Jolly [shet] @ training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

leandros

Re: Jolly [shet] @ training

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:24

ik liet hem net aan mijn moeder zien en ze vond hem helemaal geweldig.

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:27

mandy13 schreef:
hey

je shet loopt netjes, persoonlijk, ik vind het er opzich wel leuk uit zien maar je kan gewoon beter op een D pony ofzo vind ik, een 15-jarige op zo'n shetje is niet waar ik van hou maar zo heeft iedereen zijn mening en wil je er ook niet mee kwetsen o.i.d.!! Knipoog

Ik dénk vooral dat je dat denkt omdat een shet vooral als kinderpony wordt gezien, wat dus absoluut niet zo hoeft te zijn. Ze kunnen prima lopen zoals je hier ziet Lachen . En voor een 15-jarige is zij heel klein (sorry ts Bloos ) en ook heel slank. Een klein persoon kan dus nog wel op een shet zonder hem te dwarsbomen. Misschien ziet er er raar uit, maar dat is omdat je niet anders gewend bent (tja, de mensen van tegenwoordig zijn zo groot he Vork ).

@Nakisha, iets beter lezen Knipoog
Maaik schreef:
Hij is 1.085 zoals ik al eerder in het topic gemeld had.

Nog verder terug in het topic stond hoe groot ze was.. Iets van 1.60 (?).

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:39

ik zeg ook niet dat ze er niet oppast hoor Haha! maar ik vind het persoonlijk een beetje raar Knipoog , maar ik denk dat het gewoon heel erg komt omdat ik me niet kan voorstellen als zij vriendinnen mee neemt naar d'r pony dat ze bij een shet komt.. EN DAAR IS ABSOLUUT NIKS MIS MEE! ECHT HELEMAAL NIET! maar ik kan me dat moeilijk voorstellen en dat is puur omdat ik even oud ben en op een paard van 1.76 rij, heb mijn C pony verkocht omdat ik er te groot voor was! daardoor komt het, maar sowieso zou ik een grotere pony gewoon mooier/leuker vinden zeker voor iemand van deze leeftijd. en van het paard: ik ben denk ik 6 centimeter groter dan haar ofzo

p.s. heb niks tegen deze combinatie, wil geen relschoppen maar zo als anderen het mooi vinden, vind ik het minder mooi Knipoog
Laatst bijgewerkt door mandy13 op 20-07-07 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:41

Ik vind jullie een hele leuke combinatie! Haha!
Op de foto`s vind ik het er heel leuk uitzien. Lachen

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 20:57

mandy13 schreef:
ik zeg ook niet dat ze er niet oppast hoor Haha! maar ik vind het persoonlijk een beetje raar Knipoog , maar ik denk dat het gewoon heel erg komt omdat ik me niet kan voorstellen als zij vriendinnen mee neemt naar d'r pony dat ze bij een shet komt.. EN DAAR IS ABSOLUUT NIKS MIS MEE! ECHT HELEMAAL NIET! maar ik kan me dat moeilijk voorstellen en dat is puur omdat ik even oud ben en op een paard van 1.76 rij, heb mijn C pony verkocht omdat ik er te groot voor was! daardoor komt het, maar sowieso zou ik een grotere pony gewoon mooier/leuker vinden zeker voor iemand van deze leeftijd. en van het paard: ik ben denk ik 6 centimeter groter dan haar ofzo

p.s. heb niks tegen deze combinatie, wil geen relschoppen maar zo als anderen het mooi vinden, vind ik het minder mooi Knipoog

Kan jou reactie best voorstellen, maar gelukkig vinden mijn vriendinnen hem ook gewoon eindeloos. En willen er zelf ook al te graag op stappen om is te voelen hoe het allemaal bij een shet voelt, kwa sb, sv, wijken etc.
Ik train zelf ook gewoon paarden voor anderen hoor. Op het moment heb ik er even geen, wegens verkocht. Volgende maand heb ik al weer mijn volgende. En zo blijft het maar doorgaan.
Toch moet ik eerlijk toegeven, dat ik die kleine nog altijd het leukst vindt om mee te werken.

Ik ben bijna 1.62 idd. Jolly is idd 1.085. Ag ik ben idd heel klein, en groei al 3 jaar niet meer. Maarja, heb er vrede mee, en bevalt me zo ook wel eigenlijk. Haha!

Bedankt allemaal.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 11:33

Soms is klein zijn juist mazzel joh! Lachen

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:02

Leuke combie zijn jullie! Echt een stoere shet heb je onder je kont! Ik vind je er heel leuk op staan. (een 15-jarige kan dus ook prima op een shet dat zie je maar weer!!) Tong uitsteken

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:06

mandy13 schreef:
hey

wat ik wilde vragen: wat voor zadel heb jij? toevallig een henri de rivel, frans zadel? hij lijkt nl verdacht veel op de mijne Bloos (alleen ligt de mijne op een paard van 1.76)

ik heb hier nog geen antwoord op gehad Bloos wil je die mischien even geven? Tong uitsteken

Charlotte_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:41

die is wel mooi met 2 kleuren goed paardje voor mij Cool

_Passie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 12:56

ik vind het er echt heel erg leuk uitzien! Haha!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 18:14

wooww lieff hOe krijg je dat voor elkaar(A)

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:03

leuk beest! loopt lekker!
coole cap, die heb ik ook Tong uitsteken

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:03

Probeer wel mooi vooruit te kijken, hij loopt mooi Haha! Heb je het zadel niet ietwat ver naar voren liggen? Of komt dit door het dekje?

Zolang je de pony maar niet in de weg zit, kan je gewoon op 'm blijven rijden Knipoog.