Nero @ work in Scapa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Nero @ work in Scapa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:12

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er zo gemiept wordt.
Ik zie een iets forser meisje dat overigens heel netjes rijdt en haar pony totaal niet hindert.
Samen vormen ze een leuke combinatie.

Submodopmerking:
Ik verzoek jullie hier wat meer respect voor elkaars meningen te hebben en een fatsoenlijke discussie te houden.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:15

Ach Dani, als je op Deurne aan bent genomen dan weet je het áltijd het beste he Rolleyes En Paula1990; doe zoiets via PB uitvechten. TS heeft al regelmatig aangegeven geen commentaar meer te willen over haar gewicht en zadel.

Nero lopt wel echt een stuk beter dan eerst, mag inderdaad misschien iets meer voorwaarts en opgericht in het filmpje, maar alstie net rustig is verklaard dat genoeg imo Knipoog Kvind ook dat je Nero helemaal niet hinderd, jullie blijven een leuke combi.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:23

Achjaa joh Nhb'ers weten dan ook helemaal niks he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:36

Wat een geweldig gezeur hier allemaal.
Een paard kan toch nooit lekker over zijn rug lopen als de ruiter evt te zwaar zou zijn?
Een paard heeft zijn oren toch ALTIJD op jou gericht, daaraan kan je toch ook zien dat het zijn aandacht op jou richt?

Gróóóóte onzin dus allemaal weer.
Dani gewoon lekker door rijden hoor, jij weet zelf wat het beste is.
Ik zou er ook moe van worden om mezelf steeds maar weer te moeten bewijzen. Scheve mond

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:37

Ziet er goed uit!
Leuk dekje

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:42

Perla schreef:
heej dani ziet er leuk uit hoor Haha!

probeer er alleen wel een beetje aan te denken dat je niet te streng word met je hand, en dat je je handen niet vast zet

succes met je leuke pony jullie gaan echt vooruit Knipoog

Beetje rare vraag maar wat bedoel je met ''je handen vastzetten''? Nerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:44

Jij bent absoluut niet te zwaar voor deze pony hoor Lachen
Het ziet er lekker uit, je hebt nog wel dingetjes waar je aan moet werken maar zo te zien komen jullie er wel Lachen Je handen kunnen iets hoger, teugels iets korter en je zou meer naar voren kunnen kijken. (doe ik ook, naar beneden kijken Haha! )
Het ziet er verder lekker ontspannen uit!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:54

Paula1990 schreef:

Doe eens niet zo kinderachtig, en vecht het dan uit over pb. Het is voor de ts helemaal niet leuk als er zo wordt gereageerd. En waarom Deurne erbij wordt betrokken weet ik ook niet, want het heeft niks te maken met het gezonde verstand. Omdat je op Deurne zit hoef je nog niet slimmer of dommer te zijn. Dus laten we ophouden met dat kinderachtige gedoe.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:15

Paula1990 schreef:
Bemoei je nou maar nergens mee jij heb het niet tegen jou Knipoog... sorry hoor maar mijn mening is dat.. die rug van die pony word zo veelste veel belast !

waar basseer jij dat op?
een paar foto's ? ach komop zeg.

Uhmm ts-er : leuke foto's, vind jullie een mooie leuke combinatie.
en dat kritiek op te zwaar of te groot voor het zadel vind ik wel meevallen! goed dat je aan het afvallen bent! (niet als banketstaaf bedoeld, maar dat snap je zelf ookwel)
probeer idd iets rustiger met je handen te zijn, het zullen vats momentopnames zijn>

verder, ik heb alleen pag 1,2, en deze laatste gelezen Lachen

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:21

Allereerst wil ik zeggen dat ik het een onwijs leuke pony vind met een mooi dekje Knipoog

Wat mij opviel in het filmpje is dat de pony erg op de voorhand loopt. Als je probeert hem iets meer van achteruit naar voren te rijden wordt de aanleuning ook stabieler. Als dit lukt en je plaatst je handen iets hoger dan kan je hem pas goed gaan oprichten.
Positief vind ik dat je erg vriendelijk rijdt met je handen. Dit zal alleen maar in je voordeel werken. Blijf dit vooral doen en probeer de boel niet met je hand te gaan "ophijsen" . Hij moet vanuit de ontpanning en de activiteit zichzelf gaan dragen.

Suc6 met je leuke pony!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:37

Leuke combi zijn jullie!
Een aan de foto van een tijdje geleden te zien ben je ontzettend vooruit gegaan!
Ga zo door!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:48

Ik vind het een erg leuke pony Lachen Hij loopt best netjes, alleen mag de achterhand nog veel sterker worden. Veel overgangen (zowel binnen de gang als tussen de gangen) en wendingen dus Lachen Ook blakjes draven helpen goed. Neem er gerust een zweepje bij om af en toe dat ietsje meer te hebben.

Verder rijd je best veel op het verkeerde been, probeer het goed aan te voelen en op tijd te wisselen.

Ik vind jullie een leuke combi Lachen En veel succes met afvallen!

laurajaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 18:51

je rijd zéér goed, alleen je handen zouden wat rechter kunnen: met de duimen naar boven OK dan!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 19:44

Dankjewel voor de leuke berichtjes, echt waar Ja!

achterhand mag idd beter, maar daar wordt hard aan gewerkt!
Drafbalkjes zijn een goed idee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:56

Paula1990 schreef:
Open dan geen topic .. want die is er dan ook voor commentaar die iedereen vrij heeft om te geven ...

Jezus mina. Volgens mij moet jij een hobby er bij gaan zoeken. Dani legt een paaar regels boven je reactie uit hoe het zit & jij meld dat ze een nieuw zadel moet kopen!
Dit zadel ligt geweldig & dani zit er netjes op. Nero loopt toch niet scheef oid? Ik snap dat als je mijonair bent ff nieuw zadel koopt tot t te groot wordt ivm het afvallen. jammer genoeg is dit niet bepaald het geval Rolleyes

Paula1990 schreef:
Al zeg ik het 100x Knipoog .. maargoed .. zoals je dan ook wel terug had gelezen heb ik ook gezegd dat je leuke pony hebt en mooi setje ..

Als je het 100x zegt heb je ineens wel gelijk? Of wat? Vind het heel wat dat er 2 complimentjes af kunnen Afgod

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:04

Heel stoer van je dat je al dat gezever over je gewicht zo goed opneemt! Echt top OK dan!

Ik zie op de foto's een hartstikke tevreden ogende pony, die ontzettend leuk kan lopen en geen last heeft van zijn ruiter. Er zijn nog wat puntjes om aan te werken, maar je rijdt hem netjes dus dat komt wel goed!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:07

Paula1990 schreef:

Nu moet je ook niet doen alsof die mensen helemaal geweldig zijn en de mensen die die opleiding niet doen of gedaan hebben niets zijn Knipoog

Maar goed er was toch verzocht elkaar met respect te behandelen? Dit gebeurd nu helaas niet Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:09

MissHaffie schreef:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er zo gemiept wordt.
Ik zie een iets forser meisje dat overigens heel netjes rijdt en haar pony totaal niet hindert.
Samen vormen ze een leuke combinatie.

Ik verzoek jullie hier wat meer respect voor elkaars meningen te hebben en een fatsoenlijke discussie te houden.

Afgod

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:09

Nee hoor zo doe ik absoluut niet ik hield de Nhb er niet bij want die heeft er niks mee te maken Knipoog maargoed een gebruiker hier vond schijnbaar van wel waarom das een vraag maargoed ...

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:11

Meid, ik zie hier een heel vrolijk meisje en een leuk pony die samen hardt aan het werk zijn en der plezier in hebben !
Ik ben ook niet een van de slankste hoor maar dit is een wat zwaardere gebouwde pony, dus dit kan makkelijk !

Mensen , hou gewoon op met zeuren en kijk gewoon hoe ze aan het werk zijn veder niet.. Sneu hoor !

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:42

Een leuke pony Ja , er zitten een paar mooie foto's tussen!

Wat betreft "te zwaar voor het paard", zo op de foto's te zien wordt het paard totaal niet gehinderd.
Het is erger als je mensen op het paard ziet zitten, ongeacht dik of dun, die totaal niet in balans zijn en op en neer zitten te stuiteren, dáármee wordt het paard gehinderd.

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:47

Ziet er leuk uit! Op het filmpje mag hij inderdaad nog wat meer stuwen, maar het ziet er zeker niet slecht uit! Maar let erop dat je op het juiste been lichtrijdt :p

xxrobinxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:48

Haha, foto 6 Haha!

Voorderest leuk paardje & leuke foto's!

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:51

ziet er netjes uit!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 21:04

Dankjewel nogmaals voor de leuke berichtjes Lovers

Ben blij dat er mensen zijn die verder kijken dan hun neus lang is!