Ik zie een iets forser meisje dat overigens heel netjes rijdt en haar pony totaal niet hindert.
Samen vormen ze een leuke combinatie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En Paula1990; doe zoiets via PB uitvechten. TS heeft al regelmatig aangegeven geen commentaar meer te willen over haar gewicht en zadel.
Kvind ook dat je Nero helemaal niet hinderd, jullie blijven een leuke combi.
Perla schreef:heej dani ziet er leuk uit hoor
probeer er alleen wel een beetje aan te denken dat je niet te streng word met je hand, en dat je je handen niet vast zet
succes met je leuke pony jullie gaan echt vooruit

Je handen kunnen iets hoger, teugels iets korter en je zou meer naar voren kunnen kijken. (doe ik ook, naar beneden kijken
)Paula1990 schreef:Achjaa joh Nhb'ers weten dan ook helemaal niks he
Paula1990 schreef:Bemoei je nou maar nergens mee jij heb het niet tegen jou... sorry hoor maar mijn mening is dat.. die rug van die pony word zo veelste veel belast !
Hij loopt best netjes, alleen mag de achterhand nog veel sterker worden. Veel overgangen (zowel binnen de gang als tussen de gangen) en wendingen dus
Ook blakjes draven helpen goed. Neem er gerust een zweepje bij om af en toe dat ietsje meer te hebben.
En veel succes met afvallen!
!Paula1990 schreef:Open dan geen topic .. want die is er dan ook voor commentaar die iedereen vrij heeft om te geven ...

Paula1990 schreef:Al zeg ik het 100x.. maargoed .. zoals je dan ook wel terug had gelezen heb ik ook gezegd dat je leuke pony hebt en mooi setje ..

Paula1990 schreef:Achjaa joh Nhb'ers weten dan ook helemaal niks he

MissHaffie schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er zo gemiept wordt.
Ik zie een iets forser meisje dat overigens heel netjes rijdt en haar pony totaal niet hindert.
Samen vormen ze een leuke combinatie.
Ik verzoek jullie hier wat meer respect voor elkaars meningen te hebben en een fatsoenlijke discussie te houden.
maargoed een gebruiker hier vond schijnbaar van wel waarom das een vraag maargoed ...
, er zitten een paar mooie foto's tussen!