Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jentel schreef:pff waar gaat dit over zeg!
weer een topic verziek van iemand die trots is op haar foto's![]()
top meiden!
_paula_ schreef:jentel schreef:pff waar gaat dit over zeg!
top meiden!
Zit er geen enkele man tussen dan?!

_paula_ schreef:jentel schreef:pff waar gaat dit over zeg!
top meiden!
Zit er geen enkele man tussen dan?!
ach ik vind niet zo erg alle punten die genoemd zijn behalve het trekken kloppen ook wel en dit is ook maar voor een keer dus zo erg is het allemaal niet
esthertjuh_ schreef:Nee, ze heeft wel gelijk .'
En dan bied ik mijn excuses aan bij Maxxie...
Revanches schreef:Zullen we even normaal op elkaar reageren hier!
En het gewoon bij de foto's houden?
Persoonlijke vètes vecht je maar verder via pm uit!
top meiden!
Anoniem schreef:Ik zie je toch wel degelijk trekken.. of je hangt op de teugels om je evenwicht te houden.. echt vriendelijk zien je handen er op sommige foto's iig niet uit..

top meiden!
esthertjuh_ schreef:esthertjuh_ schreef:Nee, ze heeft wel gelijk .'
En dan bied ik mijn excuses aan bij Maxxie...
maxie schreef:[naam] schreef:Ik zie je toch wel degelijk trekken.. of je hangt op de teugels om je evenwicht te houden.. echt vriendelijk zien je handen er op sommige foto's iig niet uit..
als ik echt zo had lopen trekken had de eigenaresse mij er wel afgetrokken en de pony ging af en toe wat hangen dus ja dan trekt de pony zelf
stef schreef:ben trouwens nog steeds benieuwd naar de afstamming van het beestje

Het is in elk geval een schattige pony geworden

dat komt ook omdat je wat groot bent, maar ik vind wel dat je er nog op kan rijden hoor. Diablo schreef:Ja mijn dochters hebben er ook nog wel op gereden, leuk! Braaf beestje. Maar hij ziet er nu mooi uit zeg! Ik heb 'm in de winter gezien en toen had hij een megavacht. Ik dacht trouwens ook dat het een echte Shet was.