Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mandy13 schreef:hey
je shet loopt netjes, persoonlijk, ik vind het er opzich wel leuk uit zien maar je kan gewoon beter op een D pony ofzo vind ik, een 15-jarige op zo'n shetje is niet waar ik van hou maar zo heeft iedereen zijn mening en wil je er ook niet mee kwetsen o.i.d.!!
. En voor een 15-jarige is zij heel klein (sorry ts
) en ook heel slank. Een klein persoon kan dus nog wel op een shet zonder hem te dwarsbomen. Misschien ziet er er raar uit, maar dat is omdat je niet anders gewend bent (tja, de mensen van tegenwoordig zijn zo groot he
).
Maaik schreef:Hij is 1.085 zoals ik al eerder in het topic gemeld had.

maar ik vind het persoonlijk een beetje raar
, maar ik denk dat het gewoon heel erg komt omdat ik me niet kan voorstellen als zij vriendinnen mee neemt naar d'r pony dat ze bij een shet komt.. EN DAAR IS ABSOLUUT NIKS MIS MEE! ECHT HELEMAAL NIET! maar ik kan me dat moeilijk voorstellen en dat is puur omdat ik even oud ben en op een paard van 1.76 rij, heb mijn C pony verkocht omdat ik er te groot voor was! daardoor komt het, maar sowieso zou ik een grotere pony gewoon mooier/leuker vinden zeker voor iemand van deze leeftijd. en van het paard: ik ben denk ik 6 centimeter groter dan haar ofzo

mandy13 schreef:ik zeg ook niet dat ze er niet oppast hoormaar ik vind het persoonlijk een beetje raar
, maar ik denk dat het gewoon heel erg komt omdat ik me niet kan voorstellen als zij vriendinnen mee neemt naar d'r pony dat ze bij een shet komt.. EN DAAR IS ABSOLUUT NIKS MIS MEE! ECHT HELEMAAL NIET! maar ik kan me dat moeilijk voorstellen en dat is puur omdat ik even oud ben en op een paard van 1.76 rij, heb mijn C pony verkocht omdat ik er te groot voor was! daardoor komt het, maar sowieso zou ik een grotere pony gewoon mooier/leuker vinden zeker voor iemand van deze leeftijd. en van het paard: ik ben denk ik 6 centimeter groter dan haar ofzo
p.s. heb niks tegen deze combinatie, wil geen relschoppen maar zo als anderen het mooi vinden, vind ik het minder mooi

mandy13 schreef:hey
wat ik wilde vragen: wat voor zadel heb jij? toevallig een henri de rivel, frans zadel? hij lijkt nl verdacht veel op de mijne(alleen ligt de mijne op een paard van 1.76)
wil je die mischien even geven?
Heb je het zadel niet ietwat ver naar voren liggen? Of komt dit door het dekje?
.