MissToseland schreef:zo is het wel weer genoeg geweest dames
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissToseland schreef:zo is het wel weer genoeg geweest dames
Tellie schreef:melandri33 schreef:Ik heb altijd gezegd dat hij een hengst is.
Een 4 jarige hengst uit Abe x Jacob.
Waar is ze zaakje dan?
roosjeradec schreef:Jongens, beledig haar nou neit zo erg!
Ik vind dit echt belachelijk. TS plaatst een ietwat vreemde foto, en metéén moet er zo gereageerd worden? Dat vind ik echt nót done.

) melandri33 schreef:Tellie schreef:
Waar is ze zaakje dan?
Nou dan geloof je het niet, je mag wel een keer komen kijken.
melandri33 schreef:Nou dan geloof je het niet, je mag wel een keer komen kijken.

roosjeradec schreef:Jongens, dat zie je écht wel vaker op bokt. Blaas het nou niet zo op, en gedraag je een keer naar je leeftijd.

Tellie schreef:melandri33 schreef:Nou dan geloof je het niet, je mag wel een keer komen kijken.
Vind je het erg als ik je aanbod afsla?
evanescence schreef:Ja dat vind ik niet kunnen. is onbeleeft
en je moet tog nog een eeuw zoekken voor dat je ze heb gevonde.
evanescence schreef:Tellie schreef:
Vind je het erg als ik je aanbod afsla?
Ja dat vind ik niet kunnen. is onbeleeft
en je moet tog nog een eeuw zoekken voor dat je ze heb gevonde.
Wat mijn broer op deze account doet moet hij zelf weten, hij zit naast me en heeft deze foto's geplaatst. Ik snap niet waarom jullie me niet serieus nemen.
Nu roept iedereen wel heel hard "grapje zeker" enzo, maar ik moet even zeggen: dat hoop ik van harte!!!! Arm arm paard!
melandri33 schreef:Ik vind het niet leuk meerWat mijn broer op deze account doet moet hij zelf weten, hij zit naast me en heeft deze foto's geplaatst. Ik snap niet waarom jullie me niet serieus nemen.