Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
danilo schreef:Melanie5 schreef:[
uhuh nee ben wel een typmiep maar zonder mantel pakkie hoor
dat scheelt! Voor de rest; wat jij voor kleren aantrekt op je paard is jouw zaak en niet de mijne. Of die van andere Bokkers.
).
BitchyWitchy schreef:Ontopic;
Ik vind de pony te dik, en de TS te groot (ook al is het voor één keer)
Ben je nou bokt aan het overhoop halen met een reltopic over kleding?

Het plaatje ziet er ook nóg wat mooier uit als je probeert je tenen meer naar binnen te houden, en je armen aan te sluiten
Angg schreef:Jaah maar iedereen reageert er wel een beetjj mongolisch op.. Dat iemand in haar bikini zonder zadel een buitenrit gaat maken dan denk ik pas nou meiss kan je niet gwn ff wat aantrekken maar dit??

En ze heeft die foto's erop gezet om dr hengst te showen waar ze mega trots op is.. En om tips te krijgen om haar houding nog beter te maken.. Ze vraagt niet of iedereen haar kleding wil afkraken... Of heb jij dat ergens zien staan?
Behoorlijk rijtechnisch commentaar dacht ik. Angg schreef:Dat kan jij best vinden hoorEn ze heeft die foto's erop gezet om dr hengst te showen waar ze mega trots op is.. En om tips te krijgen om haar houding nog beter te maken.. Ze vraagt niet of iedereen haar kleding wil afkraken... Of heb jij dat ergens zien staan?
Maarja waarom zouden we in discussie gaan? Heeft toch geen zin vind ik Haha te vermoeiend in de ochtend
samantha21 schreef:foutje