zegt dat ZIJ niet tegen kritiek kan. Ooit een spiegel gezien? Bovendien vind ik het erg kinderachtig om te lezen dat iemand van jouw leeftijd zo je gelijk wil hebben in zo'n topic... Triest hoor!!!
Emeraldo schreef:Srtha, waarom kan je je dat niet voorstellen dan?
MyHorseGirl en Only_Kiekie, bedankt, en inderdaad een krullenbos haha!
Miss_R_Horse schreef:Vind het leuk op dat te horenEn wil even zeggen dat ik ook iets vriendelijker had mogen reageren in dit topic
Ik sta nog steeds achter mijn mening maar ik had het iets anders kunnen brengen.
WolinLotte schreef:Katja, jij bent echt een schijnheilig typetje.
Srtha schreef:Emeraldo schreef:Srtha, waarom kan je je dat niet voorstellen dan?
Nou Als ik een Z paard zie lopen dan ziet het er heel anders uit, veel meer bij elkaar, Die van jou liep in de galop nog niet nara beneden en dat hoort een Z paard met gemak te kunnen ook een l paard ..
Ik las net dat je nog maar paar weken ofzo er mee bezig ben dan vind ik niet dat je Z1 Z2 als titel moet gaan gebruiken Als je er nog lang niet bent! Dan kan je deze reacties verwachten. Verder vind ik het nog steeds een leuk paard maar op L nivo
Srtha schreef:Emeraldo schreef:Srtha, waarom kan je je dat niet voorstellen dan?
Nou Als ik een Z paard zie lopen dan ziet het er heel anders uit, veel meer bij elkaar, Die van jou liep in de galop nog niet nara beneden en dat hoort een Z paard met gemak te kunnen ook een l paard ..
Ik las net dat je nog maar paar weken ofzo er mee bezig ben dan vind ik niet dat je Z1 Z2 als titel moet gaan gebruiken Als je er nog lang niet bent! Dan kan je deze reacties verwachten. Verder vind ik het nog steeds een leuk paard maar op L nivo