Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Re: Jens @ Work (en ik kijk erg chagerijnig :o )

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:59

ook al schiet je uit je slof, je typt iets, kunt het overlezen, denk dan even na wat je neerzet....

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:59

prachtig paard.. echt denk dat veel jaloers hierop zijn^^ hehe..maar zoals velen al zeggen DENK OM VEILIGHEID...(als je keihard valt zonder cap kun je misschien niet meer op dat prachtige paardje rijden)

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:02

@Guardian : Ik ben zulk taal heel erg gewent.. zelfs nog ik zeg het zelf ook, en een paar jaar geleden hebben ze tegen mij gezecht dat ik miss die ziekte had, daar is nog steets niks van uit gekomen...

En even over de cap.. ik heb een keer met splinternieuwe cap gereden, ik val en heb een dikke hersenschudding terwijl het een goeie cap was.

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:04

@ mellow ja dat is makkelijk praten achteraf...besides ik heb nu mijn excuses aangeboden aan de mensen die het willen accepteren en zo niet, nou ja dan kan ik er niets aan doen, ik heb netjes sorry gezegd ervoor....of vind je van niet?

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:06

@ marijkje1990 :
Dan zou het toch niet een goeie cap zijn geweest Knipoog
Ja of je bent heel raar gevallen dan.

Maar over je veiligheid als je je cap niet mee had en je bent onzeker waarom ga je dan in eerste instantie rijden ?
Want nou gooi je de slof erom omdat je geen cap hebt ?
Terwijl je de slof ook nog verkeerd gebruikt.
En je kon hem beter niet weg photoshopen je kon dan beter meteen de waarheid zeggen Knipoog

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:09

Ik vind het er goed uit zien! Ik vind je zadel wat naar achter gekanteld liggen. En ik zou je paard ook persoonlijk wat langer in de hals zien. Ik vind het echt een mooie fries!! Super!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:09

Guardian schreef:
sjeeeeezus wat kunnen jullie met zn alle lopen k*nkeren zeg! je zal zelf maar eens een fout maken...o nee wacht dat kunnen jullie niet...jullie kunnen alleen maar lopen zeiken en zaniken over andermans gebreken en fouten (en ja, daar hoort ook het liegen en niet zo goed shoppen bij). zo dat moest ik even kwijt want zo is er toch ook geen lol aan??!! hou het netjes en wees eens vergeeflijk, ik weet zeker dat jullie ook wel eens een wit leugentje verteld hebben ooit...iedereen doet dat!

Voor de rest wilde ik even zeggen dat je een super knol onder je kont hebt en dat je gewoon lekker met hem lesjes moet gaan nemen en lekker rustig je vertrouwen in hem opbouwen dan komt alles goed, let maar niet op die zeikerds, ze herhalen zichzelf toch alleen maar 4 pagina's lang!

En lopen zeiken over ons taalgebruik

Verder.. als je om tips vraagt zou ik niks photoshoppen, krijg je nog betere tips waar je veel meer aan hebt! Succes verder met dit mooie paard! Knipoog

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:11

marijkje1990 schreef:
@Guardian : Ik ben zulk taal heel erg gewent.. zelfs nog ik zeg het zelf ook, en een paar jaar geleden hebben ze tegen mij gezecht dat ik miss die ziekte had, daar is nog steets niks van uit gekomen...

En even over de cap.. ik heb een keer met splinternieuwe cap gereden, ik val en heb een dikke hersenschudding terwijl het een goeie cap was.

Ja liever een HS dan een gespleten schedel, of wat denk je nu? 1 keer een HS dus maar niet meer met cap?
In een cap zitten platen, als je 1 keer op je hoofd bent gevallen zijn deze beschadigd en beschermen niet meer optimaal. Een cap zou trouwens tegen een HS moeten beschermen, ik trek hierbij dus de kwaliteit van de cap in twijfel...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:12

_Barbara_ schreef:
Guardian schreef:
sjeeeeezus wat kunnen jullie met zn alle lopen k*nkeren zeg! je zal zelf maar eens een fout maken...o nee wacht dat kunnen jullie niet...jullie kunnen alleen maar lopen zeiken en zaniken over andermans gebreken en fouten (en ja, daar hoort ook het liegen en niet zo goed shoppen bij). zo dat moest ik even kwijt want zo is er toch ook geen lol aan??!! hou het netjes en wees eens vergeeflijk, ik weet zeker dat jullie ook wel eens een wit leugentje verteld hebben ooit...iedereen doet dat!

Voor de rest wilde ik even zeggen dat je een super knol onder je kont hebt en dat je gewoon lekker met hem lesjes moet gaan nemen en lekker rustig je vertrouwen in hem opbouwen dan komt alles goed, let maar niet op die zeikerds, ze herhalen zichzelf toch alleen maar 4 pagina's lang!

Verder.. als je om tips vraagt zou ik niks photoshoppen, krijg je nog betere tips waar je veel meer aan hebt! Succes verder met dit mooie paard! Knipoog

ROFL Haha die is goed, dit is de TS niet eens, beter kijken. Knipoog

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:14

_Barbara_ schreef:
Guardian schreef:

nee barbara, het ging me niet om het TAALGEBRUIK van de anderen, het ging me over de manier waarop ze 4 pagina's lang lopen te drammen over iets wat al zoooooo ontzettend vaak gezegd is tegen haar dat de boodschap wel binnen is.....lees anders mijn posts allemaal hier in de goede volgorde en kom dan nog een keer terug bij me.....(niet aanvallend bedoeld!)

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:21

Guardian schreef:
@ mellow ja dat is makkelijk praten achteraf...besides ik heb nu mijn excuses aangeboden aan de mensen die het willen accepteren en zo niet, nou ja dan kan ik er niets aan doen, ik heb netjes sorry gezegd ervoor....of vind je van niet?

ja, je hebt sorry gezegd ja.
vind ik netjes, doelde ook meer op een volgende x...

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:25

sjongejonge.. nog stéeeds hier over zeiken.
kijk gewoon in het andere topic waar ze Mét cap rijd, en zónder slof.

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:25

lol, volgende keer hou ik mijn kaken stijf op elkaar! ik heb al meer pm gehad hierover dan me lief is!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:26

Beetje vreemd ts, dat je allemaal excuses hebt, maar niet heb gezien dat de foto's er onvriendelijk uit zien. Want anders denk ik niet dat je ze op bokt had neergezet. Dat maakt mij een beetje bang als ik aan de toekomst van het jonge paard denk.
Iedereen moet leren, maar in mijn ogen niet op een jong paard.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:29

Ben ik de enige nerd die dat photoshop incident niet gezien had Clown. OK dat het dier gespannen en kort in de hals was wel, haha oeps.. Verder vind ik dat de TS zich tegen spreekt.
Paard loopt beter bij die man die erop geklommen zonder angst..dan bij iemand met spanning. Logisch. Maar vervolgens heb je het erover dat je niet bang bent, maar volgens mij komt die spanning toch echt voort uit angst in dit geval Knipoog

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:34

Guardian schreef:
ja sorry hoor allemaal, maar ik schiet soms wel eens uit mijn slof en dan komen er dingen uit mijn mond en in dit geval vingers die niet helemaal jovel zijn....

ROFL hahaha, sorry moest erom lachen Clown

Maar komaan mensen! Hoeveel paginas nu?En niets vernieuwend gezegd!!
Het zal nu wel doorgedrongen zijn toch?
Ik denk dat het nu wel genoeg geweest is...
Ania heeft al nieuwe fotos geplaatst zonder slof, en heeft iets met jullie tips/commentaar gedaan..
Haar nieuwe foto's staan in een linkje enkele paginas terug. Het heeft geen zin meer om hier te reageren...
Laatst bijgewerkt door Milly_ op 27-06-07 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:44

Super dat je er weer opgeklommen bent terwijl je toch wat angst had ik vind dat je m erg mooi rijd, mooi paard om te zien!

En laat die mensen die zo door zitten te zeiken lekker gaan..
Als jij zonder cap wilt rijden moet je dat lekker zelf weten:)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 17:45

randie schreef:
Ben ik de enige nerd die dat photoshop incident niet gezien had Clown. OK dat het dier gespannen en kort in de hals was wel, haha oeps.. Verder vind ik dat de TS zich tegen spreekt.
Paard loopt beter bij die man die erop geklommen zonder angst..dan bij iemand met spanning. Logisch. Maar vervolgens heb je het erover dat je niet bang bent, maar volgens mij komt die spanning toch echt voort uit angst in dit geval Knipoog

de spanning komt uit angst. als ik echt bang was zou ik er niet op gekropen zijn, nietwaar?
en daarbij ziet niemand de buitenrijfoto's waar ik met cap, zonder slof en met een lang teugeltje rij.

wat een gezeik zeg Huilen van het lachen

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:46

lol, ja ik zie het nu ook milly! en je hebt gelijk ook, misschien zouden ze hier maar een slotje op moeten doen??

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:56

Zal me niet mengen in die slof gedoe.. (Heb een goede dag vandaag)..

Probeer je paard, hoe moeilijk het ok is als je wat bang bent, naar voren te rijden. hij kropt zo ontzettend op!! ga zelf in de verlichte zit, en desnoods alle dagen lekker naar buiten! Daar durf je wel met een lange teugel te rijden! En daar kun je ook ontspanning krijgen, die uiteindelijk in de bak vanzelf ook terug komt!

Wbt je slof, (kan t toch niet laten). laat hem er de volgende keer gewoon aanzitten.. Je houd nu alleen jezelf voor de gek!

Guardian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 17:59

als IEDEREEN nou eens gaat kijken op het andere topic met haar, die is meer up-to-date en kan iedereen de VOORUITGANG zien en dat ZONDER slof en MET cap! is dat een idee misschien? vraag het maar hoor....Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:02

Guardian Angel neem ik aan?? Of gewoon een schaduw account?

kan ts niet meer voor zichzelf spreken?! En als dat andere topic dan ineens super goed is, waarom zit hier dan nog geen slotje op?!?
Laatst bijgewerkt door CarpeDiem op 27-06-07 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:02

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 18:04

ik vind het onderhand wel genoeg geweest.

ik zal hierbij nooit meer foto's op bokt plaatsen, aangezien er toch alleen maar naar de slechte dingen gekeken word, men vergeet dat er genoeg topics van me lopen waar wel bewezen word dat ik kan rijden, en ook op jonge paarden.

vind het raar dat men niet kan begrijpen dat je je angst voor een specifiek paard kan opbouwen en niet voor alle andere paarden.

en vind het erg jammer dat bijna niemand de moeite neemt om even alles door te lezen.

normaal gaat een afzeik topic na een pagina of 4-5 dicht, dit gaat al 7 pagina's door. waarom eigenlijk?

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:05

Even temmen misschien?