Leuk paardje hoor! Erg mooie aftekeningen op z'n hoofdje!
sorry ik ver veel me nu erg en erg me aan somige mensen in dit topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Katja schreef:Rijan_ schreef:Als er 80 keer gezegd wordt leuk paard is het ook wel duidelijk maar dat gebeurt ook dus misschien is het zo slecht nog niet om 80 keer te zeggen dat het niet zo slim is.jezus zeg bokt (niet iederen)blijft echt door zeiken !
aan 1 of 3 reacties heeft al genoeg info hoor !!!
hoeft niet 80 keer herhald te worden als ik haar was zouw ik geen antwoord meer geven in dit topic !

Rijan_ schreef:Mensjes, eventjes aardig blijven tegen elkaar!!! Het is Martine_m haar paardje en het is haar verantwoording en dus mag zij ermee doen wat ze zelf maar wil hé Houd het rustig dus

Veel plezier verder met je paardje! 
Puchje schreef:Rijan_ schreef:Mensjes, eventjes aardig blijven tegen elkaar!!! Het is Martine_m haar paardje en het is haar verantwoording en dus mag zij ermee doen wat ze zelf maar wil hé Houd het rustig dus
Ha, das grappig, precies gekopieerd van Evelien uit TS haar andere topic, waarin ze haar 1 jarige paard liet springen over 80 cm..
![]()
Katja schreef:Ik vrees eerlijk gezegd dat ze na 400x de hint nog niet gaat begrijpen maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk.
Rijan_ schreef:Mensjes, eventjes aardig blijven tegen elkaar!!! Het is Martine_m haar paardje en het is haar verantwoording en dus mag zij ermee doen wat ze zelf maar wil hé Houd het rustig dus
Dus jij vind het normaal wat ze doet. ACH het is toch haar eigen paard dus dan mag ze zelf weten dat ze hem verpest? Zulke mensen horen helemaal geen eigen paard te hebben! 

Iris_panta schreef:Rijan_ schreef:Mensjes, eventjes aardig blijven tegen elkaar!!! Het is Martine_m haar paardje en het is haar verantwoording en dus mag zij ermee doen wat ze zelf maar wil hé Houd het rustig dus
En ik erger me aan jouDus jij vind het normaal wat ze doet. ACH het is toch haar eigen paard dus dan mag ze zelf weten dat ze hem verpest? Zulke mensen horen helemaal geen eigen paard te hebben!

. Arm beest Erretje schreef:Huh? Maar dit paard is al heel ervaren hoor, die kon het al toen hij 1 was:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=755490&p=24795402&hilit=#p24795402
Tsjonge jonge, mijn paard is bijna 4,5 en daar heeft nog nooit iemand opgezeten en tot 2 maanden geleden had ze nog nooit een longerlijn gezien.. Ik pak het toch liever op deze manier aan, het voordeel is niet alleen de gezondheid, maar ze kan veel meer hebben dan een jonger paard zowel lichamelijk als geestelijk, dus ik kan op een hoger tempo werken met haar dan met een drie-jarige dus qua tijd haal je het wel weer in.
Jammer dat je dit nu al doet, er zijn zoveel andere dingen die je kunt doen zonder een jong paard al zo te belasten. Een keertje zal hem niet schaden, ook al zou ik het niet doen, maar ik denk dat jij het al veel vaker hebt gedaan.
Rijan_ schreef:opmdat ik het met der een ben je daar voor plaats ik hem