Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goed dat je zo bewust alles rustig aan het aanpakken bent.
Citaat:Wel heb ik nog een "kleine" noot: Ik heb wel eens opgevangen dat het voor erg jonge kinderen niet goed is om al regelmatig op een pony te zitten?? Het hoe en wat weet ik niet precies, maar het heeft iets te maken met het volgroeien van de botten.
Marigold schreef:hartstikke lief, maar als ik je 1 tip mag geven:
doe haar dan alsjeblieft laarzen met hak aan, en een paardrij cap ipv een fietshelm!
fietshelm is heel anders, en voor andere manier van vallen gemaakt namelijk!
), maar die korfjes zorgen ervoor dat de voet niet kan doorschieten, en hebben dus éígenlijk hetzelfde effect als een hakje op een laars, maar is een heel stuk veiliger

bispax schreef:tita schreef:Blij dat je het positief opvat en dat je er iets aan wilt doen
je ben nooit uit geleerd....en van kritiek kun je van leren of negeren
![]()
Voor een cap z
nee met die laarzen heb ik niet geweten dat ze gevaarlijk zijn ze heeft ook chaps maar dan moet ik een schoentje voor eronder pakken ...en de cap word zo snel naar gekeken
iemand links ?

_angela_ schreef:Hoewel ik roze op een hengst wel sneu vind, kan ik maar 1 ding zeggen... GEWELDIG!!!Goed dat je zo bewust alles rustig aan het aanpakken bent.
Wel heb ik nog een "kleine" noot: Ik heb wel eens opgevangen dat het voor erg jonge kinderen niet goed is om al regelmatig op een pony te zitten?? Het hoe en wat weet ik niet precies, maar het heeft iets te maken met het volgroeien van de botten. Misschien dat iemand daar hier meer over kan vertellen? of anders even met de huisarts overleggen of er idd geen bezwaren zijn als dochterlief zo nu en dan een kwartiertje gaat rijden.
Verder heel veel plezier, en dat gaat wel lukken, want het straalt er zowel bij dochter als pony vanaf!
bispax schreef:_angela_ schreef:Hoewel ik roze op een hengst wel sneu vind, kan ik maar 1 ding zeggen... GEWELDIG!!!Goed dat je zo bewust alles rustig aan het aanpakken bent.
Wel heb ik nog een "kleine" noot: Ik heb wel eens opgevangen dat het voor erg jonge kinderen niet goed is om al regelmatig op een pony te zitten?? Het hoe en wat weet ik niet precies, maar het heeft iets te maken met het volgroeien van de botten. Misschien dat iemand daar hier meer over kan vertellen? of anders even met de huisarts overleggen of er idd geen bezwaren zijn als dochterlief zo nu en dan een kwartiertje gaat rijden.
Verder heel veel plezier, en dat gaat wel lukken, want het straalt er zowel bij dochter als pony vanaf!
dat klopt ...het is niet zo goed om nu intersief te gaan rijden ...is ook beter zo want billy is ook nog jong ...dus eens in de mnd rijden effentjes en effentjes mennen met shakira ...dat is voor allebei beter![]()
bedankt voor de tips waar men ietsie pietsie kleine ruiter spullentjes kunt kopen
Citaat:Broekje en schoenen/ laarzen hebben ze niet in je maat, had al even snel gekeken
..mijn zoontje
) tita schreef:iid zelfde als silence waarom zulke schoenen en volgens mij is het geen paardrijcap.

Was toch een beetje te groot voor haar.bispax schreef:wat is er mis met haar kleren?
bedankt voor de leuke reacties ...tja ze houd nu eenmaal van rose en van barbies ...dus wat krijg je dan een barbie paardje