Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:, maar zet jezelf niet zo voor schut door op een kinderpony te stappen! !
aerdenhout1 schreef:Wat ik ECHT niet begrijp, is dat er telkens weer foto's te zien zijn op bokt van volwassen vrouwen, of vaak bijna volwassen, die zo nodig op een shet moeten gaan zitten. Mannen zie je gelukkig niet( hebben die dan toch meer hersens dan vrouwen?) En dat het dan qua gewicht misschien nog makkelijk kan...natuurlijk.... maar het is, en blijft, gewoon GEEN GEZICHT! Hele leuke shet die veel kan...leuke amazone's die ook waarschijnlijk leuk kunnen rijden, maar zet jezelf niet zo voor schut door op een kinderpony te stappen! Doe je dat wel, zet dan geen foto's op bokt, want dan krijg je commentaar!

Sjoert schreef:Geinige foto's hoor.
Al zal ik eerlijk toegeven dat ik moet lachen omdat ik het totaalplaatje er gewoonweg niet vind uitzien.

)
bij ons in het dorp is er een oud mannetje dat vroeger altijd rondreed met zijn shetlander 
mickey1989 schreef:Ruiter nummer twee had d'r beugels wel een gaatje, of een paar gaten, langer mogen maken. (of waren de beugelriemen te kort)
lotjj92 schreef:aerdenhout1 schreef:Wat ik ECHT niet begrijp, is dat er telkens weer foto's te zien zijn op bokt van volwassen vrouwen, of vaak bijna volwassen, die zo nodig op een shet moeten gaan zitten. Mannen zie je gelukkig niet( hebben die dan toch meer hersens dan vrouwen?) En dat het dan qua gewicht misschien nog makkelijk kan...natuurlijk.... maar het is, en blijft, gewoon GEEN GEZICHT! Hele leuke shet die veel kan...leuke amazone's die ook waarschijnlijk leuk kunnen rijden, maar zet jezelf niet zo voor schut door op een kinderpony te stappen! Doe je dat wel, zet dan geen foto's op bokt, want dan krijg je commentaar!
en zo is het
jullie moeten eens uit je kinderfase stappen, koop een paard. en laat een meisje van 7 er verder op hobbelen
Is dit serieus?
aerdenhout1 schreef:Stef: Een shet is in mijn ogen toch echt een kinderpony! Of vind jij het wel een mooi gezicht deze dames?
fury_berber schreef:En over wedstrijd, alsof iemand met een shet zelf niet doorheeft dat je op wedstrijd (officieel dan he) niet kan. Maar waarom zou je een paard/pony altijd op wedstrijd willen/moeten uitbrengen?
@ Toppic;
Ik vind het er leuk uitzien! Zolang je hem maar niet iedere dag rijdt
Paljassofie schreef:fury_berber schreef:En over wedstrijd, alsof iemand met een shet zelf niet doorheeft dat je op wedstrijd (officieel dan he) niet kan. Maar waarom zou je een paard/pony altijd op wedstrijd willen/moeten uitbrengen?
@ Toppic;
Ik vind het er leuk uitzien! Zolang je hem maar niet iedere dag rijdt
ze brengt hem uit tussen de paarden in het L2![]()
maar dat vind ik net leuk
Das echt vet!

fury_berber schreef:En over wedstrijd, alsof iemand met een shet zelf niet doorheeft dat je op wedstrijd (officieel dan he) niet kan. Maar waarom zou je een paard/pony altijd op wedstrijd willen/moeten uitbrengen?
aerdenhout1 schreef:Stef zo bedoelde het natuurlijk ook niet! Voor de wagen, vrijheidsdressuur, longeren, les geven op je shet aan kinderen enz. helemaal goed! Maar laten we nu eerlijk zijn...je stapt toch ook niet meer op de driewieler van je kind om in de stad boodschappen te gaan doen. ( mits je een leuk rose mandje voorop hebt natuurlijk! )
Ineke2 schreef:Annemarie als je nou eens het hele topic had gelezen, had je al gezien dat er kleine ruitertjes (haar nichtjes o.a.) in opleiding (zijn 2 en 4 jaar) over een tijdje op Zorro zullen gaan rijden. Nu zijn ze daar toch nog veel te jong voor om meer te kunnen dan een rondje stappen.

aerdenhout1 schreef:Wat ik ECHT niet begrijp, is dat er telkens weer foto's te zien zijn op bokt van volwassen vrouwen, of vaak bijna volwassen, die zo nodig op een shet moeten gaan zitten. Mannen zie je gelukkig niet( hebben die dan toch meer hersens dan vrouwen?) En dat het dan qua gewicht misschien nog makkelijk kan...natuurlijk.... maar het is, en blijft, gewoon GEEN GEZICHT! Hele leuke shet die veel kan...leuke amazone's die ook waarschijnlijk leuk kunnen rijden, maar zet jezelf niet zo voor schut door op een kinderpony te stappen! Doe je dat wel, zet dan geen foto's op bokt, want dan krijg je commentaar!
Annemarie_ schreef:Ineke2 schreef:Annemarie als je nou eens het hele topic had gelezen, had je al gezien dat er kleine ruitertjes (haar nichtjes o.a.) in opleiding (zijn 2 en 4 jaar) over een tijdje op Zorro zullen gaan rijden. Nu zijn ze daar toch nog veel te jong voor om meer te kunnen dan een rondje stappen.
waarom zou ik, het gaat toch om commentaar op de plaatjes en niet op andere reacties?