Dus radio vind ik wel fijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus radio vind ik wel fijn
.
Fleurtje100 schreef:Ik ben echt verbaasd hoeveel mensen met muziek in hun oren rijden. En die dan ook nog een oefeningen en hun paard laten lopen op het ritme van de muziek. Weleens er bij na gedacht dat, het ritme van de muziek die jij op hebt staan misschien niet het juiste ritme is en dat je dan van je paard verwacht dat hij iedere 3-4 minuten in een ander ritme gaat lopen.
Bovendien als je met meerdere in de bak rijd is het ontzettend storend, die mensen met mp3 speler die geen idee hebben waar de mede bakgenoten zijn, laat staan in het verkeer.
Natuurlijk kun je best de radio op de achtergrond aan hebben, maar echt jezelf afsluiten door muziek in je oren vind ik geen goed idee.
Emilion1985 schreef:Ik vind het zelf ook een stuk veiliger om alles gewoon te kunnen horen wat er om mij heen gebeurd.
Ik vraag me af of je wel echt met je hoofd bij je paard kan zijn als je een mp3 in je oren hebt geplant.

tessyke schreef:maar je kan rijden met muziek en gewoon vergeten dat je muziek in je oren hebt
Huertecilla schreef:tessyke schreef:maar je kan rijden met muziek en gewoon vergeten dat je muziek in je oren hebt
Waarom doe je het dan in? Je luistert er niet naar en het houdt wel omgevingsgeluiden die jouw paard hoort tegen.
hc
Wendy15 schreef:Ik rij eigenlijk altijd buiten en vind het dan niet veilig om met muziek in te rijdenWil verkeer e.d. wel horen aankomen
.