Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Avelienvd schreef:Nou er werd echt een baal aangeraden en geen plakken.
Avelienvd schreef:blijft net zo goed staan, gaat ie alsnog op zijn muil.
ik vind dat eigenlijk wel nuttig zo'n eerste keer, ahoewel ik laatst zo stom was het te vergeten.
Avelienvd schreef:Ehm voor een veulen beenbescherming halen?
Kan ze ze 1 keer om, ze weet niet hoe ze dr mee moeten lopen.
Nee lijkt me een geslaagd plan.
Bojangles schreef:Van je barbie-paard Avelien.. Tsss die heb je toch wel

veulen met peesjes, sorry maar dat is toch echt een beetje vreemd.Avelienvd schreef:Ach ja tuurlijkveulen met peesjes, sorry maar dat is toch echt een beetje vreemd.
Bovendien werken peesjes niet aan de voorkant waar ze dus dan de hindernis aantikken.
En ja de merrie heeft normaal wel bescherming om, alleen nu net een keer net, als je in mijn rijtopic kijkt zie je wel dat ze normaal altijd bescherming om heeft.
Avelienvd schreef:ehm ik geloof dat als je dit serieus meent je je eens na moet laten kijken sorry jolanda.
Avelienvd schreef:Ja maar goed, je gaat toch niet serieus menen dat ik een veulen beenbescherming hetzij bandages, hetzij peesjes om moet of ga doen?
Avelienvd schreef:Maar sorry dat ik het zeg: als ik jou was zou ik maar niet meer in dit topic reageren, ondertussen komt er namelijk meer onzin uit dan wat anders.
Bojangles schreef:Het wordt nu beetje een heen en weer gesprek en dat is niet de bedoeling.