Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Guardian schreef:sjeeeeezus wat kunnen jullie met zn alle lopen k*nkeren zeg! je zal zelf maar eens een fout maken...o nee wacht dat kunnen jullie niet...jullie kunnen alleen maar lopen zeiken en zaniken over andermans gebreken en fouten (en ja, daar hoort ook het liegen en niet zo goed shoppen bij). zo dat moest ik even kwijt want zo is er toch ook geen lol aan??!! hou het netjes en wees eens vergeeflijk, ik weet zeker dat jullie ook wel eens een wit leugentje verteld hebben ooit...iedereen doet dat!
Voor de rest wilde ik even zeggen dat je een super knol onder je kont hebt en dat je gewoon lekker met hem lesjes moet gaan nemen en lekker rustig je vertrouwen in hem opbouwen dan komt alles goed, let maar niet op die zeikerds, ze herhalen zichzelf toch alleen maar 4 pagina's lang!
marijkje1990 schreef:@Guardian : Ik ben zulk taal heel erg gewent.. zelfs nog ik zeg het zelf ook, en een paar jaar geleden hebben ze tegen mij gezecht dat ik miss die ziekte had, daar is nog steets niks van uit gekomen...
En even over de cap.. ik heb een keer met splinternieuwe cap gereden, ik val en heb een dikke hersenschudding terwijl het een goeie cap was.
_Barbara_ schreef:Guardian schreef:sjeeeeezus wat kunnen jullie met zn alle lopen k*nkeren zeg! je zal zelf maar eens een fout maken...o nee wacht dat kunnen jullie niet...jullie kunnen alleen maar lopen zeiken en zaniken over andermans gebreken en fouten (en ja, daar hoort ook het liegen en niet zo goed shoppen bij). zo dat moest ik even kwijt want zo is er toch ook geen lol aan??!! hou het netjes en wees eens vergeeflijk, ik weet zeker dat jullie ook wel eens een wit leugentje verteld hebben ooit...iedereen doet dat!
Voor de rest wilde ik even zeggen dat je een super knol onder je kont hebt en dat je gewoon lekker met hem lesjes moet gaan nemen en lekker rustig je vertrouwen in hem opbouwen dan komt alles goed, let maar niet op die zeikerds, ze herhalen zichzelf toch alleen maar 4 pagina's lang!
En lopen zeiken over ons taalgebruik![]()
Verder.. als je om tips vraagt zou ik niks photoshoppen, krijg je nog betere tips waar je veel meer aan hebt! Succes verder met dit mooie paard!
Haha die is goed, dit is de TS niet eens, beter kijken.
_Barbara_ schreef:Guardian schreef:sjeeeeezus wat kunnen jullie met zn alle lopen k*nkeren zeg! je zal zelf maar eens een fout maken...o nee wacht dat kunnen jullie niet...jullie kunnen alleen maar lopen zeiken en zaniken over andermans gebreken en fouten (en ja, daar hoort ook het liegen en niet zo goed shoppen bij). zo dat moest ik even kwijt want zo is er toch ook geen lol aan??!! hou het netjes en wees eens vergeeflijk, ik weet zeker dat jullie ook wel eens een wit leugentje verteld hebben ooit...iedereen doet dat!
En lopen zeiken over ons taalgebruik![]()
Verder.. als je om tips vraagt zou ik niks photoshoppen, krijg je nog betere tips waar je veel meer aan hebt! Succes verder met dit mooie paard!
Guardian schreef:@ mellow ja dat is makkelijk praten achteraf...besides ik heb nu mijn excuses aangeboden aan de mensen die het willen accepteren en zo niet, nou ja dan kan ik er niets aan doen, ik heb netjes sorry gezegd ervoor....of vind je van niet?
. OK dat het dier gespannen en kort in de hals was wel, haha oeps.. Verder vind ik dat de TS zich tegen spreekt.
Guardian schreef:ja sorry hoor allemaal, maar ik schiet soms wel eens uit mijn slof en dan komen er dingen uit mijn mond en in dit geval vingers die niet helemaal jovel zijn....
hahaha, sorry moest erom lachen
randie schreef:Ben ik de enige nerd die dat photoshop incident niet gezien had. OK dat het dier gespannen en kort in de hals was wel, haha oeps.. Verder vind ik dat de TS zich tegen spreekt.
Paard loopt beter bij die man die erop geklommen zonder angst..dan bij iemand met spanning. Logisch. Maar vervolgens heb je het erover dat je niet bang bent, maar volgens mij komt die spanning toch echt voort uit angst in dit geval
En daarom nogmaals de link