Zorro, de zwarte kleine reus!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Zorro, de zwarte kleine reus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:16

Wat ik ECHT niet begrijp, is dat er telkens weer foto's te zien zijn op bokt van volwassen vrouwen, of vaak bijna volwassen, die zo nodig op een shet moeten gaan zitten. Mannen zie je gelukkig niet( hebben die dan toch meer hersens dan vrouwen?) En dat het dan qua gewicht misschien nog makkelijk kan...natuurlijk.... maar het is, en blijft, gewoon GEEN GEZICHT! Hele leuke shet die veel kan...leuke amazone's die ook waarschijnlijk leuk kunnen rijden, maar zet jezelf niet zo voor schut door op een kinderpony te stappen! Doe je dat wel, zet dan geen foto's op bokt, want dan krijg je commentaar!

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:18

I don't care. Maar ze zet die plaatjes hier toch voor commentaar of niet soms? Kan mij niet schelen wat ze met het commentaar doet.

Trouwens denk dat als je op Zorro een kleiner meisje zet, dat die dan heel ver kan komen want Zorro kan best wel leuk lopen voor een shetlander, en er is niet zo heel erg veel concurrentie in die klasse Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:24

aerdenhout1 schreef:
, maar zet jezelf niet zo voor schut door op een kinderpony te stappen! !

waarom zijn shets nou weer kinderpony's? Een uitspraak die ik niet van jou verwacht had....

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:26

Het is een plaatje van een shetlander! En zeker weten dat een ervaren ruitertje de show gaat stelen! Maar zie je deze twee amazone's al de ring inkomen bij de paarden om een dressuurproef te rijden?? Ik denk dat de jury afgevoerd moet worden omdat ze er in blijven van het lachen!

Stef: Een shet is in mijn ogen toch echt een kinderpony! Of vind jij het wel een mooi gezicht deze dames?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:27

aerdenhout1 schreef:
Wat ik ECHT niet begrijp, is dat er telkens weer foto's te zien zijn op bokt van volwassen vrouwen, of vaak bijna volwassen, die zo nodig op een shet moeten gaan zitten. Mannen zie je gelukkig niet( hebben die dan toch meer hersens dan vrouwen?) En dat het dan qua gewicht misschien nog makkelijk kan...natuurlijk.... maar het is, en blijft, gewoon GEEN GEZICHT! Hele leuke shet die veel kan...leuke amazone's die ook waarschijnlijk leuk kunnen rijden, maar zet jezelf niet zo voor schut door op een kinderpony te stappen! Doe je dat wel, zet dan geen foto's op bokt, want dan krijg je commentaar!

en zo is het Clown

jullie moeten eens uit je kinderfase stappen, koop een paard. en laat een meisje van 7 er verder op hobbelen Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 16:29

Ik weet niet hoor, maar Miljoeska is NIET te groot voor Zorro... Dat is het zelfde plaatje als Levi (mijn eigen pony) en ik samen...

Ik ben wel te groot, maar stapte er gewoon eens 10 minuten voor de lol op en ja dat is lachwekkend. Lekker boeiend, weet ik zelf ook wel en maakt mij niks uit Haha!

Annemarie als je nou eens het hele topic had gelezen, had je al gezien dat er kleine ruitertjes (haar nichtjes o.a.) in opleiding (zijn 2 en 4 jaar) over een tijdje op Zorro zullen gaan rijden. Nu zijn ze daar toch nog veel te jong voor om meer te kunnen dan een rondje stappen.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:30

Sjoert schreef:
Geinige foto's hoor.

Al zal ik eerlijk toegeven dat ik moet lachen omdat ik het totaalplaatje er gewoonweg niet vind uitzien. Clown

Stiekem dacht ik dat ook wel ja... het ziet er niet uit Clown

Maar desondanks vind ik het een leuk beestje en hij kan wel lekker lopen. Ruiter nummer twee had d'r beugels wel een gaatje, of een paar gaten, langer mogen maken. (of waren de beugelriemen te kort Clown)

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:30

een shet is vaak moeilijker te rijden dan sommige paarden, dus zo "kinder" zijn ze vaak niet.

en jouw reactie vind ik behoorlijk kinderachtig (jaja!) en grof Bloos!

wat heeft die man-vrouw verwijzig daar nu mee te maken Verward bij ons in het dorp is er een oud mannetje dat vroeger altijd rondreed met zijn shetlander Clown

en "voor schut zetten"... ik vind dit knapper dan al dat getrek op sommige paarden in haar wedstrijdklasse

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 16:32

mickey1989 schreef:
Ruiter nummer twee had d'r beugels wel een gaatje, of een paar gaten, langer mogen maken. (of waren de beugelriemen te kort Clown)

Heb later wel mijn beugelriemen een paar gaten langer gedaan ja Haha!

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:36

lotjj92 schreef:
aerdenhout1 schreef:

en zo is het Clown

jullie moeten eens uit je kinderfase stappen, koop een paard. en laat een meisje van 7 er verder op hobbelen Knipoog

Scheve mond Is dit serieus?
Shetlanders worden over het algemeen idd gebruikt voor kinderen. Máár shetlanders zijn láng niet altijd kinderpony's! (kinderen die in de buurt bij mijn shet zijn komen vaak terug met bloedende vingers.. Pas wanneer de kinderen rond een jaar of 12 zijn is hij aardig voor ze)
Bovendien kan een shet ook hartstikke leuk voor de kar lopen.

En "koop een paard" is ook wel heel makkelijk gezegd.. Alsof iedereen zomaar een paard kan kopen. Misschien willen sommigen nieteens een paard, maar zijn ze gelukkig met de shet waar ze af en toe nog es opstappen. En voor de rest waar kleine kindertjes op rijden enz.

En over wedstrijd, alsof iemand met een shet zelf niet doorheeft dat je op wedstrijd (officieel dan he) niet kan. Maar waarom zou je een paard/pony altijd op wedstrijd willen/moeten uitbrengen?

@ Toppic;
Ik vind het er leuk uitzien! Zolang je hem maar niet iedere dag rijdt Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:36

aerdenhout1 schreef:
Stef: Een shet is in mijn ogen toch echt een kinderpony! Of vind jij het wel een mooi gezicht deze dames?

Is onder het zadel rijden het enige wat je met een shet kan dan? Ik ben 27 en beleef bijzonder veel plezier aan mijn men lessen met mijn KINDERpony....

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:37

fury_berber schreef:
En over wedstrijd, alsof iemand met een shet zelf niet doorheeft dat je op wedstrijd (officieel dan he) niet kan. Maar waarom zou je een paard/pony altijd op wedstrijd willen/moeten uitbrengen?

@ Toppic;

ze brengt hem uit tussen de paarden in het L2 Clown

maar dat vind ik net leuk *LOL*

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:38

Paljassofie schreef:
fury_berber schreef:

@ Toppic;

ze brengt hem uit tussen de paarden in het L2 Clown

maar dat vind ik net leuk *LOL*

Oh, haha dat had ik niet gelezen.
Maar dat vind ik wel heel stoer! Knipoog Das echt vet!
Alleen zul je wel veel scheve gezichten krijgen van de echte paarden/dressuurmensen denk ik.. ?

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:39

Zo dat paard kan mooi lopen zeg Bloos
Echt mooi en dat setje staat ook heel leuk Lovers

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:41

Mensen Take It Or Leave It

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:43

Goh het zal eens niet aerdenhout1 zijn die weer eens komt zeuren Nagelbijten / Gniffelen

Maaar goed Haha!
Zorro ziet er goed uit, leuk zo in het blauw!! Hij kan echt leuk lopen!
Komt vast wel weer helemaal goed met jullie OK dan!

kathyY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:43

Zo lang ze er op past is het toch een geweldig gezicht een shetlander tussen de paarden en noterbenen in het L2 Tong uitsteken Haha!

Ik vind de pony leuk lopen en het is maar een kunst een Shetlander zo aan het werk te krijgen, dat is zeker niet altijd makkelijk hoor. Lachen

Ik ben het er ook wel een beetj mee eens dat je beter kan over stappen naar een grotere pony of paard maar ik vind jou en Zorro best leuk zo samen. Haha!

x

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:44

fury_berber schreef:

Deze pony wordt/werd gewoon op officiele KNHS wedstrijden uitgebracht hoor...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:02

Stef zo bedoelde het natuurlijk ook niet! Voor de wagen, vrijheidsdressuur, longeren, les geven op je shet aan kinderen enz. helemaal goed! Maar laten we nu eerlijk zijn...je stapt toch ook niet meer op de driewieler van je kind om in de stad boodschappen te gaan doen. ( mits je een leuk rose mandje voorop hebt natuurlijk! )

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:04

aerdenhout1 schreef:
Stef zo bedoelde het natuurlijk ook niet! Voor de wagen, vrijheidsdressuur, longeren, les geven op je shet aan kinderen enz. helemaal goed! Maar laten we nu eerlijk zijn...je stapt toch ook niet meer op de driewieler van je kind om in de stad boodschappen te gaan doen. ( mits je een leuk rose mandje voorop hebt natuurlijk! )

het zijn echt niet altijd zo'n kinderpony's, en als ze er allebei zo een plezier in hebben is dat nog altijd het belangrijkste

als jij jezelf te serieus vindt om met een shetlander te rijden : heel fijn voor jou, maar laat iedereen in zijn waarde.

en ik denk dat die shetlander zich serieus beledigd zou voelen als hij jouw idee hierover zou weten. Ze zijn evenveel waard als welk ander paard dan ook, stinkduur dressuurpaard of niet.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:06

Ineke2 schreef:
Annemarie als je nou eens het hele topic had gelezen, had je al gezien dat er kleine ruitertjes (haar nichtjes o.a.) in opleiding (zijn 2 en 4 jaar) over een tijdje op Zorro zullen gaan rijden. Nu zijn ze daar toch nog veel te jong voor om meer te kunnen dan een rondje stappen.

waarom zou ik, het gaat toch om commentaar op de plaatjes en niet op andere reacties?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:06

god o god, hebben we weer niks beters te doen????
Beetje een topic lopen verzieken... Zo sneu weer Lips are sealed

Ineke leuk dat je eens op zorro een rondje mocht doen Haha!
Lijkt me een leuke ervaring Lachen

Enne Miljoeska, ik heb ook nog een shet staan Knipoog
Mocht je je geroepen voelen Haha!

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:15

ziet er heel netjes uit! wou dat ik zo kon rijden Vingers aflikken

die pony komt me heel bekend voor, stond ie niet een keer in penny?

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:16

aerdenhout1 schreef:

Waarom zou je je voor schut zetten? En dán nog, wáárom zou je je wat kunnen schelen wat anderen van je vinden? En vooral, waarom zou je wat van Bokt aannemen? Is de laatste tijd toch alleen maar geze*k als 'grotere'/'oudere' personen op shets stappen, zolang hun (ruiter & pony) maar lol hebben.
Trek je niet zoveel aan van de buitenwereld en doe lekker wat je zelf wilt. Het is pas sneu wanneer jij je wat gaat aantrekken van wat andere van je vinden.

Júllie komen érg kinderachtig over ipv Miljoeska die met haar shet prestaties levert! Tussen de paarden, en dan ook nog is met gemak de paarden eruit rijd, dáár heb ik er respect voor. Niet voor die mensen die met een 'warmbloed' in de Z2 rijden. Dat soort mensen is de laatste tijd ook enkel maar arrogant. (Met uitzonderingen daar gelaten)
Wordt tijd dat jullie ook is langer kijken dan je neus lang is.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:18

Annemarie_ schreef:
Ineke2 schreef:

waarom zou ik, het gaat toch om commentaar op de plaatjes en niet op andere reacties?

Jij loopt te zeuren dat ze er een kleiner persoon op moet zetten. Dus já lees even verder, aangezien je je toch verveeld als je zo'n reactie plaatst. Doe je ook nog is wat nuttigs Knipoog