Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maureenn schreef:Wat een onzin allemaal dit. is dit nou een topic over TS overgewicht of met haar paard aan het werk, en schimmeling een beetje in de zeik te zetten?
Iedereen geeft hier hun mening en die heb je maar te respecteren niet dan?
Maureenn schreef:Wat een onzin allemaal dit. is dit nou een topic over TS overgewicht of met haar paard aan het werk, en schimmeling een beetje in de zeik te zetten?
Iedereen geeft hier hun mening en die heb je maar te respecteren niet dan?
pubelia schreef:Ik heb er echt schijt aan dat mensen mij te zwaar vinden op het paard. Ik ga hier niet om stoppen, en ik lig hier niet wakker om. Dus waarom steeds het zelfde commentaar over mijn gewicht herhalen, als ik er toch niks mee ga doen. Is alleen maar nutteloos van jou tijs, en kan je beter commentaar geven over hoe ik beter om kan gaan met mijn gewicht en dus de houding. Want geloof me stoppen doe ik niet.

pubelia schreef:Ik heb nog maar 1 keer wedstrijd gereden, met renate. was laatste. het enige wat er stond was dat ik te vroeg en te laat deed afwenden. en in galop onder me uit reed
) Mocht het je eige bak zijn( want ik heb denk ik erover gelezen) Kan je deze bv slepen, en het overtollige zand ergens in een hoekje opslagen, want na verloop van tijd wordt je bak automatisch wat "platter" en heb je dat opgeslagen zand nog voor bij te vullen en hoef je niet bij te bestellen. Scheeld een hoop kosten.
maaikemuis schreef:Tja, het is misschien niet wat je wilt horen, maar ik vind dat je toch echt te zwaar bent voor je pony. Zeker als je kijkt naar de bodem van de bak. Die is ook al heel zwaar. Je pony moet en enorm veel energie in zijn sprong steken in de galop om door het zand heen te komen en daarnaast ook jou meedragen op zijn rug. Ik denk dat als je voor een minder zware ondergrond zorgt, dat je het voor beiden een stuk gemakkelijker maakt.
munawwarah schreef:hey, sorry misschien dat je het niet over je gewicht wilt hebben, zoals ik al eerder heb gelezen in dit topic waar ik het mee eens ben is dat paardrijden een uitwisseling van respect van beide kanten moet zijn. ik zeg niet dat je moet afvallen wat natuurlijk beter voor jou en het paard zou zijn en waar je misschien al mee bezig bent, maar heb je misschien al gedacht aan een groter en sterker paard voor jou in plaats van dit paardje. misschien al kijk je zelf naar de fotos en je bent heel eerlijk zie je het zelf ook wel in
Hier ben k het mee eens. 

__KELLY schreef:ik snap echt niet waarom hier 7 pagina's over gaan
ik vind het er netjes uitzien , mischien niet rijtechnisch 100% maar echt geen dingen die niet kunnen
het enige wat ik opmerk is misschien een te strenge hand en de bak iets aan de zware kant
nou om daar nouw 7 pagina's over te gaan hebben
en over dat ze te zwaar is voor dr pony ..
ik vind haar echt niet te zwaar hoor , ik heb wel meerdere mensen die wat forser zijn op haflingers gezien
vind het erg kinderachtig !!
pubelia schreef:Als je de hele topic door hebt gelezen heb je kunnen lezen dat er een binnen bak komt.
Nickeltje schreef:Maar Heemberg,
als je dan echt goed gelezen hebt zegt TS dat ze maar 3 keer per week ongeveer een half uurtje rijdt, waarvan het merendeel stap en draf is. Lijkt me overdreven als je daarmee een paard kapot zou rijden...